עונת החתונות חוזרת: מעצבות שמלות כלה באר-שבעיות משתפות

$(function(){setImageBanner('492b7cc2-e8ad-4b64-9f63-7355f9e44862','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

לקראת חזרת האירועים והחתונות, שמענו מבעלות עסק של שמלות כלה וערב מבאר שבע על התחושות בימי הקורונה עם החזרה לשגרה: "כיף לחזור, יש אופטימיות באוויר, התגעגענו ללקוחות!"

תקופה לא פשוטה עברה על בעלי העסקים והעצמאיים בחודשים האחרונים בעקבות משבר הקורונה, כאשר אחד הענפים שנפגע מהמצב הוא ענף האירועים והחתונות. בעלי עסקים רבים הפסיקו בן רגע את עבודתם לתקופה ארוכה, אך כעת אחרי כמעט שלושה חודשים אנחנו עומדים לקראת הפתיחה המחודשת של עונת האירועים והחתונות. לכן שוחחנו ב'באר שבע נט' עם שתי מעצבות שמלות כלה וערב מבאר שבע להן עסק עצמאי בעיר, שסיפרו על הקשיים בתקופת הקורונה, השמחה עם החזרה לעבודה והאופטימיות להמשך.

 

יערה מלכה, בת 28, מעצבת שמלות כלה וערב "Yaara malka - fashion couture".

יערה מלכה

כמה זמן את בעסק? "עבדתי שנים אצל מעצבי אופנה, יצאתי לדרך עצמאית לפני ארבע שנים והקמתי את העסק שלי".

איך עברה עלייך תקופת הקורונה? היה קשה לשבת בבית בלי האפשרות לעבוד? "תקופת הקורונה הייתה ממש קשה, בוקר אחד כל ההזמנות עוברות להולד, הפגישות החדשות מתבטלות, הרגשה גדולה של חוסר וודאות. תוך מספר ימים כבר היה אפשר להבין לאן זה הולך, בדרך כלל זאת התקופה הכי עמוסה אצלי והכל נעצר ברגע, תחושה גדולה של חוסר וודאות, ניסינו להבין כמה זמן נהיה בלי עבודה. הייתי צריכה לשבת בבית בחוסר מעש שזה ממש קשה למי שרגיל להיות כל הזמן בתנועה".

מה שמעת מהכלות והלקוחות? הן חיכו לחזור לתכנן את החתונה או שיש עדיין כאלה שמחכות ולא מגיעות? "הלקוחות שלי ברובן היו ממש קלילות, עצרו את התהליך באמצע בתקווה גדולה להמשיך אחרי הקורונה. מי ששילמה מקדמות ועדיין לא התחלנו את התהליך ידעה שמבחינתי היא יכולה לקבל את הכסף חזרה אבל כולן היו אופטימיות לגבי האירועים שלהן. עכשיו כשהמצב קצת נרגע התחלנו לחזור לשגרה מסויימת וכולן חוזרות לסיים תפירות שהתחלנו וכמובן לקבוע פגישות מחדש, שמחים לחזור!".

 

 קרדיט סטודיו בס / קרדיט אילנה דהן

טלי פיטוסי, בוגרת שנקר ומעצבת שמלות כלה "טלי פיטוסי שמלות כלה".

טלי פיטוסי

כמה זמן את בעסק? "פתחתי את העסק לפני 22 שנה, יש לי סטודיו לשמלות כלה בעיר העתיקה".

איך עברה עלייך תקופת הקורונה ? היה קשה לשבת בבית בלי האפשרות לעבוד? "בבוקר אחד ללא שום הכנה מוקדמת כל הארועים של חודשי מרס עד יוני נדחו. בהתחלה הכלות הגיבו בהיסטריה בשל חוסר הוודאות אבל לאט לאט דברים הסתדרו, מרביתן ערכו חופות בתאריך המקורי שלהן וחלקן דחו את הארוע כולו לחודשים רחוקים יותר... אני מבחינתי בחרתי לנצל את הזמן הפנוי הזה והגעתי יום יום לסטודיו שלי בכדי להמשיך ולייצר קולקציה נוספת מבלי להפר את החוקים שנקבעו".

איך התחושה לפתוח את העסק ולחזור לעבודה אחרי כל כך הרבה זמן? "התגעגעתי מאד לכלות שלי לדינמיקה לחיבוק שלהן,הקושי העיקרי שלי בתקופת הקורונה זה הריחוק הפיזי,אבל דאגתי לשמור איתן על קשר טלפוני תמידי בכדי להרים להן את המורל ולחזק אותן, הפעלתי את כשוריי באימונים בכדי לעודד אותן".

מה שמעת מהכלות והלקוחות? הן חיכו לחזור לתכנן את החתונה או שיש עדיין כאלה שמחכות ולא מגיעות? "רוב הכלות שיריינו יותר מתאריך אחד לחתונה בשל חוסר הוודאות אבל הן מתרגשות ושומרות על אופטימיות. חשוב לי שהן ידעו שאני עומדת איתן ולצידן לכל אורך התהליך המרגש הזה ויחד נעבור את זה על הצד הטוב ביותר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('db1eade4-ae92-4f98-a103-df46dfa9f81a','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה