ההפתעה המרגשת של ילדי הגן לגננת שלהם ביום חתונתה

$(function(){setImageBanner('10b89143-e96a-45bb-8606-4fd2c4b0d01d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

אור ואדיר נחמני מבאר שבע התחתנו בימים של חוסר וודאות מיד אחרי מבצע 'שומר החומות', אך להפתעה המרגשת בחופה לא ציפו! ילדי הגן של אור הפתיעו אותה בחופה כשהם לבושים בלבן ואוחזים בבלונים, מוכנים ללוות אותה ביום המאושר בחייה. אור סיפרה: "לסיים את השנה המורכבת הזו באהבת חינם כזו זה הסיפוק הכי גדול למחנכת"

בעקבות מבצע 'שומר החומות' אור ואדיר נחמני מבאר שבע חוו ימים רבים של חוסר וודאות. יומיים אחרי תחילת המבצע הייתה אמורה להתקיים החינה שלהם, אותה נאלצו לדחות, כשגם החתונה שעתידה הייתה להתקיים שבועיים לאחר מכן הייתה מוטלת בספק בצל האזעקות וירי הטילים. אחרי שהתחתנו בסופו של דבר כמתוכנן, אור, גננת מבאר שבע, לא ציפתה להפתעה המרגשת שחיכתה לה בירידה לחופה!

קרדיט צילום: ליצ'י - Lychee

"החלטנו לדחות את החינה ואז גם נכנסו לחג שבועות ואז כבר לא נשאר מתי לקיים את החינה, כי בשני לאחר מכן כבר הייתה החתונה", סיפרה אור נחמני ל'באר שבע נט', "אז החלטנו לקיים את החינה ביום חמישי כשכבר היו דיבורים על הפסקת אש. במהלך היום עוד היו אזעקות אבל למזלנו בערב היה רגוע והמשפחה הקרובה והחברים הגיעו לשמח אותנו. היו כמובן אורחים מחות לעיר שלא הגיעו אבל החינה הייתה שמחה באווירה טובה למרות המצב".

את סוף השבוע שלאחר החינה פתחו בני הזוג בשמחה אחרי שהפסקת האש נכנסה לתוקפה ויכלו לפתוח את שבוע החתונה שלהם בצורה רגועה. אור היא גננת בחטיבה הצעירה ביפה נוף בשכונת רמות בעיר מזה ארבע שנים, ולא האמינה כאשר ברגע החופה שלה ילדי הגן שלה יחד עם ההורים, יחכו לה כשושבינים ושושבינות וילוו אותה ביום המאושר בחייה. "לא ידעתי על זה כלום! הייתה לי תחושה שהם יעשו לי משהו בגן אבל עם כל הלחץ תוך כדי המבצע לא חשבתי על זה", נזכרה אור, "אחת האימהות בגן, אפרת, יצרה קשר עם חברה שלי ויחד הן גיבשו את הרעיון של ההפתעה".

קרדיט צילום: ליצ'י - Lychee

ספרי על ההפתעה המרגשת שחיכתה לך בחופה

"יום החתונה הגיע, אנחנו ירדנו לחופה ולא ידענו מי הגיע ומי לא, פתאום אני רואה את הבנים והבנות מהגן לבושים בלבן, בידם יש בלון, מאחוריהם ההורים המקסימים והם מחכים ומתרגשים כדי ללוות אותי לחופה. הלב שלי יצא מהמקום! לא האמנתי! זה היה כל כך מרגש. כל ההורים התגייסו להפתעה, הגיעו לפני לאולם לעשות חזרות עם הילדים ולהמחיש להם איך נראית החופה ואיפה הם צריכים לעמוד... הם הרגישו שאני אשמח ושארצה לראות אותם בחתונה וזה נכון, זו הייתה מתנה כל כך יפה ומרגשת, זה היה פשוט טהור, הילדים לגמרי גנבו את ההצגה".

לא ציפית לראות את כל ילדי הגן של בחתונה- איך הרגשת? איך הילדים הרגישו?

"הילדים הסתכלו עליי ואמרו "תראו זו אור", "אור עם שמלה לבנה"... כשחזרתי לגן הם סיפרו בהתרגשות שהיו בחתונה שלי, החוויות שלהם כל כך מרגשות, היו להם דמעות בעיניים. מבחינתי לסיים את השנה הזו עם אהבת חינם זה הסיפוק והתגמול הכי מרגש שמחנכת או כל איש חינוך יכול לקבל. ההורים היו מדהימים, התארגנו והכינו את הילדים ובאו יחד איתם, הם יודעים שהילדים האלה הם כל העולם בשבילי. הם חוו איתי את כל ההכנות לחתונה, שיתפתי אותם בהצעה ובהכנות שאני עושה. זה היה לי כיף גדול ומרגש מאוד".

 קרדיט צילום: ליצ'י - Lychee

ההתרגשות של אור הייתה כפולה בעיקר בגלל השנה המורכבת שהיא והילדים בגן חוו בעקבות מגיפת הקורונה, כשההפתעה בחתונה הייתה עבורה רגע השיא של השנה. "זו לא הייתה שנה רגילה, היה קשה לרקום קשר וליצור את החיבור הזה כי בהתחלה לא הגענו הרבה לגן פיזית, היו גם בידודים ודווקא בגלל זה עסקנו לאורך השנה ביצירת הקשרים החברתיים עם הילדים", אור משתפת, "אז דווקא בגלל השנה הזו זה היה יותר משמעותי, היה חיבור מאוד עמוק בין הילדים לביני, אלה ילדים שהיו זקוקים לי ואני להם לאורך כל הדרך. אז הגושפנקא לכל השנה הזו הייתה בחתונה כשהם בחרו ללוות אותי ביום המאושר בחיי".  

מה היית רוצה להגיד לכל הילדים וההורים שלהם על ההפתעה המרגשת שהכינו לך?

"שזה לא מובן מאליו, זה כל כך מרגש לראות את אהבת החינם הזו! הלוואי נצליח לחנך ככה תמיד את הדור הצעיר, ללמד אותם ערכים של נתינה, אהבה ופרגון. אני רוצה להגיד לילדים ולהורים פשוט תודה. השנה המורכבת הזו הסתיימה על הצד הטוב ביותר".

קרדיט צילום: ליצ'י - Lychee

קרדיט צילום: ליצ'י - Lychee

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('4f48a50c-d19c-427a-9c99-c1a16d29b940','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה