כך נוקה יער רמות במיזם נפלא וחשוב



בשישי האחרון הגיעו חברי התא הירוק במכללת SCE קמפוס באר שבע, לפעילות ניקיון ואיסוף אשפה ביער דודאים, לטובת ציבור המטיילים במקום

התא הירוק במכללת SCE בפעילות ניקיון יער רמות. קרדיט - SCEיום המעשים הטובים שהתקיים בשבוע שעבר, הביא למספר רב של פעילויות התנדבותיות מצד אזרחים וארגונים רבים עבור הקהילה. בתוך כך החליטו חברי התא הירוק ב-''SCE המכללה האקדמית להנדסה על שם סמי שמעון קמפוס באר שבע'', לקיים גם הם פעילות נוספת על שלל הפעילויות השוטפות בהן משתתפים חברי התא לאורך השנה.

באמצעות פניה שביצעו חברי התא לקק"ל נמצא כי לאחרונה אותרו כמויות אשפה אדירות המפוזרות ביער רמות הגובל צפונית לבאר שבע בדרך ללהבים ובו אין פעילויות ניקיון שוטפות. חברי התא לא בזבזו זמן וכבר בשישי האחרון הגיעו יחד עם סטודנטים נוספים למקום על מנת לאסוף את האשפה ולנקות את היער לרווחת המטיילים באזור. 

הפעילות ליום המעשים הטובים מצטרפת למגוון רחב של פעילויות שמקיים התא הירוק במכללת SCE קמפוס באר שבע למען קידום אורח חיים ירוק יותר. מטרת "התא הירוק" היא להעלות מודעות לשמירה על איכות הסביבה וקיימות במכללה. בזכות התא הירוק יש אזורי מחזור ופעילויות שונות במהלך השנה שמעודדים סטודנטים לשמור על איכות הסביבה.

קרדיט - SCEבין השאר הוקמה בקמפוס באר שבע גינה אקולוגית שסטודנטים מכל המחלקות מתחזקים הכוללת אזורי ישיבה ספסלים, עצים וצמחים לתה, וגם נערך יריד יד שניה לסטודנטים וסגל שעודד רכישת בגדים משומשים במקום לעודד קניית בגדים חדשים ובכך למנוע את הפגיעה הסביבתית בייצור תעשיית הבגדים ומנגד למנוע זריקת בגדים שאינם בשימוש.

ספיר אסייג מובילת התא ב-SCE: "חברי התא הירוק בקמפוס ואני שמחים לקחת חלק בכל פעילות סביבתית בה אנחנו יכולים לתרום. מטרת הפעילויות הן כמובן לשמור על הסביבה אך גם להשיב ולחבר את הקהילה על ידי יוזמות מיוחדות שמדגישות עבור כולם באיזה פשטות ניתן לייצר שינוי סביבתי."

קרדיט - SCE

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה