המחווה המרגשת לזכרו של אורי מויאל ז"ל שנרצח בפיגוע בבית קמה

$(function(){setImageBanner('12ffde30-f6d5-4def-be07-8e2547d57c3e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

מרגש: ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה, שנרצח בפיגוע בבית קמה

רנ"ג אורי מויאל ז"ל וזירת הפיגוע. קרדיט - איחוד הצלה/תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'במסגרת הכנס המקצועי של ארגון הקבלנים בנגב שהתקיים השבוע בבאר שבע, הזמין אלי אביסרור, יו"ר הארגון ומ"מ נשיא התאחדות בוני הארץ יחד עם מנכ"ל הארגון, אלעד דדון את איציק מויאל, המוכר בענף הבנייה בישראל במסגרת תפקידו כיו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות במטרה להעלות ולהנציח את סיפורו של אחיו אורי מויאל ז"ל, שנרצח לאחר מאבק מול מחבל שהגיע לבית קפה ארומה שבצומת בית קמה.

כאמור, המחבל שנכנס לבית הקפה במטרה לצאת למסע טבח באזרחים תמימים, הגיע מאחור לאורי ודקר אותו בצווארו. בנשימותיו האחרונות הצליח אורי להתעשת וכשהוא מדמם, שלף את אקדחו וחיסל את המחבל ואז התמוטט. אלמלא תושייתו של אורי האירוע יכול היה להסתיים באבדות קשות יותר.

בכנס שהתקיים בנוכחות בכירים בענף הבנייה בישראל ראשי ערים ורשויות מהנגב וקבלנים חברי הארגון, הוזמנו בני משפחתו של אורי ז"ל בהם בנו ליאב מויאל ואחיו איציק מויאל. יו״ר ומנכ״ל הארגון  העניקו למשפחה דיוקן פורטרט של אורי ז״ל שנעשה בטכניקת רישום בפחם על ידי האמנית שי עזריה. במקביל הוקרן באולם סרט על חייו לאורי ז"ל, סרט שמבטא את אישיותו ופועלו למען מדינת ישראל.

קרדיט - דיאגו מיטלברג

אחיו של אורי, איציק מויאל הודה לנוכחים בעיניים דומעות ואמר: "לאורך השנים ומאז ה-7/10, נכחתי לצערי בעשרות לוויות וניחום אבלים אבל שום דבר מזה לא הכין אותי לעוצמת הכאב עד שהיא מגיעה אלייך. מה שמחזק אותנו המשפחה, זה החיבוק האדיר שקיבלנו מעם ישראל. מכל קצוות המדינה הגיעו לנחם אותנו על האובדן הקשה הזה. גם מהפזורה הבדואית הגיעו עשרות אנשים שאנחנו לא מכירים שביקשו לנחם אותנו ולהודות לנו על אחי הגיבור. תודה לכולם ולכל עם ישראל על החיבוק הגדול שאנחנו מקבלים".

אלי אביסרור, יו"ר הארגון ומ"מ נשיא התאחדות בוני הארץ ספד לאורי ז"ל ואמר: אורי, אח של חברינו היקר איציק מויאל נפל בקרב נגד מחבל שפל בבית קמה. ברגעיו האחרונים ובגבורתו הציל אורי נפשות רבות. איציק היקר ומשפחת מויאל, בשמי, בשם הנהלת הארגון ובשם חברי הארגון, אני מבקש לחבק ולחזק אתכם שלא תוסיפו לדאבה עוד. יהי זכרו של אורי ברוך". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה