5 דרכים להתמודד עם אין אונות

$(function(){setImageBanner('96fef897-7334-488e-b4f6-f66fb3d79867','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בשיתוף פרמה גורי
אין אונות היא תופעה שמטרידה גברים רבים בעיקר בגיל מתקדם, בעקבות בעיה רפואית או על רקע מצוקה נפשית. בעיות בתפקוד המיני יכולות לבוא לידי ביטוי בשפיכה מוקדמת או בחוסר היכולת להשיג זקפה. חרדת ביצוע אצל גברים עשויה להוביל לירידה בדימוי ובביטחון העצמי וכן לבעיות בקשר הזוגי ולהפוך לסוג של "נבואה שמגשימה את עצמה" בכל אקט מיני.

RF123

קיימים גורמים שונים לאין אונות כמו מחלות רקע דוגמת סוכרת, מחלת כלי דם או מצבים נוירולוגיים שונים, וכן לחץ נפשי שקשור באקט עצמו או לא קשור אליו בכלל אך מפריע לקיימו.
על מנת להבין מהי הסיבה לאין אונות כדאי לבצע אבחון רפואי ולשלול מצבים רפואיים, לבחון גם איך להעלות כוח גברא בעזרת תרופות סבתא ועוד אמצעים טבעיים אחרים.

לפניכם 5 דרכים להתמודדות עם אין אונות:

טיפול רגשי בדרך להצלחה
במידה ומדובר במתח נפשי, חרדה או לחץ שמביאים לבעיות זקפה כדאי למצוא את הדרך להירגע לקראת האקט המיני ובכלל. ניתן לתרגל טכניקות שונות של נשימות, יוגה או דמיון מודרך ולהמיר מחשבות שליליות במחשבות חיוביות. מדיטציית מיינדפולנס המאפשרת למתרגלים אותה להתמקד בהווה ולהתבונן בצורה מפוקחת במחשבות שליליות עשויה אף היא לעזור וכן שיחות עם יועץ רגשי.

השקעה במערכת היחסים
רבים הסובלים מתופעה של אין אונות מוצאים את עצמם מסתירים את הבעיה ומתמודדים עמה בכוחות עצמם. במידה ונמצאים במערכת יחסים חשוב לשתף בדבר הבעיה על מנת לנסות לקבל תמיכה ולחזק את הקשר, כמו גם את ההתנהגות המינית על מנת להפחית לחץ שיכול לפגוע בביצועים ולהקל בהשגת הנאה מינית.

אמצעים שונים להשגת זקפה
קיימים אמצעים שונים שיכולים לסייע בהשגת זקפה כמו משאבת ואקום או טיפולי הזרקה הניתנים ישירות לפין באמצעות מחט קטנה, ואפילו שתלי פין וכן תרופות שיכולות לסייע בהשגת זקפה. הכל תלוי באופי הבעיה וכן במצב הגופני, ואם יש בעיה ממשית גם במבנה הפין.
חשוב מאוד להתייעץ עם אורולוג ולבחון גם מהן תופעות הלוואי האפשריות וסיכוי ההצלחה כמו גם אופי התהליך ומה כוללת כל פרוצדורה, ומהי הפרוצדורה העדיפה עבורכם.

הדרך לזקפה עוברת בקיבה
למזון יש חשיבות רבה בתפקוד המיני, וחסכים תזונתיים עלולים להוביל לזקפה לקויה. מומלץ לבצע בדיקות דם על מנת להבין אם ישנם חוסרים מסוימים שניתן להשלים באמצעות אכילה מאוזנת או תוספי תזונה.
בכל מקרה, כדאי לדעת שגזר נחשב לבעל ערך בהתמודדות עם אין אונות וגם השורשים של האספרגוס מתפקדים כמעין אפרודיזיאק. תמרים מיובשים אף הם יכולים להעלות את הדחף המיני וגם צימוקים מסוגלים להמריץ מינית.
קיימים תוספים שונים המבוססים על צמחי מרפא סיניים שיכולים לעזור וחומצת אמינו כמו ארגינין שיכולה להעלות את ייצור תחמוצת החנקן בגוף ולסייע לכלי הדם להתרחב ולהגביר כך את זרימת הדם לאיבר המין.  

טיפולים אלטרנטיביים לאין אונות
ניתן לנסות גם טיפולים מהרפואה המשלימה כמו אקופונקטורה דיקור סיני לגירוי אנרגטי ולנטרול חסימות או רפלקסולוגיה ועיסוי רפואי. אלה עשויים לסייע גם בהפחתת ממד המתח ובהעלאת האנרגיות. במקביל כדאי לבחון שינויים באורח החיים כמו הפחתת צריכת אלכוהול והפסקת עישון.

ניתן לנסות גם תוספי תזונה ותרופות טבעיות. תוסף התזונה וירמקס המבוסס על חומצות אמינו וצמחי מרפא סיניים כמו שורש ג'ינסנג קוריאני, ג'ינקו בילובה, מיצוי אפימדיום, כינידיום מוניארי, דקל ננסי ואנג'ליקה פובסנטיס שידועים כתורמים לחיוניות ואנרגיה.

למידע נוסף אודות חרדת ביצוע אצל גברים, תופעת אין אונות, תרופות סבתא לכוח גברא ועוד, היכנסו לאתר פרמה גורי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6d624fe7-218a-46bb-afd7-f9df7221f87c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה