צל"ש השבוע: אביגייל אלקובי

$(function(){setImageBanner('aa3e0b01-7f7a-4cd3-9769-97db376be22f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

היא נלחמת יום יום במחלת הסרטן כדי להמשיך לגדל את הילדים שלה, כדי להמשיך לחיות. צל"ש השבוע של 'באר שבע נט' הולך לאביגייל אלקובי תושבת באר שבע שמספרת באומץ על מצבה וזקוקה כעת לתרומות שלכם עבור תרופה שיכולה לעזור לה להבריא

"שמי אביגייל אלקובי בת 30 מבאר שבע אם לשלושה ילדים. בשנה וחצי האחרונות אני מתמודדת עם מחלת הסרטן לימפומה ע"ש הודג'קינס, שהראתה עמידות רבה לכימו, וככל שהזמן עובר המחלה הולכת ומתפתחת עוד. עברתי טיפולים רבים בשנה וחצי האחרונות כולל כימותרפיה, ביולוגי והשתלת מח העצם ולצערי אף טיפול לא עזר. אין סוף אישפוזים וחוסר אונים", רשמה אביגייל בפוסט מרגש ברשתות החברתיות, "עברתי תקופה קשה וכרגע הרופאה ממליצה על טיפול הצלת חיים שנקרא איפילימומאב. קופת החולים כללית דחתה את הבקשה לתרופה. מכיוון שהטיפול נבדק על מלנומה וסרטן הריאות ולא על הודג’קין. עלות התרופה 200 אלף לכל 21 ימים. סכום שאין באפשרותי להשיג על מנת להאריך את חיי". 

צל"ש השבוע של 'באר שבע נט' הולך הפעם לאביגייל אלקובי, תושבת באר שבע שמתמודדת בחודשים האחרונים עם מחלת הסרטן ומשתפת באומץ במצבה הרפואי בקריאה לעזרה, פשוט בשביל להמשיך ולחיות, להמשיך ולהיות שם עבור ילדיה ומשפחתה. אביגייל, באר שבעית במקור, אמא לילד בן 12 ותאומות בנות 6, חלתה בסרטן לימפומה הודג'קינס לפני קצת יותר משנה וחצי. "הסרטן התחיל אצלי במיצר בית החזה בין הריאות ולאט לאט התפשט בשאר הגוף. עברתי כל טיפול אפשרי, ביולוגי, כימי, השתלת מח עצם... שום דבר לצערי לא צלח", סיפרה לנו אביגייל.

צילום פרטי

"לאחרונה הבנו שיש תרופה שיכולה לעזור אבל בגלל שהיא לא נוסתה על סוג הסרטן הזה קופת החולים לא אישרה לי לקבל אותה בסל התרופות. זו תרופה שאני צריכה לקחת כל 21 ימים והיא עולה 200 אלף שקלים לכל מנה". אביגייל מסבירה שהתרופה עזרה לחולים קודמים אבל עדיין לא מספיק אנשים ניסו אותה והמחקר עדיין בתהליך. לכן יוצאים כעת אביגייל ובני משפחתה בגיוס תרומות עבורה, בניסיון לגייס את הכסף שיסייע לה לשלם עבור התרופה שיכולה להציל את חייה.

"כל רצוני הוא להמשיך לחיות ולגדל את הילדים שלי, למענם ולמען אימי. אני אחות שכולה ואימי כבר איבדה בן במהלך פעילות מבצעית בעזה", שיתפה אביגייל, "כל התקופה הזו הייתה גיהנום, סיוט מהלך. הייתי מאושפזת חודשים שלמים וזה קושי נפשי ופיזי מאוד עמוק. לא משהו שאפשר להסביר אותו, כאב גדול. לא סתם אנשים אומרים שלא מתים מהסרטן אלא מהתהליך הקשה".

צילום פרטי

מה הילדים יודעים? איך מצליחים לשמור על שגרה לילדים למרות הקושי העצום בו את נמצאת? מאיפה את שואבת את הכוחות?

"הבן הבכור יודע ממש הכל, הוא דיי בוגר ומבין. הבנות הקטנות מבינות שאמא חולה אבל לא יודעות במה ושחס וחלילה אני עלולה למות. הן פחות מבינות אבל גם להן קשה, יש להן חרדת נטישה בגלל כל המצב. את הכוחות אני שואבת מהילדים שלי, אם לא הם לא הייתי יכולה להתמודד עם רבע ממה שעברתי. אמא שלי ובעלי כמובן תומכים ועוזרים עם הילדים, אמא איתי בטיפולים ובעלי או חמתי עם הילדים".

יצאתם בפרויקט גיוס תרומות עבור התרופה, הצלחתם לאסוף תרומות עד כה? תושבי באר שבע עוזרים?

"כן לגמרי, כולם נרתמים, הצלחנו לגייס סכום אבל עדיין חסר לנו 130 אלף שקלים שזה לא סכום מבוטל. עם ישראל חי, לא ציפתי שאנשים שאני לא מכירה יירתמו. אנשים הביאו לי צעצועים לילדים וזה לא מובן מאליו. זה מרגש, אמנם אני חולה והכל אבל זה מרומם ומעודד ונותן לך הרגשה שאת כן חשובה בעולם, גורם לי לרצות להמשיך להילחם. זו הזדמנות גם להודות להנהלת ועובדי ברום על העזרה וההירתמות למסע שלי. אנחנו כרגע מגייסים כספים עבור שני סבבים של טיפול בתרופה, כלומר 400 אלף שקלים. אחרי שני סבבים נוכל להגיש שוב בדקה לקופת החולים ואם ייראו שיפור ייעשו הערכת מצב. אז כרגע עדיין חסרים לנו 130 אלף שקלים ונודה על כל עזרה".

צילום פרטי

מה היית רוצה להגיד לכל הקוראים הבאר שבעים?

"קודם כל לכל חולי הסרטן אני רוצה להגיד שיהיו חזקים, עם כל מה שאנחנו עוברים זה חשוב שתמיד יש מישהו שאפשר להישען עליו. לכל הקוראים ותושבי באר שבע- אני מודה לכולם על כל ההירתמות, השיתופים, המתנות והאהבה, זה לא מובן מאליו. מי שיכול לשתף, להעביר את זה הלאה ולתרום, זה הכל בשבילי, זה יעזור לי להמשיך את החיים שלי".

רוצים לסייע לאביגייל?

העברה בנקאית לחשבון: בנק הפועלים מס' חשבון 104347 סניף 668 על שם אביגייל אלקובי

צילום פרטי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b073067a-e313-45e7-bc05-aaa0415f02de','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה