אומרים תודה לאנשים ששומרים עלינו בזמן שאנחנו בבית!



יובל גוטהרץ (אכן, כן זה "לב טוב" בגרמנית) תכף בת 25, היא ראש לשכת קצין התותחנים הראשי ויש לה מסר מרגש עבוד בן זוגה שהוא איך לא גם כן שומר עלינו כשאנחנו בבית, אלמוג הוא סמג"ד בחיל התותחנים

הקורונה הביאה עמה לא מעט קשיים בין אם בריאותיים ובין אם ריחוק בין אנשים ולצד זאת השינוי המהותי ביותר עבור החיילים שלנו הוא שהות ארוכה בבסיסים מבלי לצאת הביתה. לכן, החלטנו לשמוע מה עובר על החיילים שלנו בשגרה המאוד לא שגרתית – בתקופת הקורונה.

"אין ספק שהשגרה שלנו קצת פחות שגרתית לאחרונה, אבל משתדלים לשמוע עליה יציבה ומתפקדת, בשביל כולם. נהנים מטכנולוגיית הסקייפ ומקפידים על ההנחיות. זה לא שאין קשיים, יש למשל הצורך לשמור על בריאות הוריי, לא הלכתי אליהם כבר חודש וחצי" אמרה יובל והוסיפה מסר עם קריצה לאמא: "אמא אנצל את ההזדמנות להזכיר לך להשאיר לי בצד קצת כבד קצוץ מליל הסדר".  

מתגעגעת אבל יודעת שהוא ממלא תפקיד חשוב צילום באדיבות דובר צה"ל

על החסר היא מספר שממלאים דרך שיחות הוידאו "החיבוק ושיחות העידוד הפכו להיות בשיחת וידאו משפחתית" אך לבן הזוג היא כבר מתגעגעת למרות שגם במקרה זה היא משתדלת לראות את החיובי "להיות בת זוג של קצין לוחם זאת משימה בפני עצמה. זה לדעת להכיל, להתאפק, להסתדר לבד, להתגעגע עם חיוך ולנסוע בכל הארץ כדי לבקר ולהעביר חבילות. זה להיות הכי גאה שאפשר ולתמוך בעבודת הקודש שלו, וזה גם לא לוותר על המשימות שלו בבית כשהוא סופסוף חוזר!".

עם המון רוח חיובית מסיימת יובל ואומרת: "זאת הזדמנות לומר תודה לכל אנשי כוחות הביטחון שעובדים בגבולות, בבסיסים, שומרים עלינו ועושים הכל כדי שנרגיש קצת יותר טוב. לכל מי שמאחורי הקלעים מגיעה הערכתנו. חג שמח כשר ובריא!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה