הכירו את אושיית האינסטגרם מבאר שבע אור עמר

$(function(){setImageBanner('439f2893-3417-43d0-b47a-6e12afc8a720','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

עם למעלה מ-27 אלף עוקבים, אור עמר מבאר שבע הפך לאושיית אינסטגרם מצליחה. בראיון ל'באר שבע נט' מספר אור על הילדות הלא פשוטה ("התביישתי מאנשים"), התהליך שעבר ("שלם עם עצמי"), הטוקבקים ("אנשים צריכים להפסיק עם שנאת חינם") וגם האהבה מהעוקבים ("נותן לי את הכוח להמשיך")

"הייתי ילד מאוד שמן, שקלתי 140 קילו והגעתי למצב שהייתי הולך עם תיקים על הגב רק כדי שלא יראו אותי מאחורה... הייתי הולך עם מעילים גדולים כדי להסתיר את הגוף שלי. הייתי חרדתי וביישן, אחד כזה שאכפת לו מה אומרים עליו", כך סיפר ל'באר שבע נט' אור עמר, אושיית אינסטגרם מבאר שבע, "בתור ילד אם אמא שלי היתה אומרת לי לנסוע בהסעה לבית הספר הייתי אומר לה 'טוב' אבל הולך ברגל בגלל שהתביישתי מאנשים".

זהו סיפורו של אור עמר, בן 25, שגדל בשכונה ד' בבאר שבע. כיום אור מחזיק חשבון אינסטגרם מצליח עם למעלה מ-27,000 עוקבים כשהוא מעלה מידי יום סרטונים מצחיקים ומשתף את עוקביו בציורים והקעקועים שהוא עושה. בראיון ל'באר שבע נט' סיפר אור על הילדות הקשה, התהליך והשינוי שעשה, על ההצלחה באינסטגרם לצד הטוקבקים השליליים וגם על החלום הגדול ביותר שלו.

אור למד בתיכון מקיף ה' ולאחר מכן עבר לעמית טכנולוגי שם למד מחשבים. בצבא היה קונדיטור במשך שלוש שנים ולאחר השחרור החל לעבוד בחנות מחשבים בעיר. אור החליט לעשות לפני שנה שינוי בחייו ועבר ניתוח קיצור קיבה במטרה להוריד במשקל. "הגעתי להחלטה שאני רוצה להיות רזה יותר, ירדתי קרוב ל-50 קילו והיום אני הרבה יותר שלם עם עצמי", מספר אור. אחרי השינוי שעבר חיצונית אור החל גם בתהליך פנימי כשהוא מגלה את עולם האומנות והציור.  "גיליתי את האהבה שלי גם לקעקועים, הזמנתי מכונה מאיביי ועשיתי קעקוע ראשון. עם הזמן החמיאו לי והשתפרתי והיום אני עושה את זה בתור תחביב. אני מאוד מחובר לעולם האומנות, אני גם מאוד אוהב לצייר, לאפר... אני עדיין מגלה את עצמי ומנסה להבין מה אני רוצה לעשות בחיים בכל התחומים".

אור עמר צילום פרטי

מתי הבנת שאתה מצליח באינסטגרם?

"אני מצייר הרבה זמן, אז הייתי מעלה ציורים של מפורסמים שעשיתי ומתייג אותם, הם היו מעלים את זה לסטורי שלהם ומגדילים את החשיפה שלי וזה עזר לי. בהתחלה גם אף פעם לא העלתי תמונות של עצמי, תמיד הייתי מעלה חלקים של פרצוף או מצלם מלמעלה... היום אני שלם עם עצמי ועושה מה שאני אוהב. אני מעלה סרטונים מצחיקים ואנשים אוהבים את התוכן הזה כי אני מצחיק אותם. אנשים אומרים שאני מעלה להם חיוך על הפנים, אני רואה את התגובות החיוביות ושזה עושה טוב לאחרים וזה מה שנותן לי את הכוח להמשיך".

לפעמים אתה גם מקבל טוקבקים פחות טובים, אתה מרגיש שזה משפיע עלייך או שאתה ממשיך בשלך?

"אם הייתי מדברת עם אור לפני שלוש שנים אז כן זה היה משפיע אבל היום אני יכול להגיד שלא. יש אנשים שרושמים לי תגובות כמו 'תתאבד' או מקללים אותי אבל היום אני במקום שאני עושה מזה סרטון מצחיק וממשיך בדרך שלי, לא משנה כמה מכשולים ישימו לי בדרך. אני מאמין בדרך שלי ושצריך לתת לכל אחד לחיות את החיים שלו, אנשים צריכים להפסיק עם המרמור שלהם על אחרים ועם שנאת החינם. באינסטגרם שלי חשוב לי להעביר מסר שצריך לקבל כל אחד כמו שהוא, אם הצלחתי לשנות מחשבה של בן אדם אחד בשבילי זה הכל. חשוב לי להראות בעמוד שלי את חשיבות קבלת השונה והאחר".

מה החלום הכי גדול שלך?

"חלום חיי זה להיות בתכנית 'האח הגדול'. אני רוצה להיות שם ולהביא את עצמי, רוצה שיכירו אותי, אני חושב שזה המקום שיכול לתת לי הזדמנות להתחיל את החיים שלי ולפרוץ כפי שאני, להראות את התהליך שעברתי. ממישהו שחווה ילדות לא פשוטה לבן אדם שאוהב את עצמו, בן אדם חיובי.  אני מנסה כמה שיותר להסתכל על חצי הכוס המלאה ולהסתפק במה שיש אבל גם לא מפחד לחלום, יש לי משפחה וחברים שאוהבים אותי וזה הכל עבורי".

View this post on Instagram

זה רק אני ?? 😂😂😂

A post shared by Or Amar • אור עמר️️️ (@oramar_official) on

View this post on Instagram

הרבה לא מכירים אותי אבל היי אני אור בן 25 מבאר שבע , גדלתי בשכונה ד , שכונה של ״פשע״ ככה אומרים , וברוך השם יצאתי ילד טוב , לא הייתי מושפע מהסביבה, אחותי עברה תאונה לפני כמה שנים ומאז כל החיים של המשפחה שלנו השתנה , זה צרך ממני להיות יותר עצמאי, עזבתי את הבית בגיל 20 ומאז אני גר לבד , לא עזבתי בגלל שהיה לי רע אלא רציתי את הפרטיות שלי, אני ואמא שלי בקשר הכי טוב שיש , היא החברה הכי טובה שלי , ואשת הסודות שלי , היא הבן אדם הכי טוב שקיים בעולם הזה , אנשים שמכירים אותה יעידו בכך , לאחרונה אני די מתוסבך עם עצמי , חושב מה אני רוצה להיות בעתיד , והיום הגעתי להחלטה שאני לא רוצה כלום , רוצה חיים נורמליים , רוצה אישה, רוצה ילדים, רובכם מכירים את הצחוקים שלי , ויש כאלה שלא מקבלים את זה , הדבר היחידי שאני יכול להיות גאה בו זה שאני כיום שלם עם עצמי ולא מעניין אותי מה אחרים חושבים, אני ממשיך בדרך שלי , ממשיך להיות מי שאני , לפני 10 חודשים קרה משהו ששינה לי את החיים לטובה , הביא לי אור בקצה המנהרה, הייתי שוקל 130 קילו לפני פחות משנה,בחיים לא האמנתי שאני אעלה אי פעם תמונה של כל הגוף שלי, ניסיתי המון דיאטות מכל מיני סוגים, הצלחתי לרדת אבל שוב עליתי חזרה הכול , החלטתי עם עצמי שזהו די , קבעתי תור לניתוח, והנה כעבור 10 חודשים אחרי ניתוח קיצור קיבה ( שרוול ) ואחרי כמה חודשים של סבל אני פחות 50 קילו !! בן אדם אחר , יותר שמח , יותר פעיל, אני הולך לחנות בגדים וכיף לי לקנות בגדים !!! מידה M שפעם הייתי XXL, כיף לא נורמלי ! אנשים מחמיאים לי על כמה שרזיתי ואין יותר כיף מיזה בעולם !! אני רק רוצה להגיד לכם אנשים , תיהיו שלמים עם מי שאתם ! אל תשתנו אף פעם בשביל אף אחד ! האושר מתחיל מבפנים, אל תתעסקו בדברים חומרניים, תתעסקו בעיקר , צאו להגשים את החלומות שלכם , אחרת אף אחד לא יגשים ! היה קשה לי לכתוב את כל זה ולשתף את סיפור חיי בקצרה , תודה לכולם שרוף עליכם קשות ❤️ #mylife החלום הכי גדול שלי זה להיות בהאח הגדול , מקווה שיתגשם🤗 @bigbrotherisrael

A post shared by Or Amar • אור עמר️️️ (@oramar_official) on

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('c0730cbb-c14a-46f6-a3dc-c9dffbf24414','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה