עוברים הלאה - קבלו את החברים ששינו קריירה מחברות הייטק לעסקי גינון

$(function(){setImageBanner('5839d878-9dbf-43a0-b2e1-a916804825f5','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

לחיי התחלות חדשות: שמחים לבשר על תחילת פרויקט חדש של התחדשות לקראת חג ראש השנה, הבא עלינו לטובה, ואמן בלי קורונה ושאר מוטציות מעיקות, שכולו שינוי קריירה באמצע החיים, כדי לתת לכם חיזוק או פוש רצוני באם גם אתם חשבתם באותו כיוון ולא העזתם.
החלטנו לחפש את האנשים שהחליטו לשנות קריירה או מקצוע שהיה בשגרת חייהם המבורכת והחליטו, לאחר תהליך של השלמה והחלטה - לקום ולשנות עם כל הפחדים ולעשות מה שחלמו ומה שלדעתם יעשה להם טוב יותר, כי חיים פעם אחת, כבר הבנו.
קבלו הפעם שני חברים בשם צחי רז ואוהד רגב, שעזבו קריירה מובטחת בהייטק לטובת הקמת חברה לעסקי גינות וגינון.

צילום: פרטי

נעים מאוד: צחי רז, בן 35, נשוי + 3, מתגורר בכרמית
בעבר: עובד בהייטק בתחום התקשורת VOICE OVER IP או בקיצור VOIP.
כיום: בעלי חברת "סוד האדמה" - חברת גינון, שיקום, תחזוקה וכל מה שקשור לגינה
מה הביא אותך לשינוי קריירה: עבדתי כשמונה שנים בענף ואחרי תקופה ארוכה הבנתי שאני צריך למצות את הפוטנציאל במקום אחר, יותר עבודה עם אנשים, שטח, להיות בתנועה"
זיכרון חלק מהעבר:  זוכר שלא קמתי בלהט בבוקר ותמיד תחושה של ״עוד יום״, לא היה לי רעב לטרוף את התחום.
מה הביא לשינוי: העניין שלעבור לתחום הגינון ישב אצלי המון זמן בראש, אבל חיכיתי לטיימינג נכון, ילדים, משפחה, בשלות פרסונלית וגם פיננסית.
מה עשה לך השינוי: השינוי עשה לי רק טוב, קם עם חיוך, מאמין במה שאני עושה, אוהב אתגרים ויש לנו תכניות ארוכות טווח לגבי החברה שהקמנו, כבר עכשיו יש שיתוף פעולה עם מס׳ אדריכלי נוף שתורמים המון למקצועיות ולמעבר שבתחום.
מה גילית על עצמך: גילית על עצמי שאני מאוד מתאים להיות עצמאי, מסודר, חרוץ, ושיש לי חופש אני יוצא מהקופסה, והנוסף לזה שיש לי שותף שמשלים אותי בדברים הפחות טובים ויודע לאזן.
מתגעגע לאחור? לא יודע, הייתה תקופה יפה עם אחלה אנשים, אבל לא רואה את עצמי חוזר לשם, טוב לי ליצור ולעשות טוב לאנשים שמרוצים בסיום התהליך.
על מה אתה מצטער: מצטער שלא עשיתי זאת קודם אבל היה וזהו, העיקר לא לקום בגיל 45 ולהגיד לעצמי מה עשיתי עד כה ולמה ויתרתי על החלום.

נעים מאוד:  אוהד רגב, בן 36, נשוי +3, שני כלבים וחתול, מתגורר בכרמית.
בעל תואר כפול במשפטים ובמנהל עסקים.
בעבר:  עבדתי במשך שמונה שנים כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת הייטק בתל אביב.
כיום: מהבעלים של חברת "סוד אדמה" - חברת גינון, שכוללת הקמות גינות, שיקום, תחזוקה וכל מה שקשור לגינה.
מה הביא אותך לשינוי קריירה: תמיד אהבתי לעבוד עם אנשים, להבין את הצרכים שלהם ולנסות ולהגשים להם את החלום. וכך זה גם היום בגינות שאנו עושים, מקבלים שטח אדמה ורצונות מהלקוח ומגשימים להם את גינת החלומות.
למה החלטת לשנות קריירה: התחלתי את הקריירה שלי בדרכים המקובלות אפשר לומר, תואר במשפטים ומנהל עסקים, משרה כביכול "יוקרתית", הרגשתי שהלכתי בדרך המצופה ממני וריציתי את כולם אבל משהו בפנים היה חסר. קמתי כל בוקר בלי חשק, עם תחושה שלא שם נמצא הלב שלי ושהחיים ייעדו לי משהו אחר, משהו שאקום אליו בבוקר עם דרייב ותשוקה.
הבחירה בתחום: תמיד אהבתי גינון, צמחים ועבודת אדמה(כמו השם משפחה שלי). הקמתי לא מעט גינות למשפחה וחברים ולא פעם קראו לי לייעץ, לעזור ולעצב אם זה בגינה ואם זה בבית. המפגש עם צחי שהיה באותה תקופה במצב מאוד דומה לשלי וחלק איתי את האהבה ליצירה והקמה בכל הנוגע לגינות הביא אותנו יחד לאזור אומץ ולצאת לדרך חדשה.
בדיעבד השינוי היה נכון לך?: היום כשאני מביט לאחור, אני לא מבין איך לא עשיתי זאת קודם, אבל כנראה שלכל דבר יש את העיתוי הנכון לו בחיים.
מה השתנה בך מאז השינוי: המון, אני בעיקר מרגיש שמשהו בי השתחרר. התחושה הזו שהשעון מתקתק והשנים עוברות והסיפוק לא קיים, תחושה שאי שם קיים המשהו הזה שעבורו ארצה לקום בבוקר. אני מרגיש שמצאתי אותו ובעקבות כך הפכתי לבן אדם שמח יותר, בעל טוב יותר ואבא טוב יותר. מדהים כמה השפעה יש לזה על החיים האישיים.
על מה אתה מצטער: אני לא מצטער על כלום, אני מאמין שכל דבר שאנו עוברים בחיים מוביל אותנו אל הייעד שלנו בסופו של דבר. הייתי צריך להרגיש את האי סיפוק בעבודה הקודמת כדי להעריך את הסיפוק מהעבודה הנוכחית.
מתגעגע לאחור?: עבדתי בחברה שהיתה כמו בית ומשפחה שניה עבורי ואנחנו עדיין בקשר, אבל אני במקום אחר עכשיו.
מה גילית על עצמך: גיליתי שיש בי צד מאוד יצירתי, שאין בעיה שאין לה פתרון. אין אצלי דבר כזה אי אפשר!
יש עוד סיכוי שתחליף קריירה: כמו שזה נראה כרגע, יש לנו עוד הרבה לאן להתפתח בעולם הגינון, המטרה היא להביא חדשנות לגינות שלנו ולשמור על ייחודיות. אבל אי אפשר לדעת מה צופן לנו עתיד. בכל אופן, לא נראה שאעזוב את הלקוחות והגינות שלנו בזמן הקרוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e434da08-be1f-4f2b-a7a9-c23aa78c7d3c','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה