הלונדע מגיע אליכם עד הבית

$(function(){setImageBanner('f2853d07-0a5a-41ae-95b9-30d6044699ba','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

פרויקט מיוחד בימי הקורונה מאפשר לילדי באר שבע ליהנות משלל פעילויות הלונדע בל השכונה! חברת כיוונים ביחד עם הסניף המקומי של האגודה לתרבות הדיור בבאר שבע יצאו בפרוייקט עבור ועדי הבתים בעיר

"התחלנו בפעילות 'לונדע בא לשכונה' בשיתוף האגודה לתרבות הדיור לאחר שהבנו שיש מצוקה. אין פעילויות וחוגים לילדים אחר הצהריים וכל שגרת היום מתנקזת לזום" , מספר גל מצוות המפעילים של הלונדע, "לפני משבר הקורונה ערכנו פעילויות למידה באמצעות משחק למוסדות חינוך, לימי הולדת ולקהל חופשי מדי יום. מכיוון שלא הייתה לנו אפשרות להמשיך בשגרה, ייעדנו את כל העובדים מכל המחלקות בלונדע לתפקידי הדרכה והחלטנו לצאת החוצה ולהביא את הפעילויות שלנו עד פתח הבית".

לכן בימים אלו של חוסר וודאות, וכשהילדים מעבירים שעות רבות מול המסך, טוב שיש מי שדואג להם. כך הלונדע, מוזיאון הילדים של חברת כיוונים בבאר שבע מגיע לבתים משותפים לפעילות חוויתית לכל המשפחה. הפעילות, שאותה מבצע צוות לונדע ללא תשלום, הינה שיתוף פעולה עם האגודה לתרבות הדיור סניף באר שבע, בהתאם לתו הסגול ולפי הנחיות משרד הבריאות.

באדיבות לונדע

"אנחנו מגיעים לבית משותף לאחר תיאום עם ועד הבית ועורכים את הפעילות לעד כ- 20 משתתפים. הפעילות מתקיימת בשעות אחר הצהריים או בימי שישי בבקרים במהלכה אנחנו מקיימים משחקי חברה ומשחקי קופסה ומתאימים זאת לקהל היעד שאותו אנחנו פוגשים", הוסיף גל מהלונדע, "בשבוע שעבר החל הפרוייקט וערכנו כבר שתי פעילויות בבתים המשותפים בשכונות העיר. קיבלנו תגובות מאוד חמות מהתושבים והילדים לא רצו שנלך. גם ההורים של הילדים נהנו ובהמשך נתאים את הפעילויות לטווחי גילאים נוספים ונעשה גם פעילויות לאוכלוסייה מבוגרת. כמו כן קיבלנו כבר הזמנות לחנוכה ונתאים את הפעילות לרוח החג ולטקס הדלקת הנרות".

רחל בניסטי, נציגת ועד הבית, משתפת גם היא בחוויה: "הילדים מאוד נהנו וכל האנשים מכל הגיליאים רצו לקחת חלק ולהשתתף גם כן בפעילות. הפעילויות היו מגוונות וכללו פעילויות יצירה, לוח איקס עיגול, קליעה ולמטרה וכדומה כל אחד בחר בפעילות שהוא יותר מתחבר אליה והילדים שמחו כי מדובר במשהו שחסר מאוד בתקופה הנוכחית וכמובן זה נוח כי הפעילות מתקיימת מתחת לבית. הילדים בשכונה מאוד מגובשים ומשחקים בחצר של הבניין אבל הפעם זאת הייתה פעילות מודרכת שנתנה ערך מוסף לילדים. התיאום היה מאוד נוח ובהחלט מגיע כל הכבוד על היוזמה".

באדיבות לונדע

מוטי גופר, מנהל סניף האגודה לתרבות הדיור באר שבע הוסיף: "במשך שנים ארגנו לילדי ועדי הבתים סיורים, טיולים, סרטים והצגות לילדים.  בתקופת הקורונה לא היה ניתן לארגן פעילויות והרגשנו שישנו חוסר בהפעלות הילדים. בשיתוף הלונדע, שיזם את הפעילות הברוכה, הצוות מגיע לבתים המשותפים ומארגן פעילות שמתאימה לילדי הבית ומשלימה את הדרישה לקיים את הפעילות. שיתוף הפעולה של הלונדע, האגודה לתרבות הדיור באר שבע וועדי הבתים מאפשרת לבתים המשותפים לקבל פעילות מדהימה לילדים ולדיירים ללא עלות ובקרבת הבית. לאור הביקוש וההצלחה המרובה של המיזם אני מתכוון לפנות לחברת כיוונים וללונדע ולבקש להמשיך את המיזם גם בימים שלאחר הקורונה. זאת גם הזדמנות להודות ללונדע ולוועדי הבתים שנרתמים למיזם המוצלח".

"אני מברך על היוזמה הנפלאה לקיים פעילות חברתית שמהדקת את הקשר בין השכנים, יוצרת גיבוש ומאפשרת לילדים להנות גם בתקופת משבר הקורונה", אמר ראובן צדוק, מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, "האגודה לתרבות הדיור תמשיך לפעול במכלול דרכים לאיכות חיים טובה בבניינים המשותפים. אני רוצה להודות למנהל הסניף המקומי, מוטי גופר שפועל לא ההפסקה למען קידום מטרות האגודה הן במישור החברתי והן במישורים נוספים לטובת וועדי הבתים בעיר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('72e856c1-a52f-4990-9c58-c2fa983ec220','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה