העסק המקומי שעדיין סגור ובכל זאת מתגייס למען נזקקים

$(function(){setImageBanner('3975d5e8-ba65-4176-b1b6-04000d9eb398','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

הם לא עובדים כבר חודשיים מאז הסגר וסגירת המסעדות לישיבה, אבל למרות הקשיים הבעלים של חומוס אליהו במגדלי הרכבת החליטו לצאת במיזם חלוקה לנזקקים ומזמינים אתכם לקחת חלק: "אנחנו רוצים לגייס כספים ולהעביר את התרומה באמצעות מנות מהמסעדה לאנשים נזקקים, רוצים לעשות טוב לאחרים!"

תקופה לא פשוטה עוברת על בעלי המסעדות ברחבי הארץ וגם כאן בבאר שבע. אך למרות המצב הקשה, ישנם בעלי עסקים מקומיים שלא שוכחים לעזור לנזקקים ואחרים! עסק כזה הוא 'חומוס אליהו מגדלי הרכבת' בבאר שבע אשר בעליו, אוראל עטייה, החליט לעשות טוב לאחרים ולנסות לסייע לנזקקים באמצעות איסוף תרומות כספיות וחלוקת מנות מהמסעדה למי שרק צריך.

"אנחנו לא עובדים כבר חודשיים, לא עושים משלוחים או טייקאוואי כי לא משתלם לנו כלכלית לצערי", אוראל סיפר ל'באר שבע נט', "אבל במצב הלא פשוט הזה התחלתי גם לשמוע על משפחות שנמצאות במצב קשה עוד יותר ללא פרנסה והחלטנו לנסות לעזור. אם נוכל למצוא דרך לגייס כספים ואז בעזרת הכספים הללו נכין מנות ונחלק למשפחות נזקקות, לנו זה ייתן סיבה לפתוח לכמה ימים את העסק וגם נוכל לעזור לאחרים".

כעת בחומוס אליהו קוראים לתושבי באר שבע שירתמו ליוזמה וייקחו חלק: "חומוס אליהו מגדלי רכבת למען הקהילה ואנחנו צריכים אתכם! שגרת הקורונה תלווה אותנו בשבועות הקרובים ולכן אנו יוצאים לחלוקה לנזקקים בכל העיר וכאן אתם נכנסים לתמונה. כל שעליכם לעשות הוא לתרום *כל סכום* שביכולתכם ואנחנו נדאג להעביר את התרומה במנות/תוספות/שתיה למחלקות בסורוקה, משפחות נזקקות גמחים ועוד... כל תרומה שתתקבל על ידיכם תיגדל על ידינו ויחד נוכל להאיר ולו לכמה דקות  שמחה בלב של האנשים".

צילום פרטי

כעסק אתם עוברים תקופה לא קלה כשהמסעדה סגורה, ובכל זאת חשוב לכם לתת מעצמכם לאחרים? איך התחושות?

"אנחנו עסק חדש, פתחנו את העסק בתחילת חודש ינואר, היינו סגורים חודשיים בסגר הראשון וגם עכשיו סגורים כבר חודשיים. השנה הראשונה היא הכי קשה לעסק, זה מצב לא פשוט, אתה פותח עסק כדי להתפרנס ולעבוד ולהגשים את עצמך, התחלנו בשנה מאוד מאתגרת. אבל בכל זאת אנחנו מנסים לעשות טוב על הדרך, הסלוגן שלנו זה "ואהבת לרעך כמוך", גם בחיים וגם במסעדה. אנחנו לא מבקשים צדקה בשביל עצמנו, אבל רוצים חד וחלק לעזור למשפחות אחרות. אנחנו אוספים כסף וככה אנשים בעצם קונים מאיתנו את המנות ואנחנו מחלקים אותן למשפחות נזקקות".

מה החשיבות בעיניך של עזרה לאחר ותרומה לנזקקים?

"אומרים שהדרומיים הם אנשים חמים, אנחנו כבאר שבעים צריכים להתגייס בכל דרך לעזור לאחרים, דרכנו זו לא הדרך היחידה יש המון אפשרויות לעזור אחד לשני, לתמוך במי שצריך, במשפחות ונזקקים. יש אנשים שכל החיים עבדו ופתאום חצי שנה לא עובדים, זה מכניס משפחה לפלונטר, בלי עבודה זה מאוד קשה... אז אנחנו איכשהוא מסתדרים תודה לאל, אבל יש כאלה שנשארו בלי כלום וזה כואב ומפריע. לכן היינו שמחים להתגייס לטובתם, לגייס את הכסף, לפתוח את החומוס ולהכין להם מנות. עשינו את זה כבר בעבר באמצעות גמ"ח נחלי אמונה. כשאת מגיעה לבית של משפחה ומביאה להם ארגז עם מנות חומוס, צ'יפס פלאפל... את דואגת להם לארוחה חמה ואת רואה את החיוך והשמחה על הפנים שלהם- זה מילון דולר! זה הכי כיף בעולם וזה שווה הכל. צריך תמיד להיות כאן אחד בשביל השני, ואהבת לרעך כמוך".

 

מעוניינים להצטרף ליוזמה?

ניתן לתרום באמצעות ביט / פייבוקס - 0526775413 ; ניתן לשלוח הודעה בוואטסאפ לקבלת פרטי העברה בנקאית.

צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('bffec9c4-fd52-4fb6-b1f2-4daed3a3a315','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה