סדנת שיווק חדשנית לבעלי עסקים מהנגב: כך מתמודדים עם משברים
10.07.25 / 15:00
במסגרת יוזמה של מרכזי לאודר לתעסוקה, השתתפו בעלי ובעלות עסקים קטנים מהנגב ומהגליל בסדנה מעשית לשיווק חכם בעידן של משברים – עם כלים טכנולוגיים, בינה מלאכותית ותובנות למיתוג עסקי יציב גם בתקופות מאתגרות
בעלי ובעלות עסקים קטנים מהנגב ומהגליל השתתפו בשבוע שעבר בסדנת שיווק מעשית וחדשנית, ביוזמת מרכזי לאודר לתעסוקה, שנועדה לחזק את הכלכלה המקומית – דווקא בתקופה של חוסר ודאות ואתגרים עסקיים מורכבים.
הסדנה, שנערכה בהובלתו של מיכאל שפיר – מומחה אסטרטגי לשיווק עם ניסיון של מעל 15 שנה בחברות מובילות כמו אינטל ואפל – עסקה בדרכים מעשיות למינוף תקופות משבר, חיזוק המותג העסקי, בניית אסטרטגיה שיווקית גמישה ושימוש מושכל בכלים דיגיטליים וטכנולוגיות מתקדמות.
בין היתר, למדו המשתתפים כיצד לשמר קשר עם הלקוחות גם כשאין מכירה בפועל, איך להשתמש בבינה מלאכותית פשוטה ונגישה, וכיצד להישאר יציבים תודעתית ותפעולית בעידן של שינויים מהירים.
"עמוד השדרה של הכלכלה המקומית"
לדברי שירה הלפרט, מנהלת מרכז לאודר לתעסוקה בגליל: "העסקים הקטנים הם עמוד התווך של הכלכלה האזורית. בסדנה ראינו עד כמה יש צמא לידע מעשי, ואנחנו נמשיך להנגיש כלים חדשניים – גם בתחומים כמו בינה מלאכותית – כדי לאפשר לעסקים לגדול גם במציאות לא פשוטה."
קרן כהן, מנהלת מרכז לאודר לתעסוקה בנגב, הוסיפה: "בעלי העסקים בנגב ובגליל מגלים שוב ושוב נחישות מעוררת השראה. מטרתנו היא להעניק להם כלים פרקטיים שיסייעו להם לשווק חכם, לבנות נוכחות עסקית איתנה ולצמוח – גם כשהנסיבות מאתגרות."
סדנת השיווק היא חלק מתהליך אסטרטגי רחב שמובילים מרכזי לאודר, שמטרתו לחזק את יציבותם של עסקים קטנים ובינוניים בפריפריה ולבנות קהילת יזמות אזורית מבוססת, איתנה ומותאמת לעידן החדש.
המסר המרכזי של הסדנה: גם בזמנים של חוסר ודאות – אפשר, ואפילו כדאי, לשווק חכם.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]
