אמא של מיקה בת השנה וחצי: "עכשיו כדי להציל אותה, אנחנו צריכים אתכם"



את עדי אדרי אנחנו זוכרים שהתגוררה בבאר שבע והרעיפה צבעים על כולם עם מכירת ביגוד יד שניה, שעבדה בתיאטרון באר שבע, והמשיכה במסלול חייה לעבר חתונה עם תומר וילדה מקסימה בשם מיקה. היום בת שנה וחצי. עכשיו עדי, ביחד עם בעלה, מנסים לפזר את אותם הצבעים, אבל זקוקים לצבע הכי חזק בחיים: בריאות לבתם מיקה, שחלתה במחלת הסרטן מסוג ניורובלסטומה ויחד הם נאבקים שתקבל את הטיפול הראוי ותנצח את המחלה. כאן העזרה שלכם נכנסת לתמונה, כדי שכל תרומה שלכם תעזור להשגת הטיפול הראוי, ובמהרה, במרכז הרפואי שמתמחה בסוג הסרטן בניו יורק, כדי שיהיה סיכוי להחלמה מהיר. "אני גאה להיות באר שבעית ולא מפסיקה לספר לאנשים שאני מבאר שבע שהשאירה לי חותם גדול בלב" אמרה בהתרגשות. מאבק לחיים.

צילום: פרטי

"את מיקה האהובה והיפה שלי, שלנו. הכובע המתוק הזה מסתיר שיער דליל וקרחות, מי בכלל יכול לדמיין מה עובר עליה" שיתפה עדי בפוסט מרגש עד דמעות, שצבר מאות שיתופים ואלפי תגובות ברחבי הארץ, כולל אמנים מפורסמים וראש העיר, רוביק דנילוביץ " בל כבר ארבעה חודשים היא מתמודדת עם סרטן אלים וטיפולים קשים והיא רק בת שנה וחצי. והיא ככה, מושלמת כמו בתמונה, שמחה ומחייכת ונותנת לנו את הכוח. אבל עכשיו כדי להציל אותה, אנחנו צריכים אתכם. בבקשה, כנסו ללינק שבסוף הפוסט, ותעזרו לנו להציל את מיקה שלנו".

ספרי על ההתחלה

 "בסוף שבוע אחד באמצע נובמבר, מיקה חזרה חולה מהגן. חולה 'רגילה' כמו כל ילד.ה בשנה הראשונה בגן. חום, שיעול, לא משהו מאוד דרמטי. אני גם לא יודעת למה התעקשתי שתומר ייקח אותה לרופאה ביום ראשון, אבל התעקשתי. בכל זאת, ילדה ראשונה שלי.הרופאה שבדקה את מיקה הרגישה משהו לא תקין בבטן שלה, ואנחנו התחלנו את המסע המטלטל של חיינו.בשלב הראשון של הבירורים והבדיקות חשבתי שזה משהו קטן שעוד שניה זה עובר. אבל סרטן? לרגע אחד זה לא עלה לי בראש. אני זוכרת שבאחת הבדיקות נכנסה לחדר שלנו רופאה אונקולוגית ואני עוד שאלתי את עצמי מה היא רוצה? אין לה חולים לטפל? היא מבזבזת את הזמן שלה במקום הלא נכון. עוד לא קלטתי."

 

התשובות החלו להגיע, אחת אחרי השנייה - כמו סכינים ישר ללב. וככה גילתה המשפחה שלמיקה יש גוש ענק בבטן בקוטר של 13 ס"מ, מה שהוביל לביופסיה ועד הבשורה ששומטת את האדמה מתחת לרגליים: למיקה יש סרטן מסוג ניורובלסטומה "והעננים התפזר, אבל הכל הפך אפור" שיתפה "העולם התרסק. אני זוכרת שהרגשתי שהראש שלי שוקל יותר מהגוף. המחשבות, סימני שאלה- לא הצלחתי לחשוב על כלום. שקעתי בתוך עצמי בניסיון להבין איך כל המילים הגדולות והמפחידות האלה קשורות לתינוקת שלי".

 

עדי: "ואנחנו מתחילים מיד טיפולים. אני זוכרת שהסתכלתי על הגורה הקטנה שלי, כשאני מלאה בפחד ובעצב ובדאגה מכל הצינורות שמחוברים אליה, והיא, מיקה, צוחקת, מחייכת, משחקת, אומרת שלום ותודה לכל מי שנכנס לחדר לטפל בך. תינוקת בת שנה וחצי. מה היא יודעת שאני לא? וזה היה הרגע שהחלטתי שאני לא בוכה יותר! היא מחייכת וככה גם אני! והבטחתי לעצמי ולה באותה השנייה להמשיך לעשות הכל כדי לרפא אותה, אבל לשמוח ולצחוק תוך כדי וגם לגרום לה להישאר כמו שהיא, שמחה וחייכנית - לא משנה כמה תלאות עוד מחכות לנו בדרך. אני יודעת שננצח! אבל גם הדרך לניצחון תהיה טובה"

 מה מצבה כיום?

 "מיקה עברה כבר שמונה סבבים של טיפולי כימותרפיה אגרסיביים, אבל הבדיקות האחרונות שעשינו הראו שהסרטן הזה יותר עקשן ממה שחשבו הרופאים. החלטנו לשנות כיוון ולנסוע לניו יורק, למרכז הרפואי שמתמחה בסוג הסרטן שיש למיקה - זה הסיכוי הכי טוב של מיקה לנצח! ולנו, אין שום כוונה להפסיד."

עוד הוסיפה: "חשבנו שיש לנו קצת זמן להתארגן, אבל בימים האחרונים הרופאים הבהירו לנו שהכל חייב להיות מאוד מהיר, כל יום שעובר ומיקה לא נמצאת בטיפול, עלול להוביל להתפתחות של גרורות ולהחרפת המצב. אין מילים לתאר את מה שקרה כאן בימים האחרונים. מהרגע שהבנו שחייבים לטוס כמה שיותר מהר, הצלחנו לארגן הכל, כולל ויזה ודרכון למיקה. ובמוצאי שבת האחרון, נפרדנו. מיקה ותומר נסעו לניו יורק ואני נשארתי כאן לארגן ולסגור את כל החיים. תוך שלושה ימים אנחנו משאירים מאחורינו, במסע שלנו להציל אותה. אנחנו לא עוצרים, נגיע ונעשה הכל כדי לגרום לסרטן הארור הזה לצאת מהגוף של מיקה ולהיעלם. אנחנו רק צריכים שתעזרו לנו לעשות את זה".

 כל תרומה תציל חיים: כנסו ללינק https://yanshufim.giveback.co.il/winning-with-mika

כל אחת, כל אחד- כל סכום יכול לעזור לנו במסע שלנו לניצחון של מיקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה