ב-ICL שברו שיא באריזות מזון לחג



חברת ICL מפעלי ים המלח ועובדיה, תרמו וארזו כ-2400 חבילות מזון לחג אותן יחלק ארגון "לתת" למשפחות מעוטות יכולת

קרדיט - ICL

לקראת חג הפסח הקרב ובא, קיימה חברת ICL מפעלי ים המלח בשיתוף עם ארגון "לתת" אירוע הפנינג חגיגי במסגרת פעילות "תורמים אורזים", באתר החברה בים המלח.

לאורך יום ההפנינג התאספו עובדי האתר במקום לאירוע חגיגי וצבעוני ולצלילי מוזיקה, שהרימה את מצב הרוח למתנדבים, אשר ארזו תוך מספר שעות ספורות כ-2400 אריזות מזון עבור משפחות מעוטות יכולת.

מדובר במספר גבוהה ביותר שהושג הודות להירתמות המאומצת של עובדי החברה ומנהליה שנהנו לתרום ולסייע לקהילה. בסיום יום האריזות הועמסו חבילות המזון והועברו במשאיות לידי ארגון "לתת" שיחלק את החבילות למשפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ, כדי שאף משפחה לא תשאר רעבה במהלך החג.

שיא של כל הזמנים. קרדיט - ICL

בנוסף תרמה חברת ICL כ-1200 תווי קניה בסך 200₪ ובשיתוף אגפי הרווחה בערי הנגב יחולקו התווים למשפחות המוכרות לרווחה בכל עיר. באמצעות סכום זה יוכלו המשפחות לרכוש סל מוצרים או פריטים שיעשו את החג שמח וחגיגי יותר.

ארז קמה, מנהל קשרי קהילה בחברת ICL: "חברת ICL רואה חובה מוסרית וזכות גדולה ביכולתה לתת תרומה משמעותית לקהילות שבקרבן היא פועלת. גם לקראת חג הפסח המשכנו בשותפות ארוכת השנים שלנו עם ארגון 'לתת' וקיימנו הפנינג חגיגי בו עובדי מפעלי ים המלח סייעו באריזות מזון למעוטי יכולת כך שאף משפחה לא תשאר רעבה. אני מתרגש מההירתמות המרשימה ומודה לצוות העובדים בכל החברה על הרוח ההתנדבותית שהם מפגינים בכל הזדמנות לאורך כל השנה בפרויקטים השונים על מנת להחזיר לקהילה."

רוני אבירי, מנהלת מחלקת פיתוח משאבים בארגון "לתת": "ארגון 'לתת' פועל לאורך כל ימות השנה בסיוע ל כ 80,000 משפחות, קשישים וניצולי שואה נזקקים החיים מתחת לקן העוני. כל זאת מתאפשר בשל תמיכתם המשמעותית של השותפים הנאמנים שצועדים איתנו, מאמינים בעשייה של הארגון ותומכים בנו בתרומה משמעותית ובהתנדבות עובדים. ICL מלווה את ארגון 'לתת' מזה שנים והיא משמעותית מאד ביכולת שלנו להמשיך ולסייע אל מול הצורך העולה מן השטח, תודה על השותפות האיתנה והמשמעותית."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה