הכר את הסטודנט

$(function(){setImageBanner('d2ad948f-6141-48dc-b472-c7896179081d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

הקשר בין העיר באר שבע לבין הסטודנטים החיים בה, משמעותי עבור הקהילה המקומית בשלל תחומים בחיים - חברה, כלכלה ותרבות ופנאי – שנהנים מהמעורבות של הסטודנטים בעשייה המקומית. גם השבוע אנחנו ממשיכים לצלול ולהכיר את הפנים שמאחורי "החוויה הסטודנטיאלית" בעיר, והפעם - תכירו את ירון טלקר.

ירון טלקר. קרדיט - צילום פרטי

בן כמה?

''26''.

מאיפה?

''באר שבעי במקור ועדיין מתגורר בעיר''.

לאיזה תואר אתה לומד?

''כעת אני מסיים שנה ב' בתואר בתקשורת, עם התמחות בשיווק ב"מכללה האקדמית ספיר".

מה משך אותך לבחור בתואר הזה, במקום בו בחרת ללמוד?

''האמת, שבעבר עשיתי מכינה להנדסה במוסד אקדמי אחר בעיר ופחות התחברתי לכל עולם הפיזיקה, מתמטיקה והחישובים למיניהם. הרגשתי קצת אבוד בכל מה שקשור ללימודים ונעזרתי בהכוונה ויעוץ לימודי במרכז "סטארט – אפ" בבאר שב. היה שם בחור מדהים בשם פבלו, שהכווין אותי ללכת לתחום התקשורת, השיווק והדוברות. ומשם בעצם התחלתי לחפש את הכיוון, התנאים שאני צריך לעמוד בהם וכל המסביב. תמיד הייתי סקרן, ואחד כזה שאוהב את ה''מדיות החברתית השונות'', חדשות ורעיונות, אבל לא חשבתי על לפתח את זה לתואר. קיבלתי המון פידבקים שבמכללת ספיר יש לימודי תקשורת ברמה גבוהה וזה מה שגרם לי לבחור במוסד האקדמי הזה''.

איך חוויית הלימודים במכללה?

''חווית הלימודים במכללת ספיר קלילה, כן יש אווירה סטודנטיאלית – לא כמו באוניברסיטה כי המקום עצמו יותר אינטימי מבחינת שטח, אבל זה לא קריטי. אני חושב שיש אחלה אנשים, גם בתואר שאני לומד בו וגם בכללי. גם הסגל המקצועי במכללה תורם לאווירה. אין ספק שהנסיעה למכללה לא באה בטוב לפעמים, אבל גם לזה מתרגלים בסוף''.

קרדיט - צילום פרטי

מה דעתך על באר שבע עד עכשיו?

''אני חושב שבאר שבע הפכה לעיר סטודנטיאלית מאוד. גם אנשים מחוץ לבאר שבע מרגישים את זה. לדעתי חייב לשמר את הדבר הזה, לגרום לסטודנטים להישאר כאן גם אחרי הלימודים ובשביל זה צריך לפתור את בעיית מקומות העבודה בעיר, לגרום לחברות גדולות מהמרכז להגיע גם לפריפריה, להוסיף עוד אטרקציות, חיי לילה, ברים ולנצל את כל מה שיש לעיר להציע. לאחרונה כולנו רואים עליית מחירים מטורפת במחירי השכירות בעיר, והדבר הזה מעורר הרבה רעש ודאגה לסטודנטים חדשים שרוצים להגיע לגור פה''.

אתה חושב להישאר בעיר אחרי הלימודים?

''אין ספק שבאר שבע זה הבית שלי. יש כאן קסם שלדעתי אין בשום מקום אחר בארץ ולכן ארצה לגור פה גם בהמשך, אבל כן ארצה לעבור לתקופה למקום חדש להתנסות ולהתפתח.

איפה אתה מבלה בבאר שבע?

''אני גר די קרוב לברים השכונתיים והסטודנטיאליים. יש המון ברים כאלה באזור, ולרוב אני מבלה ברוזה, רוטס ובמילבה''.

מה הדרינק שלך?

''בירה חד משמעית, לדעתי כל סוף יום צריך להיגמר בבירה קרה וטובה''.

ואוכל?

''המבורגר וצ'יפס, שניצל וצ'יפס, שווארמה וצ'יפס, צ'יפס עם צ'יפס – אוכל שעושה אותי שמח (צוחק)''.

''תמיד הייתי סקרן, ואחד כזה שאוהב את ה''מדיות החברתית השונות''. קרדיט - צילום פרטי

איך אתה ברשתות חברתיות?

''אני לגמרי בתוך העולם הזה. אוהב לראות ולהעלות תוכן לאינסטגרם, אוהב לצלם. אני פעיל ברוב הרשתות החברתיות השונות, לא בהכרח בנושאים חברתיים אלא גם חדשותיים, אוהב להישאר מעודכן. חברים שלי מכנים אותי "ירונט".

רווק? במידה וכן, איך נראה עולם הדייטים הבאר שבעי?

''רווק, כן. בתור באר שבעי אני יכול להגיד שבבאר שבע כולם מכירים את כולם. זה לפעמים נחמד אבל בדברים מסוימים כמו בנושא הזה, זה קצת פחות. אני חושב שדווקא בגלל האזורים הסטודנטיאליים שנוצרו כן יש מקום להתערבב ולהכיר. אין ספק שיש הרבה מקומות בילוי פוטנציאלים לדייטים בעיר''.

בת הזוג האידיאלית בעיניך?

''חשוב שיהיה איתה קשר חברי מעבר לזוגיות. שיהיה כיף, שנהיה באותו ראש, קלילות ושיהיה לה דופק כמובן (צוחק)''.

לסיום, כשיש לך זמן פנוי לעצמך בבית, יש איזה סרט או סדרה מעודפת?

סדרה מעודפת שאני יכול לראות אותה בלי סוף, היא ללא ספק "עספור".

קרדיט - צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('4ed3b002-b768-49da-b269-be8900b2ae4c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה