אי אפשר לעצור את המסיבה: הסטודנטים חוגגים אונליין



הקורונה לא תעצור אותם! למרות השהייה בבית והמרחק, הסטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון מצאו דרך מקורית לערוך מסיבות אונליין תחת הנחיות משרד הבריאות. אופק אטיאס, אחד מיוזמי הרעיון, סיפר ל'באר שבע נט': "הייתה היענות מטורפת, חשוב במצב הזה להרים את מצב הרוח!"

את המסיבה הזו אי אפשר להפסיק! כולנו מכירים את האווירה הסטודנטיאלית שיש בעיר באר שבע, הסטודנטים אוהבים לצאת לפאבים השכונתיים ולמסיבות מידי שבוע. כעת, התפשטות הקורונה והסיטואציה החדשה בה כולנו נמצאים בבית, הובילה שני סטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, שותפים לדירה שנמצאים בבידוד, לנצל את המצב ולקיים מסיבות אונליין מרחוק.

אופק אטיאס, סטודנט לכלכלה מנהל עסקים ופוליטיקה, יחד עם שותפתו לדירה סוזי קוגן, סטודנטית לרוקחות, החליטו להרים את הכפפה. הם פרסמו פוסט בקבוצת הפייסבוק של הסטודנטים באוניברסיטה: "מסיבת ZOOM מטורפת לרגל הבידוד של אירועי הימים האחרונים! כנסו ובואו נמשיך לחגוג מתוך הבידוד- המסיבה תתחיל הערב בתשע בדיוק, תהיה מוגבלת למאה אנשים, ותמשך זמן מוגבל אז מומלץ להכנס בתשע. נכנסים ללינק טיפה לפני תשע, מחכים שאפעיל את המסיבה, מאפשרים AUDIO ורוקדים! אין קוד לבוש! מסיבות נוספות בהמשך הבידוד". תוך דקות היו עשרות לייקים ותגובות של סטודנטים שהתלהבו מהיוזמה.

"נכנסתי השבוע לבידוד אחרי שהודיעו שהייתה חולה במסיבות המועדון הברקה בשבוע שעבר. הכל התחיל כשמילאתי את הטופס של משרד הבריאות, הקראתי אותו בקול לשותפה שלי ואמרתי "סיבת הבידוד.." ואז היא צעקה "מסיבת הבידוד, זה גאוני!". בהתחלה לא הבנתי מה היא רוצה כי זה לא מה שאמרתי אבל מפה לשם הרמנו את זה", סיפר אופק ל'באר שבע נט'. הוא מספר שאף דיבר עם חולה 269 שהגיעה לברקה, הציע לה להצטרף למסיבה ואיחל לה בריאות והחלמה בשידור לייב בזמן המסיבה.

אופק אטיאס וסוזי קוגן, יזמו את המסיבה מהבידוד. צילום פרטי

הייתה היענות למסיבה?

"כן, הייתה היענות מטורפת! השתתפו בערך 70 באר שבעים וסטודנטים, פתחו את המצלמות ורקדו לצלילי המוזיקה. חלק אפילו התחפשו... אני הייתי הדיג'יי ושמתי שירים דרך היוטיוב, שמענו רגאטון, היפ הופ ומוסיקה ישראלית. הייתי לבוש בתחפושת של ספיידרמן, זו התחפושת שגם הייתי איתה בברקה שאחריה נכנסתי לבידוד. אני מתכנן מסיבה נוספת בחמישי בתשע בערב וכולם מוזמנים להצטרף".

למרות המצב הלא פשוט, חשוב לדעתך כן לנסות לשמור על שמחת חיים ואופטימיות? זה מה שהמסיבה ניסתה להשיג?

"לגמרי, אני רואה את הנטייה של חברים שלי ושלי להרגיש מדוכדכים ולהימרח מול הטלוויזיה, במקום לעשות דברים שעושים לנו טוב או אפילו לעמוד ביעדים שלנו... חשוב להרים את מצב הרוח ולהבין שזה זמני וליהנות מהדברים הטובים שהמצב מאפשר לנו".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה