שובר את הלב: בעלה של נוי וייצמן במכתב סוחט דמעות לאשתו שנפטרה

$(function(){setImageBanner('e6b4aafb-aad6-4e91-a8d5-1e93146f84a0','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

שי וייצמן, בעלה של נוי, תושבת להבים שהלכה לעולמה במפתיע לפני כחודש - פרסם לאחרונה את מכתב הפרידה שכתב לאשתו בסוף השבעה לזכרה וריגש אלפי אנשים: ''המסע הזה הסתיים לדאבון ליבנו בצורה הטרגית והקשה ביותר''

שי ונוי וייצמן ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

פחות מחודש עבר מאז לכתה של נוי וייצמן ז"ל מלהבים, ומשפחתה וחבריה עדיין מנסים לאסוף את השברים. וייצמן, אם לארבעה - הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלה והותירה רבים מתושבי האזור שבורי לב. משפחתה של וייצמן היא בין הוותיקות ביישוב שנמצא צפונית לבאר שבע, וההודעה על דבר מותה התקבלה ההודעה בזעזוע רב. כאמור, מזה מספר חודשים שפעלה משפחתה וחבריה הקרובים של נוי על מנת לדאוג שמצבה ישתפר. היא שהתה בבית החולים סורוקה במצב קשה, כאשר ברחבי באר שבע והסביבה החל מבצע נרחב למען הצלתה. 

לשם כך הוקמו מספר מוקדים בהם יכלו התושבים להגיע ולתרום דם למען נוי, כאשר בין היתר נמסרו תרומות הדם לחולים נוספים. וכך במהלך חודש ספטמבר האחרון - נפרסו מספר תחנות בין היתר בבאר שבע, להבים ואופקים. המבצע להצלת חייה של נוי קיבל הד רב ולא מעט תושבי הדרום נרתמו לשם המטרה. עם זאת, בחודש שעבר בצער רב הלכה נוי לעולמה. 

והשבוע, פרסם בעלה של נוי, שי, מכתב שובר לב שכתב לזכר אשתו עם מותה. את המכתב הקריא שי בסיום השבעה של נוי ואמש הוא אף פרסם אותו בחשבון הפייסבוק שלו: "לפני כמעט ארבעה חודשים יצאנו למסע, מסע שטמן בחובו אין ספור רגעים. רגעים של עצב, של שמחה, אפילו מס' רגעים של ייאוש - אבל המון המון רגעים של תקווה ואמונה'' כותב שי לזכר אשתו שיחד איתה בנה משפחה למופת.

נוי וייצמן ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

''בכל התקופה הזאת שהכילה בתוכה אין ספור אירועים כל כך משמעותיים ועוצמתיים: כל האישפוזים,המעבר בין המחלקות, אין ספור ימים, רגעים ושניות מורטות עצבים בטיפול נמרץ, ההלוויה והשבעה - אני החלטתי לבחור. החלטתי לבחור ולהסתכל על כל נקודות האור הקטנות שיש בתוך החושך הגדול שנכפה עלינו. עם האמונה השלמה והאמיתית שלי, שאני בטוח שמנוחתה בגן עדן העליון. עם הידיעה הברורה כשמש שבמותה היא ציוותה עליי לדאוג, לתמוך, לאהוב, לחבק, לגדל ולטפח את ילדינו ללא כל תנאי ובמסירות אין קץ''.

''עם ההבנה השלמה שבמקום לנבור בשאלות "למה ומדוע?" - שאלות שרק יישאבו ממני אנרגיה וייקחו אותי למראות שחורות ומקומות לא טובים, אני החלטתי לתעל ולנתב את האנרגיות והכוחות לדברים חיוביים ולעשייה ברוכה. בתחילת דבריי ציינתי כי זהו היה מסע ארוך, במסע הזה היו אין ספור אנשים טובים: המשפחות, החברים הטובים והיקרים, כל הקהילה הלא פחות מהמדהימה הזאת שבלעדייהם לא הייתי יכול לעשות אחוז אחד מכל הדברים שעשיתי ושזכיתי לעשות בכל ארבעת החודשים שעברו ועל כן תודתי ניתנת לכם באמת מקרב ליבי. המסע הזה הסתיים לדאבון ליבנו בצורה הטרגית והקשה ביותר''.

''עכשיו אני יוצא למסע חדש, מאתגר מאוד, מסע שנדרש להגיע אליו בחרדת קודש של ממש. במסע הזה אני סמוך ובטוח שכל השותפים שהיו איתי במהלך המסע הקודם, שהיו איתי כתף לכתף, נהגו לכל אורך הדרך במסירות נפש ובאמת שכל אחד ואחת הוא "שחקן נשמה" שנתן, תמך, עשה, דאג - ממש עד השנייה האחרונה של המסע הקודם, יהיה ותהיה איתי גם במסע החדש שאני ואנחנו מתחילים ועתידים לעבור. אני סמוך ובטוח שבעזרת השם יתברך ובעזרת נוי, מנוחתה עדן, אמן, אין לי ספק שנצלח את התקופה המאתגרת מאוד אשר ניצבת בפנינו. כתבתי את המכתב הזה ואשים אותו אצלי בארנק, מידי פעם אקרא אותו שוב ושוב על מנת לזכור ובעיקר להתחזק. שוב אני רוצה להודות לכל הקהילה המדהימה הזאת''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6eba76bf-8040-445d-9b0e-59aa657a0b8f','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה