כשרגש וספורט נפגשים



אימון ספורט מרגש במיוחד בבאר שבע – קבוצת השחקנים של אגודת עמי, האגודה לטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית, פגשה את קבוצת הקטרגל של אדמה מכתשים.

קרדיט - אדמה מכתשים

ספורט מחבר בין אנשים: אירוע מרגש במיוחד התרחש בשבוע שעבר בבאר שבע, כשקבוצת השחקנים של אגודת עמי – האגודה לטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית אירחה, במגרש הבית שלהם, את שחקני אדמה מכתשים למשחק ידידות.

החיבור בין הקבוצות היה ביוזמת אילן פימה, מאמן מתנדב, שעבד בעבר במכתשים ויצר קשר עם וועד עובדי מכתשים ועם שחקני הקבוצה. בתחילת האירוע סיפרו עובדי מכתשים על הקבוצה שלהם, השחקנים של אגודת עמי הציגו עצמם ושיתפו בסיפורים ואף חולק שי מפנק לכל המשתתפים. לאימון הצטרפו גם ילדי העובדים, שיחקו, שיתפו פעולה וקיבלו שיעור חשוב לחיים.

אירוע מרגש במיוחד. קרדיט - אדמה מכתשים

האימון המשותף היה מרגש לכל אורכו ובאדמה מכתשים הדגישו כי נפלה בחלקם זכות גדולה להתארח ולהתאמן עם השחקנים מאגודת עמי. בחלק האחרון של האימון, התקיים משחק ידידות מרתק והוגן בין שתי הקבוצות שהסתיים בתיקו בתוצאה 2-2.

״סיימנו את המפגש עם חיוך ענק וחוויות מרגשות״, סיכם המאמן אייל קרביצקי, ״היה חיבור מדהים וכמובן זו רק התחלה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה