"מזמינים אתכם לזוז": כך הפך קניון הנגב לרחבת ריקוד ענקית

$(function(){setImageBanner('76db5f33-322a-4422-810a-3a487ca9b8e3','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

הכירו את בעלת העסק שהפתיעה את לקוחות קניון עזריאלי הנגב בריקוד פלאש מוב המוני, ופותחת קייטנת ריקוד ייחודית בחודשי הקיץ

קרדיט - אולפני צעד

מרינה גפטרמן היא מקימה ומייסדת של סטודיו TOP DANCE לריקוד בבאר שבע הממוקם בקניון עזריאלי הנגב. לפני מספר ימים החליטה להפתיע את לקוחות הקניון עם מהלך שיווקי מקורי ומבריק לקידום הסטודיו שלה, כאשר רתמה עבור ריקוד פלאש מוב המוני בקניון לא פחות מ-70 רקדנים ורקדניות שלומדים אצלה בסטודיו שצבעו את הקניון במוזיקה וריקודים.

מדובר בריקוד ההמוני הגדול ביותר שנראה לאחרונה באזור הדרום אשר הפתיע מאוד את קהל הלקוחות והכל בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת קניון עזריאלי הנגב. כמו כן, עתידה מרינה להפעיל בחודשי הקיץ קייטנה ייחודית ובלעדית שנקראת ART & STAGE. בקייטנה עוברים התלמידים מבוקר ועד צהריים שיעורים וסדנאות לתיאטרון, מחול, שירה ופיתוח קול עם מדריכים ומרצים מקצועיים ומוסמכים ונהנים מארוחות חמות ואווירה משפחתית.

קרדיט - אולפני צעדמרינה גפטרמן, 52, אמא ל-4 ילדים וסבתא ל-2 נכדות, היא המקימה והמייסדת של הסטודיו לריקוד TOP DANCE הנמצא בקניון עזריאלי הנגב. מרינה עלתה לארץ מרוסיה בעלייה הגדולה של שנת 1990 לפני 32 שנה. מפתיע לגלות שהיא כלל לא הגיעה מתחום המחול אבל לאחר שהחליטה לפתוח את הסטודיו, העסק שלה הפך לאחד מהוותיקים בדרום עם ותק של 26 שנה. (משנת 1996). בתחילה היה הסטודיו פעיל באחד משכונות העיר ב"ש ובמתנ"סים והחל משנת 2022 היא התמקמה עם הסטודיו שלה בקניון עזריאלי הנגב. בסטודיו פועלות שלל קבוצות בגילאים שונים ובסגנונות ריקוד מגוונים: היפ הופ, אקרודאנס (שילוב של אקרובטיקה ודאנס) מחול מודרני, ג'אז, ריקודי בטן ושיעור חדש שנפתח לא מזמן: ריקוד על עקבים (HIGH HEELS). טווח הגילאים לנרשמים לשיעורים נע בין 3.5 ל-120 ורובם ככולם מועברים על ידי מדריכים מוסמכים, לפי דרגות קושי ורמות שונות. כמובן שהשיעורים מיועדים עבור נשים וגברים כאחד.

על הרעיון לביצוע פלאש מוב בקניון עזריאלי הנגב מספרת מרינה בעיניים נוצצות: "הרעיון לפלאש מוב עלה במוחי הרבה מאוד זמן וחיפשתי מקום מתאים וראוי להגשמת החלום. בדיוק בתחילת שנת 2022 נכנסנו כשוכרים לקניון עזריאלי הנגב ויחד עם מורן אבוחצירא מנהלת השיווק ושחר טביב – מנכ"ל הקניון רקמנו את הרעיון. הם כמובן התלהבו מאוד וישר הסכימו וקיבלתי מהם אור ירוק. התמיכה שקיבלתי מהם עזרה לי מאוד לקדם את הרעיון ואני בטוחה שאנו נמשיך את שיתופי הפעולה המדהימים האלה. לגבי הפלאש מוב - זה היה באופנה ממש מזמן וכבר תקופה ארוכה רציתי לעשות את זה, פשוט אף פעם לא הייתה לי ההזדמנות. את הפוש האחרון קיבלתי מהנהלת הקניון שרקמה איתי את הרעיון מ-א' ועד ת'".

שחר טביב –מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב מספר על מרינה, הסטודיו והרעיון לפלאש מוב: "מרינה היא דוגמה לכך שרק החולמים והמבצעים הם המגשימים! מרינה הגיעה אל משרדי הנהלת הקניון ויחד גיבשנו את הרעיון לפלאש מוב המוני.  כמובן שחיבקנו את הרעיון והוצאנו אותו יחד לפועל – שלב אחר שלב. הסטודיו של מרינה ממוקם אצלנו בקניון ולא יכולנו לחשוב על לוקיישן טוב יותר לביצוע הריקוד. כחלק ממגמת ההתחדשות בקניון שמחנו להפתיע את הלקוחות שלנו ואני כמובן מאחל לנו כצוות ההנהלה המשך שיתופי פעולה מבריקים ומהנים עם שאר העסקים החדשים והוותיקים בתחום הספורט, הבילוי והפנאי וכן עם לקוחות הקניון".

מרינה ממשיכה ומספרת על הפלאש מוב: "בפלאש מוב השתתפו כ-70 רקדנים ורקדניות מגיל 10 ועד גיל 50. תזכורת על מה זה פלאש מוב: קטע ריקוד בו מוטמעים הרקדנים בקהל אנשים גדול, נראים רגילים לחלוטין כמו לקוחות בקניון ואז כולם מתאספים יחד לריקוד אחד גדול והמוני. עבדנו על הריקוד משהו כמו חודש שלם בשילוב קבוצת האימהות ושילוב של 4 קבוצות בטווח גילאים שונה. על הכוריאוגרפיה של הפלאש מוב עבדנו בשיתוף עם שאר המדריכים והמדריכות בסטודיו".

מי ההשראה שלך בעולם הריקוד?

"התלמידים בסטודיו. לראות את התלמידים יוצאים מהבית, מרימים את הראש ואת עצמם מהמחשבים ומהטלפונים ולדעת שהריקוד נותן להם את הכוח להמשיך. אין ספק שריקוד נותן מוטיבציה ומחזק את הביטחון העצמי – אם לומדים לעשות את זה בצורה מקצועית – אז הם עושים זאת הכי טוב ומשתפרים ומתמקצעים ברמה הכי גבוהה. יש פה שילוב שהוא מרתק בעיניי: התמדה, פעילות פיזית של הגוף ולקיחת אחריות על מעשים שהם עושים. אני בגאווה יכולה לספר שבמשך שש שנים - בנות מהסטודיו רוקדות בקבוצת המעודדות של הפועל באר שבע כדורסל".

האם בקרוב צפוי להיות עוד פלאש מוב?

"האמת היא שאני לא חושבת שזה רעיון טוב לעשות פלאש מוב באופן תדיר כל כך. אולי נעשה משהו לקראת חגים אבל לא ארצה לחשוף את הפרטים כדי שזאת תהיה הפתעה".

איך היה שיתוף הפעולה עם קניון עזריאלי הנגב?

"קודם כל חשוב לי לציין שעל רעיון הפלאש מוב עבדתי יחד עם הנהלת הקניון שבלעדיהם זה לא היה קורה. קיבלתי מהם תמיכה מעל ומעבר וזה מאוד חיזק אותי. זה נתן לי את הדרייב להגשים את החלום שהבשיל בראשי כבר הרבה מאוד זמן. נעצנו דד-ליין עם תאריך ביומן ופשוט התחייבנו לעשות את זה".

את בעצמך גם אמא וגם סבתא. זה בא לידי ביטוי עם הרקדניות בסטודיו?

"בהחלט. אני ממש מרגישה כמו אמא שלהן ואפילו סבתא שלהן! הכי כיף לי לספר שיש אצלי בסטודיו ילדים שהאימהות שלהם רקדו אצלי בסטודיו בעבר!".

בחודשי הקיץ, כאשר הילדים לא נמצאים במסגרות, הרבה הורים שוברים את הראש לאן לשלוח את הילדים, איך לבלות איתם, כיצד להעביר איתם את הזמן ולאיזו קייטנה לרשום אותם. בדיוק לשם כך עתידה מרינה לפתוח את: פרויקט ART & STAGE. מדובר בסוג של קייטנה, בה נמצאים התלמידים מ-8 בבוקר עד 15:30-16:00 בצהריים.  כל יום הם למדים ומתמקצעים בנושא אחר ומקבלים 3-4 סדנאות ביום: תיאטרון, מחול, שירה, פיתוח קול ועוד. צוות הקייטנה מזמין מדריכים חיצוניים כמו למשל שחקנית מקצועית חיצונית שמעבירה סדנאות משחק או מורה מסמכת לפיתוח קול. הם אף מקבלים ארוחות בוקר וצהריים ואחר הצהריים מתקיימות סדנאות יצירה. הפרויקט עתיד להתקיים במשך שבועיים במהלך חודש יולי ושבועיים במהלך חודש אוגוסט.  

על הפרויקט מספרת מרינה: "בשנה האחרונה היו 150 תלמידים. אני רוצה עוד תלמידים והביקוש הוא גדול כך שאם ירשמו עוד תלמידים נפתח עוד סניף או שנפתח עוד סטודיו לפי דרישה בקניון עזריאלי הנגב. הלוקיישן של הקניון ממש טוב: הוא במרכז העיר, יש תחב"צ וההגעה אפשרית מכל קצוות העיר ללא בעיה ובגדול אני מאוד מרוצה כעסק מהקניון. אני מאחלת לעצמי למדריכות ולצוות החינוכי - ולכל התלמידים והחניכים שרק נצמח ונגדל ונעלה למעלה לפסגות - שנמשיך לכבוש פסגות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('14f00acf-badc-4c4d-9715-c596281ca842','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה