הכר את הסטודנט

$(function(){setImageBanner('56839a0f-3cc8-40b1-bb4c-c2f8d939352a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

אחרי שנתיים שבהן סטודנטים רבים בחרו להישאר לגור עם ההורים בערים המרוחקות, השנה רבים חזרו לעיר ולפקוד את אתרי הבילוי והפנאי. אז החלטנו על פינה חדשה, שבה נכיר בכל פעם סטודנט אחר, ונשמע על החוויה הסטודנטיאלית שלו בעיר. הפעם הכירו את נדב כנעני

נדב כנעני. קרדיט - צילום פרטי

בן כמה?

''26''

מאיפה?

''במקור ממבשרת ציון. גרתי גם שנתיים בקיבוץ נירים בעוטף עזה לפני שעברתי לבאר שבע''.

לאיזה תואר אתה לומד?

''אני לומד באוניברסיטת בן גוריון תואר דו חוגי של גיאוגרפיה וניהול במסלול של ניהול סביבתי''.

מה משך אותך לבחור בתואר הזה, במקום בו בחרת ללמוד?

''מה שמשך אותי לבחור בתואר הזה הוא שהתואר עצמו מאוד מעניין, מגוון ופרקטי בד בבד. בתואר יש שילוב של לימודי חברה, לימודים מדעיים, פיננסים, ואפילו תכנות. בחרתי בתואר כזה כדי שיהיו לי כמה מסלולי המשך לאחר התואר גם מבחינה לימודית וגם מבחינת תעסוקה. כדי לחוות גם תיאוריה וגם פרקטיקה של הנושאים שאני לומד וככה לתכנן את העתיד''.

''בחרתי באוניברסיטת בן גוריון גם כי התאהבתי באיזור הדרום בכללי ובבאר שבע בפרט בזמן שגרתי בעוטף עזה. בנוסף, ראיתי את האווירה הסטודנטיאלית פה ורציתי להיות חלק מזה. אני זוכר שלפני שנתיים הגעתי עם המשאית לפרוק סחורה בבריכה של האוניברסיטה ובדיוק היה יום הסטודנט. כולם הלכו ברחובות בבגדי ים, אווירה בשמיים והבנתי שאני רוצה להיות חלק מזה''.

איך חוויית הלימודים באוניסיטה?

''החוויה טובה סך הכל. מבחינה לימודית יש עומס ולפעמים תחושה שהאוניברסיטה באה קצת נגדך, אבל מצד שני כן יש מרצים ומתרגלים שבאים באמת לעזור ומרגישים את זה. מהצד החברתי לעומת זאת יש אווירה מצויינת פה בבן גוריון. קהילת סטודנטים גדולה, המון מסיבות, ישיבות ואירועי חברה מסוגים שונים. כל אחד יכול למצוא פה את הנישה שלו''.

"רציתי להיות חלק מהאווירה הסטודנטיאלית". קרדיט - צילום פרטי

מה דעתך על באר שבע עד עכשיו?

''כמו שאמרתי מקודם, התאהבתי בבאר שבע ובדרום כבר לפני הלימודים: כשגרתי בעוטף היה לי קו חלוקה פה בבאר שבע והיינו יוצאים לעיר למסיבות, לברים, לקולנוע או למרכזי קניות. השנה הראשונה שלי בבאר שבע הייתה לפני הלימודים - עבדתי בתור נהג משאית בחברה שממוקמת בטנא עומרים (ליד מיתר), עבדתי עם באר שבעים ובדואים מחורה והכרתי אנשים זהב ולמדתי להכיר ולאהוב את באר שבע עוד יותר. הבעיה העיקרית שלי זה הנתק בין הבאר שבעים לסטודנטים. אני מרגיש שדווקא עכשיו כשאני סטודנט ורוב הזמן בבאר שבע אני נהיה פחות קשור לעיר עצמה ולתושבים''.

אתה חושב להישאר בעיר אחרי הלימודים?

''אם אני אמצא עבודה פה לאחר הלימודים אני אשמח להישאר פה בעיר''.

איפה אתה מבלה בבאר שבע?

''זה נע בין ישיבות/מסיבות בדירות, לברים של ד' ו-ו' או לפורום ולברקה''.

מה הדרינק שלך?

''הדרינק שלי זה כוס ערק נקי עם קוביית קרח''.

ואוכל?

''אני בחור של בשר''.

איך אתה ברשתות חברתיות?

''אני מידי פעם נכנס לפייסבוק או לאינסטגרם אבל רחוק מלהיות פעיל''.

רווק? במידה וכן, איך נראה עולם הדייטים הבאר שבעי?

'אני רווק כן. עולם הדייטים הבאר שבעי מאוד נרחב ומאוד דינמי. יש את האפליקציות, יש שידוכים וגם לגשת לבחורה ולהתחיל איתה שזה האידיאלי מבחינתי'.

בת הזוג האידיאלית בעיניך?

''בחורה צנועה, אם אפשר שומרת מסורת, שיודעת לחגוג כשצריך אבל גם יודעת לעצור''.

לסיום, כשיש לך זמן פנוי לעצמך בבית, יש איזה סרט או סדרה מעודפת?

''כשבא לי סדרה בדרך כלל אני אראה חברים או סיינפלד. ואם בא לי סרט אני אשים איזה סרט בורקס''.

קרדיט: צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6b966780-48a0-41a2-ac1d-49e2ebd7c144','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה