המשפיעים בבאר שבע מאחלים לכם שנה טובה!

$(function(){setImageBanner('3fa5920f-d972-4475-9238-3082f5be6d23','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

שנה חדשה בפתח והערב נחגוג במתכונת מצומצמת, כל אחד עם משפחתו הגרעינית. במיוחד לכבוד השנה החדשה המשפיעים בבאר שבע מאחלים לכם ברכת שנה טובה עם המון תקווה >>>

ברכת ראש העיר רוביק דנילוביץ' 

חפצי זהר: מחזיקת תיק החינוך סגנית ומ"מ ראש העיר 

ראש השנה תשפ"א. כבכול שנה ושנה, בריטואל שגרתי אליו אנו מתגעגעים כל כך בימים כאוטיים אלו של חוסר ודאות, אנו מציינים את ראשיתה ותחילתה, של תקופה מחזורית ייחודית - ראש השנה. ועשרה ימים אחריה, מציינים את יום הכיפורים, יום קדוש במרכזו עומדים הסליחה והתשובה, ובו קוראים את הפיוט כתר מלכות שנכתב בידי רבי שלמה אבן גבירול:

בִּתְפִלָתִי יִסְכָּן‑גֶּבֶר, / כִּי בָהּ יִלְמַד יֹשֶׁר וּזְכוּת.
‎סִפַּרְתִּי בָהּ פִּלְאֵי אֵל חַי / בִּקְצָרָה אַךְ לֹא בַּאֲרִיכוּת.
‎שַׂמְתִּיהָ עַל רֹאשׁ מַהְלְלַי / וּקְרָאתִיהָ כֶּתֶר מַלְכוּת.

פיוט המהלל את כבוד הבורא והבריאה ואת קטנות האדם למולם, ללמדנו צניעות וענווה, ללמדנו כוחם של איתני הטבע, שגם אם לא ניתן לראותם בעין בלתי מזויינת, יש להתבונן בהם בעין טובה בעין רחבה.

השנה בא אל העולם כתר אחר, שונה ומאתגר מחד ומאידך כתר שהוביל לכך שבמהירות שיא ראויה להשתאות והערכה, כל הנחות היסוד המוכרות, הידועות והמקובעות במסמרות, עברו שינוי, גמישות והתאמה, כמצוות השאיפה להתקדם ולקדם, לשנות ולהשתנות. התהליך מורכב ורב מימדי אך בו בעת מלווה בהבנה עמוקה, שרק כך ניתן לפרוץ דרכים חדשות ולקדם את עצמנו ואת זולתנו שלא יתקיים בנו מאמרו של קוהלת ״מה-שהיה הוא שיהיה ומה-שנעשה הוא שיעשה, ואין וגם לא יהיה כל-חדש תחת השמש״, נהפוך הוא, שליחותנו אנו לחדש, לרגש ולא להתייאש. ומשכך, ראש השנה, כל שנה ובשנה הזו ביתר שאת, הוא הזדמנות להתבוננות חדשה ישנה.

השנה נחוג את החג בקרב המשפחה הגרעינית שלנו בלבד, נתבונן פנימה בעין טובה על עצמנו ונראה הן את האתגרים הלא פשוטים אבל גם את הדברים הטובים והחיוביים. נשים כתר מטפורי לראש כל אחת ואחד מאיתנו, נגלה אופטימיות אינסופית, אחריות אישית וערבות הדדית ונישא תפילה כמשתקף בשירה של זלדה שלומי קשור בחוט אל שלומך,

שְׁלוֹמִי קָשׁוּר בְּחוּט אֶל שְׁלוֹמְךָ.
קָשׁוּר בְּחוּט אֶל שְׁלוֹמְךָ.
וְהַחַגִּים הָאֲהוּבִים וּתְקוּפוֹת הַשָּׁנָה הַנִּפְלָאוֹת
עִם אוֹצַר הָרֵיחוֹת, הַפְּרָחִים,
הַפְּרִי, הֶעָלִים וְהָרוּחוֹת,
וְעִם הָעֲרָפֶל וְהַמָּטָר,
הַשֶּׁלֶג הַפִּתְאֹמִי והַטַּל
תְלוּיִים עַל חוּט הַכְּמִיהָה.

אני תפילה, שגם בשנה זו, נשנה, נשתנה ונמשיך כל אחת ואחד בחלקת אלוהים הקטנה שלו/ה לחרוש תלמים של אהבה
חזרוע זרעים של ענווה, ולקצור פירות של תקווה. חג שמח! 

חפצי זהר

טל אל על: מחזיק תיק ההנדסה סגן ומ"מ ראש העיר 

זו הייתה שנה משונה, מלאת אתגרים ציבוריים ומקצועיים. באופן אישי תוכניות רבות השתנו והתחלפו בדאגה לילדים, להורים ולחברים שהלכה וגברה. הצורך האנושי הטבעי שלנו לחוות, להנות ולהיפגש נתקל שוב ושוב בצורך להישמר, להתרחק ולהקפיד על ההנחיות.

רגע לפני ראש השנה תשפ״א ורגע לפני התחלת הסגר השני, עלינו לאפשר לכוחות הנפשיים האדירים הטמונים בכל אחת ואחד מאיתנו לפרוץ החוצה, להתחזק ולחזק את הסובבים אותנו. להרים את הראש, לחייך, לברך ולהתברך, כי גם את התקופה הזו נעבור אם נהיה מלוכדים חזק יחדיו.

שנה טובה ובריאות לכל עם ישראל! 

טל אל-על צילום: פרטי

ד"ר אסתר לוצאטו: מנהלת-שותפה בקבוצת לוצאטו 

בשנה החולפת הצלחנו, הפעילים והמתנדבים המסורים של עמותת "ישראל למען הנגב", לקדם באופן משמעותי את פרויקט העברת בסיסי המודיעין של צה"ל לליקית, אחד הפרויקטים החשובים ביותר לעתידו הכלכלי והחברתי של הנגב. זוהי בשורה חשובה לתושבי הנגב וסימן מעודד לבאות. סימן לאפשרויות חדשות והזדמנויות חדשות, לפיתוח כלכלי, לשגשוג ולצמיחה, עם עוד מקומות עבודה, עוד אוכלוסייה צעירה, עוד תשתיות ועוד חברות טכנולוגיות שיגיעו לנגב.

אני רוצה לאחל לכל עם ישראל ולכל תושבי הנגב היקרים, שנזכה בשנה הבאה לבריאות טובה, לאיתנות כלכלית, ושנצליח לצעוד קדימה, לרשום עוד הישגים חשובים ולחזק את הנגב, שהוא הבית האחד והיחיד של כולנו והיקר לליבנו מאוד. 

בברכת שנה טובה, ד"ר אסתר לוצאטו. 

ד"ר אסתר לוצאטו צילום: יורם רשף

שמעון בוקר: מחזיק תיק האחזקה וסגן ראש העיר 

השנה החולפת הביאה עלינו אתגרים רבים, נגיף שלצדו אנו צריכים ללמוד לחיות ומשפיע על כל חלק בחיינו, השנה החולפת לימדה אותנו שרק אם נגלה אכפתיות אחד עבור השני ואחריות אישית וסביבתית נוכל להתגבר על כל מכשול ויחד לנצח. 

לקראת השנה החדשה שנת תשפ"א אאחל לתושבי באר שבע ולכל בית ישראל, שנת בריאות, שנה בה נהיה יותר מאוחדים. 

שנה טובה! 

שמעון בוקר. קרדיט - צילום פרטי

אפרת זיו אספיס: מנכ"לית תיאטרון הפרינג' 

יריית הפתיחה של שנת 2020 אי שם בחודש ינואר, לוותה בפרפרים בבטן. הרי היא שנת העשור של תיאטרון הפרינג' באר שבע הצומח והמתפתח. זו שנה מרגשת בה ביתי הקטנה מתעתדת לעלות לכיתה א' ילדי הגדולים מתחילים את שנת הלימודים האקדמית הראשונה. מלבד תוכניות שבשגרה את ערב ראש השנה תכננו כמו בכל שנה במתכונת משפחתית מורחבת
סדר ראש השנה כהלכתו, כשהורי יושבים בראש השולחן, אולם תכניות לחוד ומציאות לחוד. ולכן כדי לשמור על הכללים את ערב חג ראש השנה כל משפחה גרעינית תחגוג בביתה, נתפלל כולנו לימים בבריאות טובה וביחד!!!

כמו שכתב הפזמונאי עודד פלדמן: "את המנגינה הזאת היא אפשר להפסיק..."

בברכת בריאות ואריכות ימים, תרבות ויצירה.
אפרת. 

אפרת זיו אספיס ובני משפחתה צילום: ג'ודי תורג'מן

שמוליק יפרח: מנכ"ל תיאטרון באר שבע 

חג שמח ושנה טובה לכולם,

מאחל שהשנה נראה יותר קירוב חברתי וערבות הדדית ושהשגרה הברוכה תשוב אלינו בהקדם. וכמובן שנה שבה התרבות והאומנות יחזרו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. 

שמוליק יפרח. צילום: מעיין קאופמן

יאיר נגיד: ראש מינהל תרבות ומנכ"ל המשכן לאומנויות הבמה 

שנה אחרת, שנה מאתגרת ומיוחדת עומדת בפתח.
עברנו שנה מאתגרת לא פחות בה גילינו את היצירתיות שלנו, את העוצמה שלנו, את האחדות ואת התמיכה איש ברעהו. השנה נוסף לכל היכולות שגילינו אנו חייבים לנצח ובכדי לנצח אנחנו חייבים את יתרון האחריות!
שכל אחת ואחד באופן אישי, עם או בלי קשר להנחיות הסגר, יעטו מסיכה, ישמרו על מרחק וישטפו ידיים. אפשר לנצח את הנגיף. זה בידיים שלנו!
אם כל אחד יהיה אחראי ממ"ש (מסיכה, מרחק, שטיפת ידיים) נוכל כולנו לחזור אחרי החגים למחול, למוסיקה, לתאטרון, למופעי החוצות ולפסטיבלים.

האחריות תחזיר לנו את החיים שהכרנו.
אחריות גם בשביל קצת תרבות.
שנה טובה לכל בית ישראל! 

יאיר נגיד צילום פרטי

ציפורה חלפון: יו"ר מתנדבי יחד למען החייל באר שבע

גם את ראש השנה הזה נחגוג ביום שישי לבד.
בגלל משבר הקורונה, ראש השנה השנה יהיה שונה לחלוטין. 
האִיסוּר על הִתְקַהֲלוּת וכן גם הבידוּד שנִכְפָּה עלינו גורמים לכך שהשנה נחגוג את החג רק במסגרת המשפחה הגרְעִינִית.
נטבול תפוח בדבש ונדמיין שמתוק לנו באמת. המגיפה משפיעה ללא היכר על החיים של כולנו, אפילו בזמנים אלו של אי-ודאות, החיילים שלנו, הצבא שלנו הם מקור לתקווה, הם הכוח של העם הזה. אלו זמנים קשים לכולנו –ורק יחד ננצח.

את ברכתי אקדיש לחיילי צה"ל האהובים שלנו: מאחלת להם ולכוחות הבטחון, שהימים שלכם תמיד יהיו מאושרים וקלים, שתהנו מהרגעים הקטנים והגדולים, שתהיה לכם השנה טבולה בדבש ובחיוך, שבשנה זו תגשימו את המשאלות שלכם שאותן אתם רוצים ולהן אתם מייחלים, שניתן יד אחד לשני ונסתכל על עצמנו באהבה בראי. שנה טובה לכל, ושתמשיכו להצליח - ובגדול! מאחלים לכם במלוא הכנות ומהלב, ששנה זו תעבור בהנאה, ביטחון וללא שום כאב.

שנה טובה והרבה נחת, שתהיה שנה מוצלחת, שיום יום יהיה לכם חג גם באמצ"ש וגם בסופ"ש - ושתהיו מאושרים עד הגג! אנחנו מבטיחים לכם שגם השנה נמשיך לשים אתכם החיילים לנגד עינינו, לסייע לכם באשר אתם ולהיות לכם הצינור המקשר לעולם האזרחות ולהפך. לתת לכם את המקום ואת היכולת לבטא את עצמכם ואת רצונותיכם.

אוהבים אתכם ציפורה יו"ר המתנדבים וסניף המתנדבים. 

ציפורה חלפון צילום פרטי

יאיר שושן: יו"ר עמותת נאיר 

בברכת שנה טובה אפתח בסיפור שלימד אותי על השנה ועל הטובה.

השבוע תוך כדי שאני נוסע עם הרכב כדי לסייע למשפחות נזקקות, המזגן ברכב החליט להפסיק לעבוד, חום אימים בחוץ, נסעתי עם חלונות פתוחים ולצערי המוסכניק שלי היה עמוס בעבודה ונאלצתי לסבול בשקט עד למחרת בצהריים וכשהגעתי מסתבר שהיה שקע חשמלי שיצא החוצה, המזגן חזר לפעול אבל באותו יום וחצי של סבל ללא מזגן אמרתי לעצמי איך אפשר בלי מזגן? איך יש משפחות שחיות בבית 24 שעות עם מאוורר וגם זה בקושי? איך לא ידעתי להעריך מספיק את זה שנעים לי לנהוג בסבבה כשנעים לי ברכב ואני לא מזיע? ופתאום אני מוצא את עצמי נוהג, שם שירים ופשוט מצליח לחייך וליהנות עוד יותר מהנסיעה, ומסתבר שמישהו למעלה חיבל לי בקטנה ברכב כדי להעביר אותי שיעור בחיים.

וזה לדעתי בדיוק השיעור שגם הקורונה באה ללמדנו, איך לא הערכנו את השגרה ה''משעממת"? איך לא למדנו ליהנות מהמובן מאליו שחג אנחנו אצל ההורים בלי לחשוש מקנסות או חששות? איך לא הצלחנו לספור את השעות לקראת ההגעה לבית הכנסת וליהנות מהזמירות המרגשות של החג מבלי שיגבילו אותנו? איך היינו עסוקים כל הזמן במרוץ החיים וליעד הבא מבלי להצליח להתעמק וליהנות יותר מהדרך? מהמהות? מהמטרה? מהחוויה עצמה ומהאכזבות שדברים לא יצאו כפי שרצינו? 

איזה דבר חכם ואיזה דבר מענג זה לנתח ולהעצים כל מתנה שקיבלנו מבורא עולם ביום יום, כל רגע של שגרה, זה עולם מלא של טעימות, חוויות ומתנות. מסתבר שמישהו למעלה "חיבל" לנו קצת בשגרת היום יום שלנו כדי להעביר אותנו שיעור קטן שהחיים קצרים ועלינו לנצל אותם בליהנות מהם ולנצל כל רגע להרגיש טוב ולעשות טוב. 

כדי שנהיה ערוכים לשנה החדשה שתהיה ממש מתוקה, בלתי צפויה כמו השנה אבל לטובה.

חג שמח ושנה טובה! 

יאיר שושן

קרולה צ'אושו: יו"ר ויצו באר שבע 

בפריסה של שנה חדשה אני מאחלת שנה טובה, שנה של בריאות של שלווה אושר ונחת. מאחלת מתנדבות ומתנדבים לעובדות ועובדים וללקוחות של ויצו שנה של בריאות איתנה, תשמרו על עצמכם וכך גם על בני משפחותיכם. שנה זו נרים כוסית בזום ונקווה לשנה  טובה יותר. 

קרולה צ'אושו, יו"ר ויצו באר שבע צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('8c9e0d9b-2742-480c-9c77-b5de211a3d90','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה