לשכת המסחר והתעשייה בבאר שבע מתרחבת, והתושבים מרוויחים



הידוק הקשרים ושיתופי הפעולה בין לשכת המסחר והתעשיה בבאר שבע ובנגב לבין לשכת המסחר תל- אביב והמרכז מצמיחים פרויקטים, שלא עמדו בעבר לשירותם של בעלי העסקים בבירת הנגב.

יורם אוחיון. קרדיט - לשכת המסחר והתעשייהאחרי הפרסום על הקמת הסניף הדרומי של המכללה לבוררות עסקית, התבשרו חברי הלשכה בבאר שבע ובנגב על שני פרוייקטים חדשים. הראשון שבהם הוא שירות מידע עסקי בינלאומי, הפותח שער לעולם העסקים חובק עולם.

במסגרת שיתוף הפעולה עם לשכת המסחר תל אביב והמרכז, מגיע השירות החדש לבירת הנגב, וחברי הלשכה הדרומיים יוכלו מעתה להנות ממאגרים של נתוני ייבוא של מוצרים וסחורות, איתור ספקים ולקוחות בחו"ל ובדיקות של חברות ברחבי העולם.

נשיא הלשכה, יורם אוחיון, שיבח את שיתופי הפעולה החדשים הפותחים הזדמנויות עסקיות בינלאומיות, שלא היו זמינות עד עתה לבעלי העסקים בנגב. מנכ"ל הלשכה, עו"ד רפי גיל, ציין כי בתום חודשים של מפגשים ועידוד נשיא איגוד לשכות המסחר והתעשיה, עו"ד אוריאל לין, מתחילים לראות תוצאות חיוביות המאפשרות הגדלה משמעותית של הפעילות הכלכלית בנגב.

שיתוף הפעולה של הלשכה בבאר שבע עם המכללה הטכנולוגית בעיר הבשיל עתה לחשיפת קורסים מודרניים בפני חברי הלשכה ובהם: לימודי מחשב מתקדמים, קורסים לתוכנות עיצוב ותכנון, דיגיטל וניהול עסקי, ניהול תעשייתי ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה