איחוד האמבולנסים בישראל: "שותפים למחאת השולמנים"



בעת הזו, איחוד האמבולנסים בישראל מצטרפים למחאה והזעקה על הטיפול הלקוי במצב החירום הכלכלי של המדינה בעקבות משבר נגיף הקורונה

צילום באדיבות איחוד האמבולנסים

במדינת ישראל יש כ-1,200 אמבולנסים, מחצית מהם מופעלים ע"י ארגון מגן דוד אדום והיתר על ידי חברות האמבולנסים הפרטיים בפריסה ארצית, אשר התאגדו תחת איחוד האמבולנסים בישראל. האמבולנסים הפרטיים מורכבים מחברות בע"מ אשר מעסיקים מאות שכירים, אך גם מעשרות עצמאים המפעילים עוסק מורשה וכדו', פרילנסרים שעובדים תחת החברות ועוד.

החל מפרוץ המשבר החל הקושי בתחומינו להכות ולשבש את מאזן הכספים:
1. היקף עבודה השוטפת צנחה בכ-40%.

2. הזמן הנדרש לכל נסיעה שנדרשים לבצע הכפיל את עצמו, בעקבות הצורך בלבישת ציוד מיגון וביצוע פעולות חיטוי לפני ואחרי כל יציאת צוות האמבולנס לנסיעה.

3. מחירי הנסיעות לא עלו – זאת למרות שהעלויות (מיגון חיטוי וזמן עבודה) קפצו פי שנים.
החברות הוציאו חלק נרחב מהשכירים המועסקים בחברות לחל"ת ומנסים בכל דרך לשרוד את התקופה הנ"ל, אנו החברות, העצמאים, לא מסוגלים ומתקשים לעמוד במצב.

מעבר למשמעות של הנזק הכלכלי לחברות במידה ונהגי האמבולנסים לא ישרדו את המשבר, הנזק שייגרם לקשישים, חולים ולכלל מקבלי השירותים על ידי אמבולנסים, יהיה רב ויגרום נזק לכלל רמת הרפואה הטרום אשפוזית במדינת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה