שיאנית הבריאות: לא פחות מ-3 קופות כללית נפתחו באותה העיר

$(function(){setImageBanner('41167b6b-d1f9-4780-8863-bd202819e49a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

שיאנית שירותי בריאות כללית: בטקס חגיגי שהתקיים ביום שלישי, נפתחו לא פחות משלוש מרפאות חדשות לטובת מטופלי כללית בדימונה

קרדיט - כללית

בטקס לתקיעת המזוזות וחנוכת 3 המרפאות שהתקיים אתמול, יום שלישי 20.9,  נכחו ראש עיריית דימונה מר בני ביטון, רב העיר מר יצחק אליפנט שליט"א, סגן ראש העיר מר אריאל ללוש, יו"ר דירקטוריון כללית האלוף במיל. מר יוחנן לוקר, מנכ"ל ש.ל.ה מר אילן שמש, פרופ דודי גרינברג יו"ר חטיבת הילדים במרכז הרפואי סורוקה, מנהלת מחוז דרום של הכללית הגב חדווה אמונה, נציגי הנהלת המחוז, נציגי הנהלת כללית סמייל מנהלי וצוותי המרפאות. בהשתתפותם של כ-150 מוזמנים נחנכו בשעה טובה המרכז לבריאות הילד, היחידה להתפתחות הילד ומרפאת כללית סמייל החדשה, בהחלט סיבה לחייך.

3 המרפאות החדשות של כללית מצטרפות למרפאות הוותיקות בעיר: דימונה א', דימונה ב', דימונה ד', המרכז לרפואה יועצת מיראז' בו פועל גם המוקד לרפואה דחופה, מרכז בריאות הנפש, מכון פיזיותרפיה, ולמכון ריפוי בעיסוק למבוגרים.

בני ביטון, ראש העיר דימונה פתח ואמר: "ראשית, אני מברך על פתיחת עוד מוקדים רפואיים בעיר, בתקווה שלא נזדקק. שנית, אני מברך על שיתוף הפעולה בין העיר דימונה לשירותי בריאות כללית, שיתוף שלא החל היום ולא יסתיים מחר. 'הכללית' היא נדבך חשוב מאוד במערך הרפואי והטיפולי בדימונה, בפרט, ובנגב, בכלל, וזאת אני אומר כמי שמשמש, בין היתר, גם יו"ר הרשות לפיתוח הנגב ויו"ר אשכול נגב מזרחי, שמכיר חבל ארץ זה לפני ולפנים".

יו"ר הדירקטוריון בכללית האלוף במיל מר יוחנן לוקר: אין משמח יותר מלפתוח את השנה בפתיחת מרכז לבריאות הילד, מרכז להתפתחות הילד וכללית סמייל. אין במדינת ישראל מרפאות עם תשתית שכזאת, אבל העיקר הוא האנשים שעובדים כאן ועובדים מכל הלב. דימונה חוגגת 68 ואנחנו חוגגים אתכם, צומחים ומשגשגים יחד עם העיר, נמשיך לעטוף את תושביה בשירותי בריאות מהמעלה הראשונה. נמשיך להיות הטובים וגדולים ביותר ובכל מקום, יעידו תושבי הערבה השכנה. מי יתם והשנה הבאה תהיה שנה של קירוב ללבות, אחדות והתגברות המשותף על המפריד שנה טובה וגמר חתימה טובה"

המרפאות ממוקמות זו לצד זו במרכז הקניות דמרי בעיר, במרכז לבריאות הילד שהחל לפעול לפי כחודשיים בלבד הצטרפו בזמן קצר כ- 4,700 מטופלות ומטופלים צעירים, המשפחות שכבר הספיקו לבקר במרכז מספרים כי מדובר בבשורה אמתית ובתחושה כי אכן מתרחשת מהפיכת בריאות עבור ילדי העיר שיזכו לטיפול מותאם עבורם שיעניקו 4 רופאי ילדים בתחומם. את המרכז מנהל ד"ר יריב פרוכטמן רופא מומחה ברפואת ילדים והמטולוגיה, בדבריו אמר כי "המרכז לבריאות הילד יהיה המרפאה הגדולה והמובילה של כל ילדי כללית בעיר, נעניק את הטיפול הרפואי האיכותי והטוב ביותר – וכך אנו כבר עושים, המרפאה תהיה מרפאה במודל של המאה ה-21, ממוחשבת ומאובזרת בכל האמצעים הטכנולוגים, יחד עם רפואה טובה, סיעוד טוב ומעטפת טובה. אנחנו מתחילים הכי מהר ועוד נגביר, ומאחלים בריאות טובה לילדי העיר" בזמן הטקס נמשכה הפעילות במרכז להתפתחות הילד, ההורים החמיאו על המרכז החדש והמרווח וברכו על ההשקעה בתחום החשוב אליו התייחס גם כבוד רב העיר יצחק אליפנט שליט"א ואמר "אני מתרגש לעמוד כאן לפניכם, זוהי מצווה גדולה לעשות למען החברה הנמדדת ביחסה למען מי שזקוק לעזרה והתפתחות הילד, זוהי מצווה לילד ולהוריו. גמר חתימה טובה"

אילן שמש מנכ"ל כללית סמייל הצטרף למברכים ואמר "כולם מכירים את עוצמת כללית שבאה לידי ביטוי באיכות הטיפול הרפואי בהון האנושי ובפריסה לאורכה ולרוחבה של ישראל, אנו גאים להעניק כאן בכללית סמייל ביכולת לתת הרבה מעבר לסטנדרט הקיים, 8 חדרי טיפולים שישפיעו על הזמינות והאיכות, תשתית כפולה למעשה. יש לנו צוות לעילא ולעילא, רופאי השיניים הטובים ביותר שיש, סיעות ושינניות מצוינות ומעטפת עובדימנהל שהם חלון הראווה שלנו"

מנהלת המחוז הגב' חדווה אמונה סיכמה ואמרה: "זכינו השנה לפתוח מספר רב של מרפאות ברחבי המחוז והיום ללא ספק מדובר בשיא חגיגי: שלוש מרפאות בהן הושקעו משאבים רבים בתמיכה אדירה של הנהלת הקופה. התשתית מרשימה והשירות, מקצועי ואיכותי הניתן בידיהם המסורות של צוותי המרפאות, הם ההון האנושי והמשאב החשוב והיקר ביותר בכללית דימונה, היחס האישי ללא ספק הוא אחת הסיבות המרכזיות לכך ש70% מתושבי דימונה בוחרים בכללית. אני  מודה לראש עיריית דימונה על השותפות והעשייה המבורכת יחד. בין כסה לעשור מצווה לעשות תשובה וחלק ממנה היא למען הבריאות, כל עובד ועובדת כללית כאן, עוסקים כל יום בשליחות שאין חשובה ממנה למען מטופלי כללית בעיר, לרפא להציל חיים, ולעשות טוב. מאחלת לכולנו שנמשיך בעשיית הטוב, גמר חתימה טובה ושנה טובה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('4f40af8b-8263-46ad-a01e-d63b36fb024a','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה