שנה של נתינה באר שבעית- ציפורה חלפון מסכמת

$(function(){setImageBanner('e3aff8f6-9612-418d-8b3b-77d2af456024','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

בסדרת כתבות מיוחדת לחג, פעילים חברתיים מובילים בבאר שבע מסכמים את השנה שלהם בפן החברתי, מספרים על חשיבות העשייה למען האחר ועל הבחירה בנתינה כדרך חיים בכל שנה- והפעם ציפורה חלפון

ציפורה חלפון היא אחת מהפעילות החברתיות המוכרות בבאר שבע, כשהיא משמשת יו"ר סניף 'יחד למען החייל' בבאר שבע ועוסקת בעשייה למען חיילי צה"ל וכוחות הביטחון בהתנדבות מלאה. כחלק מהפעילות הענפה של מתנדבי הסניף הם מחלקים עוגות ושתייה חינם לחיילים במזנוני הדרכים, מבקרים פצועים בבית חולים, מאמצים יחידות, מסייעים לחיילים בודדים, עושים להם שמח בתקופות החגים ועוד.

צילום פרטי

סכמי את השנה שלך מבחינת עשייה חברתית

וואו השנה הזאת, שנת קורונה, הייתה אחת השנים הכי מאתגרות עבורי, הכי ממלאות, הכי מיוחדות מכל הבחינות. מבחינה אישית, מקצועית והכי חשוב מבחינה התנדבותית חברתית. השנה בעקבות הקורונה יצרתי והרחבתי את מעגל היוזמות החברתיות שלי. אם זה חלוקת מזון לקשישים עריירים, שיחות אליהם מידי שבוע, ביקור במרכזי קליטה של העולים החדשים שהגיעו דווקא בקורונה. הרחבנו את ההתנדבות והפעילות במוצבי ובסיסים של צה"ל. החיילים נשארו חודשים שלמים בבסיס ואנחנו דאגנו שלא ירגישו את החוסר הזה. עשינו קבלות שבת בכל יום שישי, ערבים של פינוקים וחיזוקים. הרחבנו את ההתנדבות שלנו עם חיילים בודדים וחיילים מאושפזים. אחת היוזמות שעשינו היא סיוע טלפוני לאנשים שנכנסו לחרדות מהקורונה בניסיון לסייע להם".

מה הרגע המרגש ביותר שהיה לך בשנה הזו?

"בשנה הזאת היו המון רגעים מרגשים. בעיקר פגשתי אותם בשטח, באותן פעילויות עם חיילים שזכרו אותי מתקופת הפועל באר שבע בהיותי דוברת. הייתי מסייעת להם שיוכלו לצפות במשחקים ועכשיו הם לבושי מדים, גברים לוחמים שמזהים אותך. החלק המרגש הוא החגים עם המשפחה המצומצמת וביקור הלוחמים בערב פסח בגבול הרצועה, לוחמים שנשארו לחגוג בבסיס בעקבות הקורונה".

את בוחרת בנתינה כדרך חיים בכל שנה- מה כל כך חשוב בעשייה עבור האחר בעינייך?

"בשבילי ובשביל המשפחה שלי נתינה היא דרך חיים. חונכתי ואני מחנכת כל יום את שני בניי להקשיב לצרכים של אחרים, ולא בגלל שהגעתי מבית עשיר. ההפך, נולדתי וגדלתי בבית דל אמצעים, ללא יכולת כלכלית, אבל המשפחה שלי תמיד נתנה מאיפה שלא היה, מהמעט. לא רק כסף, כאשר קיבלנו משהו היה לנו ברור שאנחנו צריכים לתת בחזרה לחברה. עבורי נתינה היא אחד המפתחות לעושר. ההבנה שעם הנתינה העולם יכול להיות טוב, שאנשים עוזרים לעולם להיות טוב יותר. הנתינה מעוררת בי השראה, וכאשר אני לא מדברת על הנתינה אני מפספסת את ההזדמנות לעורר השראה באחרים, לגרום לאחרים להצטרף למעגל הנתינה וביחד להפוך את העולם לטוב יותר. חשוב לעשות תמיד עבור מישהו אחר".

צילום פרטי

אנחנו מתחילים שנה חדשה- מה המטרות שלך לשנה הזו ברמה האישית? ברמת העשייה למען הקהילה?

"המטרות שלי לשנה הזאת מאוד ברורות לי. קודם כל להרחיב את מעגל היוזמות וההתנדבות שלי. כבר החודש התגייסתי להתנדבות בשמירה על אדמות הנגב במשמר הגבול... אני רוצה להמשיך ולהגיע ליותר חיילים יותר לוחמים, לעזור יותר לחיילים במצוקות. בנוסף החלטתי להירשם ללימודים נוספים בתחום שאני היום עוסקת בו משאבי אנוש".

מה תרצי לאחל לכל הקוראים הבאר שבעים לחג ולשנה החדשה?

"אני מאחלת לכל תושבי באר שבע, לעם ישראל, למשפחה שלי, לחיילי צה"ל וכוחות הבטחון- שנה של שלום, של אהבת אמת, כנות, יושרה ובריאות. שנה שבה נדע להכיל אחד את השני, לאהוב באמת, לעשות טוב ממקום נקי ולהאמין לבחור בטוב. לשמוע מלא מוסיקה, לאכול שוקולד בלי הגבלה ובעיקר לזכור שאנחנו עם יחיד ומיוחד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f2fb4b3c-b24e-4c93-ad5e-b9edb52e8b21','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה