הכירו את "מתפלפלים" מיזם ההיכרויות הבאר שבעי

$(function(){setImageBanner('d2b48ecc-6ec0-4772-abd4-8a7aef74762e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

אחרי שהבינה שמבחינתה הדרך האידיאלית להכיר היא במפגש פנים אל פנים ולא באפליקציות ואתרים, מרינה אהרונוב מבאר שבע יצרה את מיזם ההיכרויות "מתפלפלים" שמאפשר להכיר דרך בילוי חוויתי משותף בערבי קונספט מגוונים

"לפני חמש שנים בערך יצאתי ממערכת יחסים ארוכה שנמשכה שלוש שנים. ניסיתי להכיר בן זוג חדש וניסיתי להשתמש באפליקציות ואתרי ההיכרויות אבל לא אהבתי את השיטה הזו. הבנתי שאני בן אדם שאוהב להכיר פנים אל פנים ולא מאמינה בשיח מאחורי המסכים", סיפרה ל'באר שבע נט' מרינה אהרונוב, "אז אחרי חצי שנה של דייטים שלא הצליחו וההבנה שאת כל בני הזוג הקודמים הכרתי במפגשים חברתיים, החלטתי להרים את הכפפה ולעשות מפגש היכרויות בבאר שבע".

בעקבות כך נוסד בעיר מיזם היכרויות אופליין בשם "מתפלפלים" המציע לצעירים בבאר שבע להכיר בני זוג פוטנציאליים דרך בילוי חוויתי משותף, כמו סדנאות, טיולים, ערבי קונספט, משחקי היכרויות, מסיבות ועוד. מרינה אהרונוב, יוזמת "מתפלפלים" סיפרה ל'באר שבע נט' על הרעיון מאחוריו, הפידבקים והדרך בה לדעתה אנשים צריכים לגשת לדייט.

מיזם ההיכרויות מתפלפלים, צילום פרטי

"הקמתי את "מתפלפלים" לפני קצת יותר משלוש שנים, זה התחיל כתחביב. המפגש הראשון היה ב-we work בפארק ההייטק ונרשמו 100 אנשים, היה ביקוש גדול", סיפרה מרינה, "בפועל יכלו להגיע 50 אנשים, חילקתי אותם לקבוצות של עשרה ובכל חדר במתחם עשינו משחקי היכרויות. למשל משחק אלכוהול, משחק קלפים עם שאלות, שבץ נא מעולם הדייטינג... התגובות היו חיוביות ואנשים אמרו שכיף להם להכיר בצורה כזו, נוצרו המון חיבורים לא רק רומנטיים".

כך החלה מרינה לקיים מפגשי היכרויות כל כמה חודשים במטרה לסייע לצעירים למצוא זוגיות בבאר שבע. ההרשמה למפגש נעשית דרך שאלון התאמה שנמצא בדף הפייסבוק של "מתפלפלים".  כל אירוע מיועד לטווח גילאים מסוים מגיל 22 ומעלה. "אני מארגנת מפגשים בפאבים או בפארקים ומאפשר לאנשים צעירים להכיר, מגילאי 22 עד 45. היו הרבה זוגות שהכירו דרך המיזם". מרינה הבינה שהיא רוצה לעזור לזוגות גם ברמה מקצועית ואף מסיימת בקרוב קורס מורי דרך לזוגיות בבר אילן במטרה לייעץ גם באופן אישי.

מיזם ההיכרויות מתפלפלים, צילום פרטי

אילו חסמים לרוב עוצרים אותנו מהצלחה בעולם הדייטינג לדעתך?

"אני רואה את כל הקושי שיש בדייטים ראשונים, אנשים באים עם המון דעות קדומות ומשליכים על הצד השני לפני שמכירים אותו בכלל. זה אחת הבעיות בעולם הדייטינג, שלא באים להכיר באמת אלא באים עם כל הציפיות, ישר מעמידים את מי שמולנו למבחן, במקום לזרום ולהגיע משוחררים. אם אנחנו כל הזמן במחשבות ולא באמת זורמים ולא נותנים הזדמנות להכיר זה מקשה. חשוב להקשיב לעצמנו, לא להשוות את מי שמולנו לאף אחד אחר. יש גם אנשים שנעלמים לאחרים אחרי כמה דייטים כי לא נעים להם לפגוע ולהגיד שלא מעוניינים, זה גורם לך לחשוב מה לא בסדר בך ומה אתה עשית לא טוב, אנשים נשארים עם התחושות האלה וזה פוגע בביטחון העצמי. לכן בעיני חשוב להיות אמיתיים ואם מישהו או מישהי מוצאים חן בעיניכם פשוט תגידו להם, באהבה אין חוקים או כללים".

המיזם מאפשר לאנשים להגיע משוחררים למפגש ההיכרות שלא כמו בדייט רגיל שאולי מלחיץ יותר?

"כן, המיזם עזר לי להבין שאנשים רוצים להיות במרחב של היכרויות שהוא כיפי, לא בדייט שהוא ראיון עבודה שיכול לעורר לחץ. ב"מתפלפלים" כולם באים ויודעים שהם כאן כדי להכיר אנשים פנויים, המיזם מאפשר להם להשתחרר ולא לחשוש לפנות לאדם שמולם. כולם באותה סיטואציה, במפגשים אני משלבת בין פעילות קבוצתית לבין מפגשים אחד על אחד בין המשתתפים, כך שלכל אחד יש הזדמנות להכיר את האחר בסיטואציה משוחררת יותר מאשר בדייט רגיל".

מיזם ההיכרויות מתפלפלים, צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d741ffc0-0a67-47c1-b2c7-53a6f3950ff0','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה