חוגגים אהבה בבאר שבע

$(function(){setImageBanner('b6d24172-c113-42c4-9f5b-fdd21956929c','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

תצפיות מרהיבות, פארקים, פינות חמד קסומות ואתרים מעניינים בבאר שבע שיעלו לכם את מפלס החשק לחגוג את ט"ו באב

בצל הקורונה, קבלו את האלטרנטיבות לחגיגות חג האהבה באוויר הפתוח, ההמלצות למקומות רומנטיים בבאר שבע שלא יעלו לכם כסף. 

פארק הילדים - בליבו של הפארק אגם מרהיב המשתרע על פני 5,500 מ"ר ובו ברווזים ודגי נוי. אם לא די בכך לאווירה רומנטית, בפארק 60 דונם של מדשאות, מפל מים מהמם, מגדלור, מתחם אוניית פיראטים, אמפיתאטרון, שבילי אופניים, שבילי הליכה ועוד אטרקציות שללא ספק רק יתרמו לאווירה. צפו בירח שמאיר את האגם או בשמש השוקעת באופק. אם רוח קרירה יותר מגיעה, זה תירוץ להתכרבל יחד. היכן? הפארק ממוקם בלב שכונת נווה מנחם בבאר שבע, בצפון מערב העיר, למרגלות מוזיאון הילדים "הלונדע". 

פארק הילדים באדיבות עיריית באר שבע

פארק נחל באר שבע - פארק המשתרע על פני 5,300 דונם, בהם תוכלו לרכוב באופניים או ללכת ברגל. מטיילת אימבר עד גן הפעמון תחלפו על פני 11 בוסתנים ירוקים שיקשטו לכם את הדרך. גולת הכותרת בו היא האגם המלאכותי הגדול בישראל שישמש לכם לנוף יפהפה לפגישה הרומנטית. עוד אפשרויות בפארק שיעזרו לכם לציין את ט"ו באב בצורה הטובה ביותר הם מרחבי דשא ירוקים, חורשות של עצי נוי, אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים ייחודיים, גן בוטני עם דגש על צמחייה מדברית, אמפי ופינות ישיבה לאורך הטיילת. 

פארק הסופרים – פארק הממוקם בלב שכונה ב' הוותיקה, מבין הפארקים השכונתיים הייחודיים בבאר שבע. בפארק תהנו ממרבדי דשא רחבי היקף לצד מרחבי ישיבה, ספרייה פתוחה במרחב הציבורי, שילוב של עצי מאכל ופיתוח נופי, גינות מוזיקליות, שבילי הליכה ואופניים, מגרש קט-רגל, אמפיתאטרון ובית קפה מקסים רגע, מקום בפארק שמו. בין שלל המדשאות שמציע הפארק תוכלו לערוך את הפגישה שלכם, לקנות יין ומטעמים מבית הקפה שבפארק או מהמרכולים שבסביבתו, לפרוש מפה אדומה ופרח בתוך בקבוק שהתחפש לאגרטל ולהנות ממבחר הספרים שהוא מציע בספריה הפתוחה שיש בו. היכן? בין רחוב טשרניחובסקי לבין רחוב יהודה הלוי בשכונה ב'. 

באדיבות עיריית באר שבע

גן אלנבי – אחד הגנים הציבוריים הראשונים, הממוקם בעיר העתיקה. בחלקו הצפוני רחבה מרוצפת גדולה, המוקפת בדשא, מקומות ישיבה ועצים מכל צדדיה. מקומות הישיבה המוצלים בעזרת חופות צמחים מטפסים, יתנו לכם להרגיש כמו בסרט רומנטי אמריקאי, רק בלב העיר העתיקה הקסומה בבאר שבע. היכן? בפינת הרחובות העצמאות – הרצל בעיר העתיקה 

גן רמז עם המזרקה המיוחדת - שבילי הגן מובילים לרחבה המרכזית, בה תוכלו להנות ממזרקת מים, מדשאות, צמחייה ופרחים ארצישראליים ובוסתן עצי פרי עם שבילים. בין כל אלה שוכנות להן פינות ישיבה הצופות לנוף הגן הרומנטי והייחודי.  היכן? בין הרחובות העצמאות-אסף שמחוני-הדסה בעיר העתיקה 

מתחם הקטר 70414 -  מתחם הקטר הינו מתחם יפיפה בעיר העתיקה בבאר שבע אשר קם על תילה של תחנת הרכבת העות'מאנית של שנת 1915. בשנים האחרונות תחנת הרכבת העות'מאנית עברה תהליך חידוש ופיתוח וכיום מהווה האתר מתחם תרבות, פנאי ובילוי ייחודי בעיר העתיקה. את חגיגת האהבה תוכלו לציין שם בשעות הערב, להסתובב במתחם המואר באורות רומנטיים וליהנות מהאווירה העתיקה - חדשנית במתחם. היכן? דוד טוביהו 65, פינת עלי דיוויס. 

מתחם הקטר באדיבות עיריית באר שבע

רחובותיה הקסומים של העיר העתיקה - רחוב סמילנסקי הוא רחוב המסעדות והברים של העיר העתיקה. בכל מטר תוכלו למצוא בר, בית קפה או מסעדה לערוך בהם את הפגישה הרומנטית שלכם. בין לבין תתהלכו ברחוב ותרגישו את האווירה המיוחדת והקסומה שיש רק ברחובות העיר העתיקה בבאר שבע. 

טיילת אימבר – טיילת באורך שני קילומטרים הממוקמת בין העיר העתיקה לבין הגבול הצפוני של נחל באר שבע והיא מלאה בפינות מנוחה יפהפיות ומזרקה מדהימה. 

הגשר הטורקי – על גבי הגשר הטורקי נבנתה טיילת בארוך של 200 מטרים להולכי רגל. הגשר מואר כולו, מה שהופך אותו לרומנטי גם בשעות הערב.   

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('dbe6afa5-6a6c-4b7d-aa5c-b1ba601f5906','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה