הכר את הסטודנט



גל חמישי, בידודים ובעיקר לימודים בזום. הסטודנטים בעיר שוב חווים תקופה לא פשוטה, ולכן גם השבוע החלטנו להכיר לעומק עוד אחד מהם, בעיקר כדי לעודד אותם. הפעם תרשו לנו להכיר לכם את מרב רוננה.

מרב רוננה. קרדיט - צילום פרטי

בת כמה?  

"25"

מאיפה?

"במקור תל אביב, עכשיו משכונה ד'"

לאיזה תואר את לומדת?

"אני לומדת פסיכולוגיה ופילוסופיה בבן גוריון"

מה משך אותך לבחור בתואר הזה, במקום בו בחרת ללמוד?

"בצבא הייתי משקית ת"ש, וזו הייתה הפעם הראשונה בה הבנתי שאני 'טובה' עם אנשים. אבל אני חושבת שהדבר שגרם לי בסוף ללכת ללמוד פסיכולוגיה היה הטיול הגדול. החוויה הכי טובה שלי לא הייתה באיזו קפיצת בנג'י או נוף יפה - היא הייתה בבורמה בהתנדבות. לראות את החיוך של אדם אחר, ולדעת שהיה לך חלק קטן בתהליך שלו ועזרת לו לעזור לעצמו, זו התחושה הכי טובה בעולם. לא יכולה לדמיין משהו אחר שיותר ישמח אותי לעסוק בו במהלך חיי וימלא אותי מזה".

עוד מוסיפה מרב - "והפילוסופיה זה תחום שעניין אותי תמיד. זו הייתה המגמה שלי בתיכון, בטיולים שלי הייתי לוקחת ספרי פילוסופיה ומנסה לפרש, אבל הרגשתי שהיכולת שלי בסופו של דבר מוגבלת ושאני יכולה יותר. רציתי לשפר את יכולת הקריאה שלי ולהכיר עוד רעיונות והוגים, ואיזו דרך טובה יותר מלימודים אקדמאיים של פילוסופיה. לכן, היה לי ברור שזה השילוב המושלם. והיה לי ברור שאני רוצה לגוון מהעיר בה גדלתי, והמזג אוויר בבאר שבע (חוץ מהשבוע הנוכחי) הכי חמים".

איך חוויית הלימודים בבן גוריון?

"באתי לשמש, נשארתי לאווירה. המחלקה לפילוסופיה מהממת. המרצים תמיד ידעו להפנות אותי לעוד טקסטים, יש אווירה באמת של למידה לשם למידה. והכי חשוב - ערבי מחלקה שווים של דיונים על פילוסופיה בבר שוק! בפסיכולוגיה אני משתתפת במעבדה השנה ואני מאוד שמחה על הבחירה בבן גוריון, אנחנו מתעסקים בנושאים שממש מלהיבים אותי ואני מרגישה שאני לומדת המון".

"לימודים בצד, אני שמחה על הבחירה ללמוד דווקא פה. יש באמת אחווה בין הסטודנטים וחברויות חזקות, מין קסם כזה שנוצר דווקא מתוך סיר הלחץ של תקופת המבחנים. חברים שלי שלומדים במקומות אחרים מתכנסים לתוך עצמם בלימודים ופה מרגיש לי שיש פעולה הפוכה - גם בתקופות לחוצות אנחנו מאוד אחת בשביל השני".

"גם בתקופות לחוצות אנחנו מאוד אחת בשביל השני". קרדיט - צילום פרטימה דעתך על באר שבע עד עכשיו?

"אני אוהבת את באר שבע ומרגישה פה הכי בבית בעולם. היא אמנם משתנה לי מול העיניים וכבר משנה שעברה אני מרגישה שהעיר אחרת לגמרי, אבל אני חושבת שיש עוד הרבה מה לעשות ולשנות, לאו דווקא לאוכלוסיית הסטודנטים. אבל לפחות בתור סטודנטית, החיים בבאר שבע הם חיי קהילה נעימים. אני מכירה את כל השכנים שלי ולעולם לא אצטרך ללכת לסופר רק בשביל חלב לקפה, וזו תחושה נהדרת.

את חושבת להישאר בעיר אחרי הלימודים?

"תלוי בתואר השני בעיקר. ללימודי המשך בפסיכולוגיה קלינית יש תנאי קבלה גבוהים, ובאופן כנה זה יקבע הרבה בשבילי לאחר התואר הראשון".

איפה את מבלה בבאר שבע?

"אין לי רכב. לכן רחוב רינגנבלום זו הבחירה הראשונה, במיוחד כשקר בחוץ".

מה הדרינק שלך?

"בקיץ בירה, בחורף סנגריה"

ואוכל?

"ג'חנון של נדיר בשבת זה קלאסיקה". 

בקיץ בירה, בחוף סנגריה. קרדיט - צילום פרטי

איך את ברשתות חברתיות?

"בייסיק מאוד. אינסטגרם במקסימום, הטיקטוק מפחיד אותי ותמיד אעדיף לגלול מימז טובים".

רווקה? במידה וכן, איך נראה עולם הדייטים הבאר שבעי?

"לא. מצד אחד עולם הדייטים פה קשוח, מצד שני חברים טובים זה הדבר שהכי טוב להפוך לזוגיות, ויש פה לכולם הרבה חברים טובים. אם אתם מרגישים משהו, ממליצה לכם לשאול בצורה נעימה, אולי זה הדדי".

בן הזוג האידיאלי בעיניך?

"אל תסבך אותי (צוחקת). בכללי - מוח ורגש זה שילוב מנצח".

לסיום, כשיש לך זמן פנוי לעצמך בבית, יש איזה סרט או סדרה מעודפת?

"The office בנטפליקס, אין יותר נגיש מזה. רוצו לראות, או אל תרוצו שבו על הספה".

מרגישה בב"ש בבית, מרב רוננה. קרדיט - צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה