"הם מתעוררים רטובים והולכים לישון רטובים"



השלג של סופת אלפיס אמנם לא הגיע לבאר שבע, אך הקור בהחלט כאן במלוא עוצמתו... מה שמותיר את הכלבים בכלביות צער בעלי חיים במצוקה כבדה. המתנדבים: "הלב נשבר כל יום מחדש". צפו בתיעוד הכלבים:

צילום: shutterstock

מסרטון שפורסם השבוע על ידי צער בעלי חיים באר שבע עולה מצוקה קשה, לאור המצב הרעוע של המבנים בהם שוהים הכלבים, הסובלים מקור וגשם שחודרים פנימה. בימים אלו, עוסקים המתנדבים בעמותה בגיוס כספים אחרונים למטרת בניית גגות עמידים ואטומים, עד כה גויסו כ-70,000 שקלים לקניית חומרים, אך ההתקנה על ידי בעלי המקצוע דורשת עוד לא מעט כסף. "הם מתעוררים רטובים והולכים לישון רטובים" מספרת רותם, מתנדבת בעמותה.

"יש הרבה כלבים שסובלים בימים הקרים, בעיקר בחורף, ואין להם את האפשרות להתכסות. הרבה אנשים נתרמו והחליטו לעזור, גם כספית וגם הביאו שמיכות, אפילו הביאו בגדים מחממים לכלבים. היו גם אנשים שנרתמו לעזור בבנייה עבור המתחם של הכלבים". 

לדבריה של רותם, כמות הכלבים בכלבייה היא גדולה מאוד, מה שמקשה עוד יותר על העמותה לסייע להם בצרכיהם. "הרבה כלבים מגיעים אלינו כי יש אנשים שלא יכולים לגדל אותם, יש גם הרבה מקרים של התעללויות, זה עצוב ממש. יש גם כאלה שרק כשנולדים נוטשים אותם, אבל הנטישות קורות בכל הגילאים. נטישה זה לא הפתרון, תמיד אפשר למצוא אנשים שיאמצו, במיוחד כשיש פייסבוק ואנחנו עוזרים לפרסם".  

איך אנחנו יכולים לעזור?

"להעלות מודעות, להביא ציוד חימום לכלבים, ואפילו להביא מים לכלבים וחתולים משוטטים בחוץ אם אפשר. מעוניינים ליצור קשר עם העמותה? הפרטים בסרטון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה