החינוך המיוחד בעיר על המפה: אלו המורות שזכו בפרס היוקרתי של משרד החינוך

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0af18757-d82b-47d6-839b-fe52019eabc4','/dyncontent/2024/5/15/d6389806-f1d7-4681-a9a7-852bffff00f1.jpg',17891,'אלקטרה 0524 אייטם',525,78,true,33743,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('0af18757-d82b-47d6-839b-fe52019eabc4','/dyncontent/2024/5/6/5a911776-e691-4112-b485-28aa508cfd19.jpg',17855,'טכנולוגית 0523 אייטם',525,78,true,33743,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('0af18757-d82b-47d6-839b-fe52019eabc4','/dyncontent/2024/5/1/b7c969b2-484f-4331-bd04-bd9ead8fafb4.gif',17822,'סמי 0524 אייטם',525,78,true,33743,'Image','');},7]]);})

לראשונה, נרקמה השנה יוזמה ייחודית במחוז דרום, להוקרת צוותי החינוך המיוחד, מכל קשת התפקידים החינוכיים והטיפוליים. מבין הזוכות בטקס שהתקיים בבאר שבע - מנהלת גן ''היובל'' בעיר ומורה לאומנות מבית הספר ''מגן''

פרוינד וסביר. קרדיט - משרד החינוך

אמש התקיים בהיכל "קדמא" בבאר שבע טקס הוקרה לצוותי החינוך, בו צפו ועלו על הבמה סיפורי הצלחה אישיים של אנשי חינוך מצויינים בתחום החינוך המיוחד.

צוות הפיקוח על החינוך המיוחד במחוז הדרום, ובראשו המפקחת נורית אלעזרי, הוא החלוץ בארץ בהובלת יוזמה זו. המפקחות והמפקחים עודדו את צוותי ההוראה והטיפול להמליץ על עמיתיהם, אשר הובילו יוזמה בית ספרית או אזורית בעלת תרומה משמעותית. 152 מועמדים ומועמדות מסורים, מחויבים ומקצועיים התמודדו על פרסי המצויינות, כולם ראויים להוקרה ולהערכה.
ועדה מחוזית דנה בכל ההמלצות שהתקבלו ובסופו של תהליך הוענקו עשרה פרסי הוקרה בשלוש קטגוריות.

רם זהבי, מנהל המחוז, סיפר את סיפורו האישי המשפחתי והקשר שלו לחינוך המיוחד. זהבי שיבח את כל אחד מאנשי הצוות שזכו בפרס והודה לכל אלפי המורים וצוותי הטיפול בחינוך המיוחד במחוז דרום על מסירותם לעבודתם ועל פעילותם.

מבין הזוכים והזוכות, עלו גם שתי נשות חינוך מוערכות במיוחד מהעיר - שקיבלו תעודות הוקרה על פועלן. הראשונה היא שירה פרוינד - מורה לאומנות לתלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה סיעודית, בית ספר "מגן" בבאר שבע.

בנימוקים לזכייתה נכתב: ''שירה מסורה לעבודתה ולתלמידיה, בונה תכניות יחודיות לכל כיתה ולכל תלמיד ע"פ יכולתו וכישוריו. שירה מאמינה ביכולתו של כל תלמיד ליצור ולחוות את האומנות. לתפיסתה האומנות מעשירה את עולמם של תלמידיה ומאפשרת להם ביטוי תקשורתי ורגשי. האומנות היא המילים שהתלמידים אינם יכולים לבטא. בעבודתה שירה מובילה את תחום האומנות ושוזרת אותו בכל אחד מהתחומים הנלמדים. בהשראת תפיסה זו הובילה פרויקטים שונים המשלבים את האומנות בתחומי הדעת''.

שירה פרוינד. קרדיט - משרד החינוך

לצד פרוינד, גם רחלי סביר מנהלת גן "היובל" בבאר שבע, לתלמידים על רצף האוטיזם זכתה בפרס. סביר, דואגת להקניית כישורי חיים, נורמות התנהגות ומיומנויות חברתיות לילדי הגן, במטרה להפוך אותם לבוגרים עצמאיים בסביבות שונות מתוך תפיסה טרנס דיספלינרית אינטראקטיבית.

בהשראת תפיסה זו רחלי נוהגת מזה שנים רבות להגיע לבתי התלמידים בסדירות קבועה על מנת ללוות ולהדריך את ההורים בתכניות גמילה ואכילה. במפגשים רחלי מקפידה לשקף להורים את החוזקות של הילד ומעצימה את תחושת המסוגלות של ההורה והילד, מלווה כל תלמיד ומגיעה למפגשים עם גורמי טיפול ורפואה בקהילה בכדי לקדם את מטרות התל"א (תכנית לימודים אישית) של כל תלמיד. היא מציבה סטנדרט גבוה להצלחה וקובעת יעדים שאפתניים. רחלי מחנכת דורות של גננות לפעול בגישה ההוליסטית, מהווה עוגן מקצועי ומודל לחיקוי והשראה עבור הצוותים וההורים.

רחלי סביר. קרדיט - עיריית באר שבע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('2e556e4b-e88b-4813-a20f-7bd7a8a467ae','/dyncontent/2024/5/12/ee37cad6-a98b-4394-9d4a-04fd731542e7.gif',17870,'פאלאס 0524 אייטם',525,78,true,33745,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('2e556e4b-e88b-4813-a20f-7bd7a8a467ae','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,true,33745,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה