6 כלי גינון שאתם חייבים בבית החדש שלכם

$(function(){setImageBanner('46407bb0-0ed6-4f0e-bac6-14853d107ea0','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בית חדש שווה התחלה חדשה, לפחות בכול הנוגע לגינה. אז תשכחו את כל ההישגים שלכם (המרשימים יותר והמרשימים פחות) עד כה בתחום הגינון והעניקו לעצמכם התחלה חדשה. תקבלו החלטה שהפעם הגינה עומדת להיראות בדיוק כפי שרוצים - מטופחת, מרשימה ומושקעת. כיצד? ובכן אם פחות מושך לצאת החוצה ולהרגיש את האדמה והצמחים בעצמכם, ובמקביל אם לאחר רכישת הבית נשארו מזומנים, בהחלט יש טעם להעסיק גנן מקצועי. עם זאת, אם אין זה המקרה, מוזמנים להתחיל להתרגש – אתם עומדים לטפל בגינה במו ידיכם, ועל מנת להגשים זאת, מוזמנים להכיר 6 כלי גינון שיאפשרו לכל החלומות הירוקים להפוך לישימים.

FREEPIK

 

  1. טרקטורון דשא

טרקטורון דשא הוא כלי מדהים ומאוד יעיל, אך הוא אינו מתאים לכל אחד. טרקטורון דשא מתאים לכל מי שבנה בית לצד מדשאה גדולה. הטרקטורון מסייע לכסח את הדשא באורך שרוצים בקלות יתרה. הוא יודע להתמודד נהדר עם מגוון נרחב של שיפועים וכמובן שעם שטחים גדולים. היתרון המשמעותי שהוא מציע נוגע לנוחות התפעול. פשוט יושבים, מניעים ומתחילים לכסח. פה נציין שקיימים לא מעט סוגים, ועל כן ראשית יש לבחון מהם תנאי השטח והגודל של המדשאה (לצד דגשים נוספים) ורק לאחר מכן להתחיל להשוות. כן נציין שחשוב לוודא שמדובר בטרקטורון של חברה ידועה, שמדובר בטרקטורון דשא ביתי ולא מקצועי (אין סיבה לשלם יותר שלא לצורך) ויש לוודא שהוא מגיע עם גלגלים איכותיים.

 

  1. מכסחת דשא

יש לכם מדשאה אך שאינה מאוד גדולה? מכסחת דשא בהחלט תימצא כפתרון אידאלי. מכסחת דשא מאפשרת להתמודד עם טיפול הדשא לבד, כך שאין להיות תלויים בשום גורם חיצוני. עם זאת, כן ניתן למצוא לא מעט סוגים של מכסחות דשא, ועל כן נעצור לציין שיש מכסחות חשמליות שמאוד קל לתחזק, יש שעובדות על בנזין והן נחשבות מאוד עוצמתיות, ויש כאלו שהן רובוטיות. פה נציין שככול שהשטח יותר גדול (או ככול שהתוואי יותר מאתגר), כך רצוי לבחור במכסחת בעלת הספק יותר גבוה, ואף כזו שבין היתר מציעה להבים וגלגלים יותר גדולים (מינימום 18 ס"מ). כמו כן, יש לוודא שהמכסחת מאפשרת לכסח בגובה של 6 ס"מ (גובה מומלץ). מה עוד? תחליטו מראש האם מבקשים שהמכסחת תאפשר לאסוף גזם, תפלוט אותו הצידה, או תקצוץ אותו לטובת ייצור של דשן טבעי.

 

  1. שואב עלים

שואב עלים הוא אחד מכלי הגינון היותר יעילים בגינה ושטרם זכה למעמד שלו הוא ראוי. מדוע? כי לפני ששותלים עוד ערוגת פרחים ולפני שגוזמים את שיח הוורדים, חשוב שמה שכבר קיים יהיה נקי ומסודר, וזה אומר גינה ללא עלי שלכת, ללא שאריות גזם וכמובן שגינה (וחנייה) ללא פסולת שהרוח מביאה מכל עבר. עתה אם נוסיף את העובדה שאף אחד אינו ממהר להתחיל לאסוף ידנית את הפסולת המזדמנת, ניתן להבין עד כמה שואב עלים מהווה כלי אידאלי עבור כל גינה – קטנה כגדולה. באמצעות שואב עלים איכותי ואמין זוכים לנקות את הגינה באופן נוח ומהיר, כך שאין צורך לחכות שהגינה תתמלא בפסולת כדי לעשות משהו בנידון.

 

  1. חרמש חשמלי

כלי שלא תופס הרבה מקום ושכן מעניק הבדל גדול מבחינת נראות. באמצעות חרמש חשמלי זוכים לנקות בקלות יתרה את הדשא שצמח פרא בקצוות של הגינה (היכן שהמכסחת לא מצליחה להגיע), זוכים לטפל בעשבים עקשנים שצומחים בין העצים, ואף זוכים להכין את הגינה לקיץ. באמצעות חרמש חשמלי מורידים את כל העשבייה הלא רצויה, ושכן עשויה להעניק מכסה לנחשים ועקרבים.  

 

  1. מגזמת חשמלית

אם יש לכם בגינה גדר חיה, או עצים שמבקשים להכווין את כיוון הצמיחה שלהם, בהחלט יש טעם להחזיק מגזמת חשמלית. זו מאפשרת לעצב לבד את התוואי של השיחים, להוריד ענפים לא רצויים וכדומה. מכאן שיותר אין צורך לקרוא לגנן רק כדי שייעצב אלמנטים חשובים, אלא באמצעות מגזמת שמציעה מנגנון חשמלי מאוד קל לפעול לבד - להכתיב את הנראות הרצויה בכול רגע נתון, לפני שהמצב יוצא משליטה.

 

  1. מקלפת דשא

מבקשים מדשאה מרהיבה, אך קודם יש להחליף את הדשא הקיים? ובכן בין אם רוצים להסיר את שכבת הדשא שקיימת ובין אם מבקשים להעביר מרבדי דשא ממקום אחד לשני, בהחלט יש טעם לרכוש מקלפת דשא. מדובר בכלי יחסית זול ובעל ערך רב. כמו כן, כיוון שלרוב אין צורך במקלפת דשא באופן תדיר, טוב לדעת שמדובר בכלי שגם אפשר לשכור - אין הכרח לרכוש.

-מה עתה? מבינים שגינת החלומות שלכם ממש במרחק נגיעה. מעט תכנון מקדים ומספר רכישות, ואתם עומדים להשיג את הגינה הרצויה.

נכתב בשיתוף פעולה עם א.מ כלי גינון נתניה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a49a6df8-e177-4aa5-a9bd-1ceecea0b6ac','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה