אישה לאישה - מותג!

$(function(){setImageBanner('cbb2a941-f1b1-4af4-a8b8-8b3e323463b7','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

תלמידות תיכון עתיד באר-שבע ב"מגמת גרפיקה ממוחשבת", הקימו מיזם ייחודי להעצמת נשות עסקים צעירות. הראשונה שהצטרפה היא אישה המחלימה מסרטן, בעלת רשת חנויות לבגדי-ים ומטפחות ראש - במיוחד עבור נשים חולות או מחלימות 

המיזם בתיכון עתיד. קרדיט - תיכון עתיד

פתיחת עסק במדינת ישראל כבר מזמן נחשבת כמשימה חסרת כל סיכוי להצלחה, הוצאות בלתי נגמרות, אישורים ומיסים שרק גדלים. לרשימת הקשיים הזו, ניתן להוסיף את העובדה שנשות עסקים רבות נאלצות להתמודד לא פעם עם הקושי המגדרי של עולם העסקים, המגיב בספקנות לכל בעלת עסק. במטרה להקל על קשיים אלו החליטו תלמידות תיכון עתיד באר-שבע הלומדות במגמת גרפיקה ממוחשבת על יוזמה חברתית חדשה, אותה השיקו לרגל יום האישה הבין-לאומי. הכירו את מיזם "תדמית", שמטרתו לסייע מבחינת מיתוג לעסקים חדשים של נשים צעירות.

התלמידות קראו לנשות עסקים הזקוקות לשירות מיתוג לפנות אליהן באמצעות עמוד פייסבוק של התיכון ופרופיל אינסטגרם שהקימו במיוחד לשם כך. במסגרת המיזם יעניקו תלמידות התיכון את שירותי המיתוג בחינם, כל זאת על מנת לסייע להן בהזנקת העסק. השירות שמציעות התלמידות, בהובלת המורה שמרית אמזלג, מבוסס על ההסמכה המעשית שהן עוברות בתחום הגרפיקה הממוחשבת, עם תוכנות העיצוב המובילות בתחום ובסופה יקבלו תעודת מקצוע נחשקת ונדרשת מטעם משרד הכלכלה- זרוע העבודה. תעודה זו כגרפיקאיות מוסמכות מקנה להן סט כלים המאפשר להן להשתלב בשוק העבודה ואולי בעתיד אפילו להקים עסק עצמאי משלהן.

ניקול פייגין, תלמידה במגמה מספרת: "החלטנו להקים את המיזם מתוך אמונה, שהניסיון שצברנו בשנה האחרונה בתיכון יכול להוביל לשינוי ולעודד עוד נשים יצירתיות להקים עסקים ובכך לעשות שינוי חברתי. יום האישה הבין לאומי הוא יום מצויין להשיק את המיזם ולפנות לכל הנשים שמעוניינות להשתתף לפנות אלינו דרך עמוד האינסטגראם שהקמנו לו בשם 'תדמית'."

בין הנשים שכבר יצרו קשר עם המיזם והחלו לקבל את שירותי המיתוג ניתן למצוא את אשת העסקים יאנה דרום. זו מעבירה הרצאות מעוררות השראה על אורח חיים חיובי לצד הקשיים הרבים שאנו נתקלים בהם במהלך חיינו. הרצאתה של יאנה מבוססת על סיפור חייה, אשר במסגרתו התמודדה עם מחלת סרטן השד בגיל 28, שהובילה אותה לתהליך טיפולי לא מוצלח. בעקבות תוצאות הטיפול יאנה החליטה לשמור על בריאות הנפש שלה על-ידי שמירה על מה שהחזיק אותה ברגעים הקשים וזה ביקור קבוע בחוף הים. עובדה זו דרשה ממנה למצוא פתרון יצירתי לבגד-ים מותאם למצבה הגופני וכך מצאה מעצבת את בגד הים בעצמה. עיצוב בגד הים הפרטי עודד את יאנה להכיר בצורך של נשים רבות חולות ומחלימות מן המחלה, מה שמהר מאוד הפך לעסק מצליח עם חנות בחיפה ובת"א, וכעת עם מעטפת המיתוג החדש- אוטוטו תיפתח חנות נוספת בבאר-שבע.

"אני מאוד שמחה לקחת חלק במיזם 'תדמית' של תיכון עתיד באר-שבע. אני מאמינה כי לוגו המותג וכל התוצרים הנלווים צריכים לשדר את הערכים עליהם העסק מתבסס." אומרת יאנה ומוסיפה "פניתי לבנות תיכון עתיד עם רצון לייצר לוגו להרצאות אותן אני מעבירה, שעוסקות בחשיבה חיובית והתמודדות גם במצבי קושי, שהלוגו ישדר צבעוניות ושמחת חיים. אני מאמינה שהכישורים שהבנות רכשו במהלך שנת הלימודים האחרונה תאפשר להן ליצור את המיתוג המושלם עבורי ועבור בעלות נשים נוספות אחרות."

מאיר אבן שימול, מנהל תיכון עתיד באר-שבע: "אני גאה בבנות התיכון במגמת גרפיקה ממוחשבת, בהובלת המורה שמרית אמזלג, על הקמת מיזם "תדמית", הטומן בחובו שלל ערכים חברתיים וערכיים- גם עבור התלמידות וגם עבור קהל היעד המקבל את השירות ללא עלות. אנו עושים זאת בלב רחב ובנפש חפצה, מתוך רצון לקדם נשות עסקים צעירות בתחילת דרכן. אגב, מבין הנשים הרבות שפנו אלינו לקבלת שירותי המיתוג הייתה אף תלמידה בוגרת התיכון, שכיום היא בעלת קונדיטוריה וזו הייתה סגירת מעגל מרגשת. אין לי ספק שמיזם תדמית ילווה אותנו עוד שנים ארוכות- שכן תרומתו לכל הצדדים היא רבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('955ea1ab-0b35-43b2-82bf-9040a9731ee6','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה