הכלה הכי יפה: מעצבת שמלות הכלה, איב רומנו - התחתנה ועכשיו היא מספרת איך הכל התחיל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5249b1be-9ade-475c-97a7-0726df7e56bb','/dyncontent/2024/5/1/b7c969b2-484f-4331-bd04-bd9ead8fafb4.gif',17822,'סמי 0524 אייטם',525,78,true,33743,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('5249b1be-9ade-475c-97a7-0726df7e56bb','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,true,33743,'Image','');},7]]);})

המותג "איב רומנו" הנושא את שמה של מעצבת שמלות כלה וערב, ומורה בבית ספר לתפירה 'פאשן פלור' בעיר, כבר החל לתפוס תאוצה כמי שהביאה ניחוח וסטייל חדש בעיר מתוך תשוקה אמיתית לאופנה ואתסטיקה. איב רומנו, אחת המעצבות המבוקשות בקרב הנשים בדרום שמחפשות סטייל, אופנה, קוטור ושיק בשמלה שעליה יסתכלו כולם פעורי פה כשיכנסו לאירוע של עצמן או כאורחות. וזה מצליח להן בזכותה.

 המעצבת איב רומנו. צילום: דביר טוויק

איב רומנו, רק בת 25 וחצי, בעלת סטודיו בעיר העתיקה, שאליה מגיעות לקוחות ממכל הארץ שרק רוצות שתגשים להן חלום להיראות הכלה הזו שלא יפסיקו לדבר על השמלה שלה. או השמלות. כמי שהקימה בית עסק בתחום לפני תשע שנים ולפני שנה וחצי פתחה חנות חדשה לשמלות כלה וערב ברחוב הנרי קנדל בבאר שבע, שהפך תוך זמן קצר למוקד עליה של מאות נשים חובבות הסטייל והיוניק של איב. אבל אם נלך קצת אחורה בזמן, נגלה שהיא החלה להתעניין בתחום האופנה כבר בגיל 12, בגיל הבגרות שבו נחפשה לעולם האופנה והחלה לעצב בגדי ים וג'ינסים כתחביב.

כבר אז הבנת שזה העתיד שלך?

"הייתי ילדה רזה מאוד ולכל דבר כמעט הייתי צריכה לעשות הצרה ותיקון, אז הבנתי שאני חייבת ללמוד את המקצוע ולעצב לעצמי דברים שאני אוהבת במידות שלי, וככה היה. לאט לאט ראיתי שהתחיל להיות ביקוש למה שאני לובשת ואנשים באמת אוהבים את מה שאני מעצבת, אז לקחתי את זה צעד אחד קדימה ופתחתי עסק מאוד מצליח כיום".

 היית ילדה שלובשת בגדים מיוחדים?

"אהבתי להתלבש תמיד,  להיראות הכי שיק. היה לי תמיד את הסגנון של הסטייל שלי. כל החברות שלי היו מתייעצות איתי מה ללבוש, איך לשים ומה לנעול, כי תמיד הייתי עסוקה בזה".

מאיין את שואבת את ההשראה שלך?

"מכל דבר אני שואבת השראה, מבדים, מאוכל, תכשיטים וכמעט מכל דבר, אבל את רוב השראה אני מקבלת מהבד עצמו".

מה את אוהבת לעצב?

"אני מעצבת דברים לא שגרתיים, ככה גם היה בשמלות הכלה שלי. אני לא בן אדם שאוהב ללכת אחרי העדר, אלא אוהבת להיות שונה בעבודה שלי ובעיצובים שלי. שמלות כלה מבחינתי זה הכי לצאת מהקופסא, לעשות משהו לא שגרתי. את השמלות כלה שלי תפרתי עם המון מחשבה בערך של שנה וקצת. בכל אופן, אני מעצבת ובמיוחד מעצבת לא שגרתית, אצלי אפשר למצוא שמלות לכל המידות: xs ועד מידות גדולות. את תחילת העסק שלי התחלתי בשמלות למידות גדולות וישר קפצתי למים העמוקים, אבל אין יותר סיפוק מזה שאת רואה שהצלחת במשהו ואוהבים את זה, במיוחד לקהל שיותר מתקשה למצוא בגדים"..

מה השאיפות שלך?

"יש לי המון שאיפות והמון חלומות שאני לאט לאט מגשימה אותם, אבל השאיפות שלי זה להלביש אנשים גדולים בתחום בארץ ובעולם, שיכירו יותר את השם שלי. אני בעיקר מנסה להתאים את עצמי גם לצרכים של הלקוחה שלי".

 מה זה מבחינתך להפגיז?

"מבחינתי להפגיז באירוע זה לתפור שמלה גם אם זה באותו היום. אין סיכוי שאני אלבש שמלה שלי או שמלה מוכנה מקולקציה כבר קיימת, אני פשוט אהיה חייבת לתפור שמלה חדשה, כי זה השם שלי וזה מרים לי בעיקר".

איב רומנו. צילום: דביר טוויק

ולפתוח סטודיו בתל אביב היכן שנמצא באמת עולם האופנה הישראלי?

 "להגיד לך שהחלום שלי לפתוח סטודיו בתל אביב? פחות מעניין אותי, כי אני מאוהבת בקהל הדרומי שלי ובנוסף באות אלי מכל הארץ, מהמרכז מהשפלה ומכל מקום. ברגע שאת טובה זה לא משנה איפה תהי, יבואו אלייך".

ביום רביעי שעבר התחתנה איב בחיר ליבה מזה תשע וחצי שנים, בה החליפה שמלות כלה שעיצבה לעצמה עד יום לפני החתונה. היא ידעה שלא משנה כמה זמן, השמלה שלהה תהיה מושלמת, ועל זה יעידו כל האורחים שהחסירו פעימה מליבם כשראו את התוצאה. ועוד מצאה מספיק זמן לעצב ולתפור גם לכל המשפחה שלה, מהאחיות ועד השושבינות. היוניק: השושבינות לבשו שמלות כלה בדיוק כמו של איב עצמה.

 התאמת את עצמך לשמלות כמו שאת מתאימה שמלות ללקוחות שלך?

 "בהחלט, בהתאם לצרכים של הלקוחה. מבחנתי כלה יפה זאת כלה שצריכה להבליט דברים יפים בגוף שלה ולא ההפך. אם תבוא לי כלה שתרצה להבליט משהו שאני חושבת שזה לא מחמיא, אני פשוט לא אעשה כי אני יודעת שברגע שמשהו לא מחמיא, השמלה לא תראה אותו הדבר".

 מי הן לקוחות שלך?

 "אין אצלי בחירה או העדפה של סוג לקוחות, הסטודיו שלי פתוח לכולן לכל המידות ולכל הסוגים, במיוחד שהסטודיו שלי עונה גם לצרכים של אנשים שאין באפשרותם לשלם סכומים גבוהים כדי להשקיע בשמלות, אז הסטודיו מתאים לצרכים של כולן".

 לדעתך נשות הדרום מתלבשות עכשווי וקז'ואל?

 "מבחינת סטייל, יש כאלה שיודעות בדיוק מה הן רוצות ומה הן יודעות שיחמיא להן, ויש כאלה שגם מגיעות עם סטייל כבר ויודעות בדיוק איך לתת לי הסבר ולהבין מה הסגנון של כל אחת. יש כאלה שלא מצליחות בכלל למצוא את עצמן ומעדיפות לבוא לסטודיו צעיר שיודע לכוון אותן לקו צעיר מודרני עכשווי, בעיקר כדי שיגרום להן להיראות הכי טוב שיש".

 השם איב רומנו כבר מוכר במרכז הארץ?

 "אני די בטוחה שמכירים את השם שלי בארץ ולא רק בדרום ,וכן יצא לשמוע את השם שלי כי אני עובדת עם הרבה מעצבים של שיער ואיפור, עושה הפקות עם דוגמניות ובעלי עסק בתחום הזה, אז זה עובר מפה לאוזן. אם לא הייתי מוכרת בתעשייה אז יכול להיות שגם לא היו מגיעים אלי מכל מיני מקומות בארץ, אני מאוד פדנטית לעבודה שלי, ואם יהיה מצב שבו אראה בשמלה משהו אחד קטן שלא נראה לי - אפרק הכל ! אפרום אלף פעם ועד שזה לא פרפקט, לא אוציא לקולב" .

עקבו אחר עמוד האינסטגרם של איב רומנו: 

איב רומנו. צילום: דביר טוויק

איב רומנו. צילום: דביר טוויק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d300f1c8-8011-4b34-bc3f-4590ad824597','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה