מתנות חג עם ערך ומשמעות

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('cf432643-e763-46ce-a3d1-57945ee1f112','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33743,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('cf432643-e763-46ce-a3d1-57945ee1f112','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33743,'Image','');},7]]);})

״'דברים בעלי ערך, הזמן ידע להגיד אם הם נשארים בעלי ערך, ואם יש להם ערך נצחי' זה משפט שאני מאוד אוהבת שכתב יגאל בשן ז״ל", מסבירה אדוה וייס שמש – יזמית, מגשרת עסקית ומשפחה ולשעבר בעלת הגלריה ״אדה בנות ובתים״. בהתאם למשפט שהיא אוהבת היא מציגה לנו מגוון רחב של רעיונות למתנות בעלות ערך שתוכלו להעניק למשפחות שלכם בחגים הקרובים

אדוה וייס שמש | צילום פרטי

בתקופת קורונה, דברים בסיסיים כמו לבקר את ההורים, לשתות בירה עם חבר, ללכת לבית הספר, הפכו לבעלי ערך, ורבים מצהירים שמשהו בחשיבה שלהם, בפרופורציות שלהם לדברים הקטנים, שהיו כל כך ברורים מאיליהם, השתנה. משמעות, הענקת משמעות לדברים, נשמע כמו משהו גדול וחשוב, אבל איך ניצוק אותו לוואזה עם העציץ המסורתי, למפה היפה עם סט הספלים? האתגר שלי למתנות שאני אעניק לחג השנה יהיה בדיוק זה! ארצה שיהיה להן מאפיין כזה שיעניק למקבל המתנה ערך לאורך זמן, או שעצם הבחירה בהם תכיל טעם ומשמעות לדברים שחשובים לי או ליקרים שלי. 

ואלו הצעותיי למתנות בעלות ערך ומשמעות בימי קורונה:

העניקו ליקירכם מתנה אשר תסייע להם לפתח מיומנויות להתקדם ולהתפתח בתחומם - הקורונה חילקה את כולנו לשתי קבוצות: חיוניים ולא חיוניים. הלא חיוניים, אלו שאיבדו את מקום עבודתם וצריכים למצוא את מקומם בשוק העבודה מחדש, תהליכים שדורשים תעצומות נפש רבות והרבה כוחות מנטליים להבין ולהתמודד עם המציאות שנכפתה עליהם. אם יש לכם יקרים כאלה, הצעתי היא רכשו להם את אחד ממדריכי ההעצמה, אימון, ניהול הזמן, כזה שיעזור להם לאסוף את עצמם מחדש בדרך המהירה והיעילה ביותר חזרה למעגל העבודה. אחד מוצלח כזה הוא ״הרשימה״ מאת יובל אברמוביץ, מדריך פרקטי, מעורר השראה ומניע לפעולה, הכתוב בכנות סוחפת ומתובל בהומור נפלא, בו יוכלו יקירכם למצוא עשרות סיפורים מעוררי מחשבה, טיפים ותובנות.

ליקירכם ברי המזל, החיוניים, אלו ששרדו את גל הפיטורים ונשארו בתפקידם, אני מציעה לרכוש ספר, מדריך שיעזור להם לפתח ולחזק מיומנויות בתחומם, ספר עיון מעשיר שיהפוך אותם לטובים יותר במה שהם טובים, הרי זו המנטרה היום של כולם לא? להוציא את הטוב ביותר מעצמם, אז למה שלא תעזרו להם? בזירה הזאת ההמלצה שלי היא לספר ״כן !- לשאת ולתת ולהגיע לסיכום חיובי בעסקים, בעבודה ובחיי היומיום״ בשפה יומיומית ובהירה, פיצחו ויליאם יורי ורוג׳ר פישר, חוקרי משא ומתן מאוניברסיטת הווארד, את הקוד הגנטי של משא ומתן אפקטיבי. ספר זה מיועד להורים, אנשי עסקים, ממנהלים זוטרים ועד ראשי ארגונים, מפוליטיקאים ועד אנשים פרטיים. מתנה לכאורה לא מקורית, בכל זאת ספר, אבל בעלת ערך רב לכל מי שיקבל אותה בכל זירות חייו. 

״כן !- לשאת ולתת ולהגיע לסיכום חיובי בעסקים, בעבודה ובחיי היומיום״ הוצאת מטר

תעניקו ליקירכם חוויה כמתנה ועל הדרך תתמכו באומני ישראל - כבר שנים שאני באופן אישי בכל פעם שנשאלת, מבקשת כמתנת יומולדת חוויה משותפת: יום פינוק בספא, הופעה טובה, הצגה. מתנה כזאת טומנת בחובה גם זמן איכות משותף, גם חוויה נוספת לספר החוויות, ובימים אלו מתנה כזאת תקבל משמעות נוספת חשובה מאוד מאוד. תמיכה באומני ישראל שכל כך נפגעו בחודשים האחרונים. בימים האחרונים התחילו להתפרסם בכל הרשתות החברתיות לוחות מופעים של אומנים רבים, במקומות שמאפשרים שמירה על כל החוקים ומגבלות, תבחרו את האומן ותעניקו ליקירכם זמן קסום איתכם ועל הדרך גם תעשו משהו טוב.

מחברת השראה יפהפייה ושימושית שהיא גם תרומה לנערות נפגעות טראומה - מי שמכיר אותי יודע שאחת האהבות הגדולות שלי היא מחברות ויומנים. אני אוספת כאלה מכל מקום שמגיעה אליו, עמותת 'עדן' היא עמותה נשית הפועלת לקידום רווחתן של נשים ונערות ולשוויון מגדרי, באמצעות אקטיביזם חברתי שליבתו עשייה טיפולית. הצעתי למתנה היא מחברת השראה ברוח העמותה שמשלבת משפטי השראה של נשים עוצמתיות, ומיומנויות ברוח הטיפולית של המקום. הקורונה הביאה איתה הרבה דברים טובים אך גם רעים, אחד רע כזה הוא העלייה במקרי האלימות במשפחה והאלימות כנגד נשים. רבים ורבות הביעו זעזוע ממקרה האונס הקבוצתי של הנערה באילת. אז הנה הזדמנות גם לתמוך בנערות נפגעות וגם להעניק מתנה יפה שימושית ובעלת משמעות. 

מחברת השראה עמותת עדן

טוסו עם ילדיכם בעולם ותחקרו את הגלובוס - הילדים הנפלאים של כולנו כבר חצי שנה ספונים בבתיהם, לא מזמינים חברים  ולא מוזמנים אליהם, מוגבלים ביציאה ובמפגש, בין חוג שמתבטל לאחר שהופך מקוון, נוחתים באיים וירטואליים וצוברים הרוגים (אמא לבנים). המתנה הכי יפה שתוכלו להעניק להם תהיה דווקא החזרה למשחקי הכדור, אלו שיוציאו אותם מהבית ויאלצו אותם לאינטראקציה עם חברים, ומשחקי הקופסה הנפלאים שיחברו אותם שוב לשיח הכי בסיסי, בינאישי , תזכירו להם את ההנאה שבחקר הכללים, התקדמות בשלבים בקצב הקובייה, התרגשות מקלפי הפתעה , והגעה לנקודת סיום שאין בה הרוגים או מתים, אלא רק יעד סופי מתוק שמסמן נצחון. ההמלצה שלי , שבה כמה אירוני, היעד הוא ישראל, הוא המשחק ״טיסה 501״. דווקא בימים שבהם השמים סגורים, זהו משחק שבו תוכלו לטייל בין יבשות, ללמוד מדינות ובירות מבלי שתצטרכו לחתום על שום הצהרה.

מקורי ומלא סטייל - לסיום, אין כמו משהו לנפש, חזרה לגלריה שהייתה בבעלותי 'אדה בנות ובתים' אחת הדיירות המבוקשות בבית של אדה הייתה המעצבת הישראלית המוכשרת -שרון ברונשר שמציעה באתר שלה ערכות מתנה מדהימות, מקוריות ונוטפות בסטייל מאופק המאפיין את שרון.   

עיצוב וצילום שרון ברונשר

את הטור המיוחד לחגים שהתבקשה לכתוב אדוה היא מסכמת עם טיפ שיוסיף למתנה שלכם פן אישי: "זכרו, לא משנה מה בחרתם להביא, אל תשכחו עטיפה מושקעת, נייר משי, סרט תחרה וכמובן ברכה אישית בכתב יד. מקווה שהצלחתי מעט לפתוח לכם הראש לכיוונים מקוריים למתנות קצת אחרות, שמתאימות לרוח התקופה".  

שתהיה לכולנו שנה מעולה ורק בריאות❤️

אדוה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('538da497-7080-4abc-ae75-15782c683546','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה