צוות זק"א באר שבע חנך אמבולנס שירות חדש



בטקס מרשים שנערך בבית זק"א במרחב נגב, נחנך אמבולנס זק"א חדש לצוות באר שבע שיסייע למתנדבים בפעילותם בכל המרחב

קרדיט - זק"אהאירוע התקיים באווירה מיוחדת, מלאה בהכרת תודה והערכה עמוקה לצוות זק"א נגב שהיו מהראשונים לפעול בטיפול בחללים באסון בשמחת תורה, המתנדבים זכו לשבחים רבים על מסירותם, מקצועיותם ואומץ לבם.

בטקס השתתפו הרב הראשי של באר שבע, יהודה דרעי, הרב ראובן כמיל, רב משטרת מחוז דרום, דובי ויסנשטרן מנכ"ל זק"א, חיים וינגרטן סמנכ"ל מבצעים בזק"א, הרב אשר לוי מפקד זק"א מחוז דרום, יהודה לורבר מפקד זק"א מרחב נגב, הרב משה דיקשטיין מפקד זק"א באר שבע ומתנדבי זק"א מרחב נגב

הרב יהודה דרעי שליט"א אמר בחניכת האמבולנס: "אני מתרגש להיות פה הערב ולחזק את הידים הקדושות של מתנדבי זק"א, בתוקף תפקידי אני משתתף בעשרות אירוע וטקסים, המפגש עם מתנדבי זק"א מרגש אותי במיוחד בגלל הפעילות הקדושה שאתם עושים, אני מתפלל שיהיה חלקי עמכם".

דובי ויסנשטרן, מנכ"ל זק"א. אמר "האמבולנס מצויד במיטב הציוד והותאם במיוחד לצרכים של זק"א ויאפשר למתנדבי זק"א לפעול בשטח. זה המקום להודות למפקדים, למתנדבים ולבני משפחותהם על מסירות ונחישות בכל ימות השנה ובפרט במלחמת חרבות ברזל".

ר' משה דיקשטיין מפקד צוות באר שבע אמר "אנו גאים במתנדבי זק"א מרחב נגב ובמחוז דרום כולו על עבודתם המסורה, נמשיך לפעול בכל הכוח עם הציוד החדש למען כבוד המת והצלת חיים"..

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה