סדר פסח בכפר השיקומי: הילדים, הדיירים המיוחדים זכו לערוך ליל סדר מותאם



עשרות ילדים תלמידי החינוך המיוחד והדיירים בכפר השיקומי 'עדי נגב – נחלת ערן' נהנו מליל סדר שהותאם במיוחד עבורם

קרדיט - עדי נגבבכפר השיקומי עדי נגב – נחלת ערן המספק מעטפת טיפולית לילדים ובוגרים עם מוגבלויות מורכבות עמלו בימים אלה על סדר פסח. הילדים למדו על הסימנים ושרו שירי חג. משפחות השכונה הכינו מצות תוצרת בית, הדיירים נהנו מסיפור יציאת מצרים, כאשר הצוות ומתנדבי הכפר הסבו לשולחן החג לצידם במסגרת ליל סדר מיוחד.

כמיטב המסורת בעדי נגב – נחלת ערן, צוות בית הספר לחינוך מיוחד ערך גם הוא השבוע עם התלמידים את סדר פסח. התלמידים חשו וראו את כל המטעמים המיוחדים בקערת הסדר וכמובן נהנו לשיר יחד את שירי החג.

גם ''בבית היוצר – עדי אופקים” שהינו מרכז תעסוקתי – שיקומי לאנשים עם קשת רחבה של מוגבלויות ערכו "ליל סדר" משותף, במרכז מועסקים כ-80 משתקמים מאזור הדרום ומופנים ע”י הרשויות המקומיות, משרד הבריאות והרווחה. שיתוף פעולה בין עיריית אופקים לבין הכפר השיקומי עדי נגב - נחלת ערן אשר יוצר שינוי בערך התעסוקה לאנשים עם מוגבלויות בדרום.

קרדיט - עדי נגב

אבי וורצמן מנכ"ל הכפר השיקומי עדי נגב: "גם השנה אנחנו חוגגים את חג הפסח וליל הסדר כהלכתו עם הצוות, בנות השירות והמתנדבים המסורים, כדי לשמח ולהשרות את אווירת החג המיוחד והחשוב הזה בקרב הילדים והדיירים המיוחדים שלנו. בנימה זו אאחל מכל הלב שאל שולחן החג המפואר יזכו לשבת השנה כל חיילינו שבחזית, נאחל לפצועי המלחמה שיקום מיטבי, שאזרחינו המפונים ישובו אל ביתם, ושאת כיסא החג הממתין ריק בשולחן- ימלאו חטופינו במהרה. חג שמח וכשר לכול עם ישראל''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה