כך בני הנוער הבאר שבעיים דואגים לעתיד טוב יותר

$(function(){setImageBanner('20dc85ca-0e7e-41d8-9aee-fa9d446bbfea','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

בשבוע היזמות הבין-לאומי משיק תיכון עתיד באר-שבע חברה כלכלית בשם "שותפים לעתיד", בהובלת התלמידים ובתמיכת משרד הכלכלה- זרוע העבודה, אשר תשווק את תוצרי מגוון מגמות בית הספר. בתוך כך, "החברה להגנת הטבע" כבר נמנית בין לקוחותיה הראשונים

תלמידי תיכון עתיד. קרדיט: תיכון עתיד באר שבעלרגל שבוע היזמות הבין-לאומי, השיק השבוע תיכון עתיד באר-שבע חברה כלכלית העונה לשם "שותפים לעתיד", הפועלת לקידום ושיווק המיזמים והתוצרים של מגוון תלמידי התיכון. זאת, במסגרת "רפורמת החינוך היוצר" של משרד הכלכלה- זרוע העבודה, אליה התקבל השנה בית הספר הטכנולוגי, שהפך לפורץ דרך בתחומו.

את תפקידי המפתח כגון מנכ"ל החברה, מנהל הכספים, מפתח מוצר, איש שיווק, אחראי אריזה, שינוע ועוד מאיישים תלמידי שכבה י'. הצוות החינוכי ילווה אותם בתפקידם לאורך כל הדרך. למשל תלמידי מגמת "מערכות הנדסיות" הלומדים במסגרת לימודיהם שרטוט ממוחשב וייצור במדפסות תלת-מימד, יימכרו תוצרים אלו, באמצעות החברה הכלכלית החדשה.

כבר בימים אלו, חתמה החברה על הסכם המכירה המשמעותי הראשון שלה, בו "החברה להגנת הטבע, תרכוש כ-150 כלובי ברזל לפחי האשפה הפזורים באתרי התיירות שלה. כלובים אלו ימנעו את הפיכת הפחים ופיזור הפסולת ובכך יסייעו הן לשמירה על ניקיון האתרים והן לשמירה על בריאותם של בעלי החיים בטבע, אשר אוכלים את הפסולת המפוזרת ולעיתים נחנקים למוות.

חברת "שותפים לעתיד" תאגד בתוכה לא רק את המיזמים העכשוויים והעתידיים של התלמידים, אלא גם מיזמים שהחלו את דרכם במהלך השנה הקודמת. בין המיזמים גם "אישה לאישה מותג", בו התלמידות במגמת עיצוב גרפי וניהול מדיה מציעות את שירותיהן למיתוג עסקים של נשים בתחילת דרכן המקצועית, ובכך מסייעות להן בצמיחת העסק. לאור ההצלחה הגדולה בשנה שעברה, הגיעו לתיכון פניות רבות מצד נשות עסקים, אשר ביקשו להשתתף בתוכנית.

תלמידי תיכון עתיד. קרדיט - תיכון עתיד באר שבע

השקת החברה הכלכלית תוזמנה, כאמור, ל"שבוע היזמות הבינלאומי" שחל בימים אלו ממש, בו מתקיימים אלפי אירועים המעודדים מיליוני בני אדם במדינות רבות לקחת חלק בפעילות יזמית. עידוד פעילות יזמית מתקשרת היטב לרוח הנושבת בתיכון עתיד באר-שבע המזמין את תלמידיו לחגוג את העשייה, להעלות רעיונות, לחלום ולהשפיע.

מאיר אבן שימול, מנהל תיכון עתיד באר-שבע: "חברת 'שותפים לעתיד' אותה השקנו היום לאחר חודשים של חשיבה והיערכות, תהווה הזרוע המבצעת של היוזמות הרבות והייחודיות שמתקיימות בתיכון עתיד באר-שבע בשנה וחצי האחרונות. כיאה לערכים אליהם אנחנו שואפים לעידוד חשיבה יצירתית ופורצת גבולות, בחרנו שבתפקידי המפתח של החברה יעמדו תלמידי התיכון עצמם ובכך ילמדו גם כיצד מנהלים, מבצעים ומגשימים את החלומות במציאות היומיומית. אני נרגש מהירתמות של כל התלמידים ובטוח שרבים עוד ישמעו על המיזמים שעתידים לצמוח אצלנו במשפחת תיכון עתיד באר-שבע".

סהר מדיאני, תלמיד כיתה י' בתיכון עתיד באר-שבע, המשמש כמנכ"ל חברת "שותפים לעתיד": "כשהודיעו לי שנבחרתי להיות מנכ"ל החברה סירבתי להאמין והתרגשתי מאוד. אני הרי רק בן 16. אני מאמין שהחברה תתרום לי ולשאר התלמידים המשתתפים להבין כמה חשוב ליזום, לשאוף ולהתנסות במגוון אפשרויות תעסוקה שמחכות לנו בחיים העצמאיים. אני מאוד שמח על ההזדמנות שניתנה לי לשמש בתור המנכ"ל הראשון של החברה, בונים עלינו וזו אחריות גדולה. אני בטוח שהצוות החינוכי שמלווה אותנו יעזור לנו לקדם את כלל הפרויקטים והמיזמים שלנו התלמידים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d5274b9a-ed07-49dd-b279-fde6915752a5','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה