הכפר השיקומי נצבע באדום

$(function(){setImageBanner('c425deaa-24a8-4aa5-a3a1-4334689bcf5b','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

הפועל "מחסני השוק" באר שבע נרתמת לטובת האוכלוסייה עם מוגבלויות, הנהלת המועדון ונציגי השחקנים ביקרו בכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן", וזכו להכיר את האוכלוסייה המתגוררת בכפר, וגם את הצוות השיקומי. אלונה ברקת - "העבודה הנעשית כאן מעוררת השראה והיא לא דבר של מה בכך"

הפועל באר שבע בביקורה בכפר השיקומי. קרדיט - ליאור מוסקוביץ'

"חיבור טבעי עם הקבוצה הבכירה בדרום"

נשיאת המועדון, אלונה ברקת; מנכ"ל המועדון, גיא פרימור; המנהל המקצועי, אליניב ברדה; המאמן, רוני לוי ונציגי השחקנים מהקבוצה הבוגרת והצעירה של הפועל "מחסני השוק" באר שבע, הגיעו לסיור בכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן". הכפר ממוקם בתחום המועצה האזורית מרחבים ומופעל על ידי עמותת "עדי", המטפלת בילדים ומבוגרים עם מוגבלויות מורכבות.

במהלך הביקור, זכו השחקנים וצוות ההנהלה לסיור מיוחד אשר לווה על ידי יו"ר העמותה, האלוף במיל' וחתן פרס ישראל דורון אלמוג, כמו גם על ידי מנכ"ל הכפר, אבי וורצמן שהוא בעצמו אוהד ותיק של הקבוצה. בפני נציגי המועדון הדרומי נערכה סקירה על הפעילות המתקיימת בכפר בתחום השיקומי, הטיפולי והחינוכי, ועל מגוון הפרויקטים שמקיימת העמותה, שמטרתם לשלב את האוכלוסייה המתמודדת עם מוגבלויות בחברה. כמו כן, שמעו המבקרים על תוכניות בניית בית החולים השיקומי החדש שנבנה בשטח הכפר בימים אלה ועתיד לשרת את כלל תושבי הדרום.

הביקור החשוב והמעשיר התאפשר בזכות ההיענות המהירה של הנהלת המועדון להזמנה שהונחה בפניה, זאת כחלק מהפעילות השוטפת שהקבוצה מקיימת לחיזוק הקשר עם  הקהילה העוטפת אותה לא רק בעיר עצמה אלא בכל אזור הדרום.

הנהלת הכפר השיקומי והצוות במקום הודו לנשיאת המועדון ולנציגי מוליכת טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך על ההגעה לביקור, על ההירתמות לטובת העמותה ולטובת האוכלוסייה המתמודדת עם מוגבלויות. המארחים הביעו תקווה כי החיבור הטבעי בין המועדון הבכיר בדרום לבין הכפר השיקומי רק ילך ויגבר, בעוד נציגי הפועל "מחסני השוק" באר שבע הביעו הערכה על פעילות העמותה והכפר והודו על הסיור. למעשה הקשר בין שני הצדדים כבר החל עוד טרם הביקור, כשהמועדון העניק כרטיסים למשחקי הקבוצה לטובת דיירי הכפר תושבי הפריפריה.אלונה ברקת בביקורה בעדי נגב – נחלת ערן. קרדיט - ליאור מוסקוביץ'נשיאת המועדון, אלונה ברקת נשמעה נרגשת מהפגישה עם תושבי הכפר והצוות: ״זכינו להגיע לביקור בכפר הזה, שהוא באמת נווה במדבר. אי אפשר שלא להתרשם מהטיפול ומהיחס המחבק שמוענק כאן לאוכלוסייה חלשה בחברה שלנו ונזקקת לסיוע. העבודה הנעשית כאן מעוררת השראה והיא לא דבר של מה בכך. אני מבקשת לחזק את כל העושים במלאכה ולהודות לדורון, אבי והצוות המדהים של הכפר על העשייה החשובה, שמלמדת את כולנו מהי אהבת אדם ונתינה טהורה. מועדונים גדולים וספורטאים מקצועיים נמדדים גם בחיבור לקהילה וברגישות לסובבים אותם. לפני הכל, אנו בני אדם והביקור פה נותן לכל אחד פרופורציות ותובנות לחיים".

הכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן" מנוהל על ידי עמותת "עדי", המפעילה רשת מרכזי שיקום הכוללים מרכז נוסף בירושלים. מדובר במרכז קהילתי משלב, הנותן מענה טיפולי, שיקומי וחינוכי לכל אדם עם מוגבלות במגוון שירותים – מבית חולים שיקומי יומי ועד מגורים לאוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית מורכבת. הכפר, מהווה שדה קליני רחב ומאגד שלל של פתרונות שיקומיים לילדים ובוגרים ברמות תפקוד שונות (מלידה או פגיעה נרכשת), זאת במסגרת מעבדות מחקר הפועלות במקום.

אבי וורצמן מנכ"ל הכפר "עדי נגב – נחלת ערן": "קבוצת הפועל באר שבע היא הסמל והגאווה לא רק של העיר באר שבע אלא של הדרום כולו. בתור אוהד הקבוצה, אני שמח ונרגש לארח כאן אצלנו בכפר את מוליכת הטבלה ואחת הקבוצות הבכירות במדינה. אני מודה לאלונה ברקת, למאמן, למנכל, לשחקני ולנציגי המועדון על הביקור החשוב, שמבטא רגישות, אנושיות ואחריות כלפי הקהילה וכלפי החוליות החלשות בחברה.  אני בטוח שהקשר בינינו רק ילך ויתחזק".רוני לוי ותומר יוספי במהלך הביקור המרגש. קרדיט - ליאור מוסקוביץ'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b8750ef6-aa5b-4fdd-9e81-46d2b6d211f2','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה