5 מקומות בילוי מומלצים בעיר באר שבע

$(function(){setImageBanner('b1f6dd88-d437-4d07-b271-16f43145f1df','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

כולם מכירים את העיר באר שבע כבירת הנגב, אך רבים לא ממש ביקרו בה ולא באמת יודעים מאילו אטרקציות נפלאות ניתן להנות בעיר. המאמר הבא יעשה לכם הכרות קצרה עם חמשת מקומות הבילוי הכי מומלצים בעיר הדרומית.

FREEPIK

לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע

לונדע באר שבע הוא מוזיאון חדשני ואינטראקטיבי המותאם לכל המשפחה. בלונדע תוכלו ליהנות מלמידה חווייתית והתנסות במגוון פעילויות מעשירות. בלונדע 3 קומות ובהם מעל ל-50 מתקני למידה חווייתיים. בפעילויות השונות ילמדו ילדכם פיתוח מנהיגות, ניהול מוסדות ללא מטרות רווח, פעילויות הקשורות במדעי הרוח, פעילויות הקשורות במורשת היהודית ופעילויות הקשורות בהתחדשות עירונית. זוהי ללא ספק אטרקציה מצוינת לבילוי בכל עונות השנה.

פארק המדע קרסו

פארק המדע קרסו הוא פארק שנמצא בלב העיר העתיקה של באר שבע. בתוך הפארק מחכה לכם מוזיאון מדע ענק ואינטראקטיבי. 17 דונמים של אטרקציות המשתרעים על פני מבנים מתקופות שונות. בפארק מוצגות 10 תערוכות בנושאים מגוונים הקשורים בגנטיקה, מיקרו אלקטרוניקה ועוד. כל הפעילויות מוצגות כמשחקים והם מאפשרים למידה תוך כדי התנסות. פארק המדע מתאים לכל הגילאים וגם למבוגרים מביננו. הכל שם מעניין מאוד וחדשני. אז אם אתם מבלים בבאר שבע, אל תשכחו את הפארק הזה.

גן לאומי תל באר שבע

גן לאומי תל שבע הוא גן שקיים עוד מתקופת המקרא והוא אתר מורשת הכלול באתרי המורשת העולמיים. ביקור בתל שבע ילמד אתכם על החיים המקראיים של אבות אבותינו. בתוך התל ניתן לראות מזבח אבן ששימש להעלאת קורבנות, באר מים, שער העיר עם שרידי מגדל שמירה, ארמון המושל, מפעל מים הכולל מאגר מים. מהתל ניתן להשקיף על העיר באר שבע של ימינו ולעשות הגבלה יפה בין העיר המקראית מהעבר לעיר המודרנית של היום.

פארק הילדים בבאר שבע

פארק הילדים הוא פארק מאוד מיוחד שנבנה בשכונת נווה מנחם בבאר שבע. זהו פארק המכיל 60 דונם של מדשאות, מתקני משחק לילדים, אמפיתיאטרון, מפל מים, שבילי הליכה, שבילי אופניים ואגם מרהיב עם ברווזים ודגי נוי. זהו פארק נפלא לבילוי במהלך היום ואם עוד לא ביקרתם בו, אתם חייבים, לפחות פעם אחת.

נגב ZOO

נגב ZOO הוא גן החיות של באר שבע. זהו גן יחסית קטן, אך ממש שווה! יש בו מגוון חיות, פינת ליטוף לקטנטנים, גן שעשועים ואווירה נעימה. אם יש לכם ילדים קטנים, זה ללא ספק גן החיות שכדאי לכם לבקר בו.

לסיכום, יש כל כך הרבה דברים לעשות ולראות בבאר שבע ואלו היו רק 5 המקומות המומלצים. אם אתם מבלים בבאר שבע ישנם עוד מקומות שווים במיוחד כמו: קניון באר שבע, ביג באר שבע ואוניברסיטת בן גוריון שהיא אטרקציה בפני עצמה בעי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה