בליווי שרים, ראשי ערים ומועצות: נפתח מרכז המבקרים המפואר בנאות חובב



אירוע ההשקה של מרכז המבקרים נאות חובב התקיים אמש בשעות הערב במעמד שרת הפנים איילת שקד, ראש המועצה, ראשי ערים ומועצות ובכירים נוספים מענף הכלכלה, המסחר והתעשייה

השקת מרכז המבקרים החדש. קרדיט - נאות חובבהמועצה המקומית תעשייתית, נאות חובב, קיימה אמש (ג') את אירוע ההשקה של מרכז המבקרים החדש ע"ש אלי הורוביץ במעמד שרת הפנים איילת שקד, יו"ר המועצה גדי אלפסי, מנכ"ל המועצה הרצל יחזקאל, נציגי התאחדות התעשיינים, ראשי ערים ומועצות אזוריות, מנהלי מפעלים, ובכירים נוספים מענף הכלכלה, המסחר והתעשייה.

האירוע כלל טקס גזירת הסרט המסורתי וקביעת המזוזה עם רב המועצה, גד רווח. השרה שקד וכן שאר משתתפי האירוע נחשפו לראשונה לעמדות ולמיצגים במרכז המבקרים החדש וקיבלו סיור אינפורמטיבי ומקצועי מצוות ההדרכה של המרכז.

שרת הפנים, איילת שקד, בירכה את הנוכחים ואת הנהלת המרכז ואמרה: "המועצה כיום ידועה ומוכרת כמפתחת תעשייה ושומרת על הסביבה, בהחלט אפשר לעשות את זה ביחד. בשבועות האחרונים, הובלתי החלטת ממשלה להקים עוד 14 יישובים בנגב ואני שמה לי למטרה להמשיך ולפתח את ההתיישבות מצד אחד ואת התעשייה מצד שני. אם אנחנו רוצים עוד תושבים לנגב צריך לדאוג לעוד מקומות תעסוקה ולכן המועצה צריכה להמשיך ולהתפתח. אני בטוחה שאלי הורביץ ז"ל,  ממייסדי טבע, היה גאה לראות את מרכז המבקרים החדש שהוקם על שמו וגם את חזונו מתגשם עם התפתחות המועצה והתעשייה בנגב".

השרה שקד באירוע הפתיחה. קרדיט - נאות חובב

מרכז מבקרים החדש של נאות חובב מתפרס על פני שטח כולל של 1,100 מ"ר ומציע מיצגים אינטראקטיביים מתקדמים בנושאים מתחומי המדע, כימיה, תעשייה, קיימות ושמירה על הסביבה. בין המיצגים גם גאווה ישראלית, זוכי פרס נובל לכימיה : פרופ' אברהם הרשקו, פרופ' דן שכטמן ופרופ' אהרון צ'חנובר.

המרכז בנוי ממספר מוקדים עיקריים: אחד מהם הוא מוזיאון הכימיה, אשר כולל עמדות ומוקדי תוכן שונים שמציגים תהליכים כימיים, קיימות ושמירה על הסביבה. השני הינו שדרת המפעלים, אשר כולל עמדות של המפעלים המשולבים בפארק התעשייה נאות חובב ומציג את פעילותם. כמו כן, במרכז המבקרים כיתות לימוד אינטראקטיביות בהן יועבר תוכן מעמיק ופרטני בנושאים השונים הקשורים למדע, כימיה ופארק התעשייה. לאחר ההשקה הערב ועם סיום והשלמת העבודות ייפתח המרכז בשבועות הקרובים לקהל הרחב.

חיים הורביץ, בנו של אלי הורביץ ז"ל סיפר על חזונו של אביו שהיה מחלוצי התעשייה הכימית בישראל: "אלי הורביץ היה איש חזון ועשייה, שילוב נדיר במחוזותינו. לפני למעלה מ- 25 שנה יחד עם שמעון פרס ז"ל ועוד רבים טובים אחרים, נולד החלום של הקמת מרכז תעשייתי. כאן, בנאות חובב זה קרם עור וגידים. טבע הייתה החלוצה ובעקבותיה באו לאזור עשרות חברות תעשייתיות שמעסיקות אלפי עובדים באופן ישיר ובטבעת תעסוקה שנייה עוד אלפים נוספים. אלי הורביץ האמין בחשיבות המדעית למען חיזוק כלכלת המדינה וברוח זו אנו פותחים היום את מרכז המבקרים שייתן מוטיבציה לבני הנוער להתעניין, ללמוד ולעבוד במקצועות מדעי החיים".

1,100 מ"ר של מיצגים מעניינים. קרדיט - נאות חובב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה