4 פעולות בדרך להטמעת שינויים מהותיים בחיים

$(function(){setImageBanner('488f5cb4-ed9d-45c2-b954-4f511890315a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אם אתם מעוניינים להטמיע שינוי בחיים, ההמלצה היא לדאוג ולבצע את כל הפעולות אשר יאפשרו לכם לבצע את השינוי ולהשיג את המטרה בגינה אתם מבקשים לעשות את השינוי:

pexels

הבינו איזה שינוי אתם רוצים לעשות

לא תמיד זה נופל עליכם כמו רעם בהיר, העובדה הזאת שאתם זקוקים לשינוי בחיים.
אתם יכולים למצוא את עצמכם מסתובבים בתחושה לא  נעימה ועם כובד מסוים שרובץ על כתפיכם והידיעה שאתם צריכים לעשות משהו בכדי לשנות את אותה התחושה.
אז במקום הזה, מומלץ לערוך סוג של חשבון נפש להתחיל ולעשות פירוק של התחומים השונים בחיים להבין מה עובד לכם ומה פחות עובד לכם – כאשר, אם תנהלו רישום של הדברים, יהיה לכם יותר פשוט בשלבים מאוחרים יותר להגיע למסקנות.
כך לדוגמא, תוכלו לרשותם תחומים שונים בחיים כמו: זוגיות, עבודה וכיוצא בזה..
בשלב הבא לרשום מה עובד לכם ומה לא עובד לכם – לדוגמא, עבודה – מה שעובד זה שאתם מרוויחים לא רע. מה שלא עובד זה שאתם מרגישים לא מסופקים וכיוצא בזה..
בשלב הבא, תוכלו גם להגיע למסקנה לגבי השינוי הרצוי – לדוגמא, אם אתם ממש לא מסופקים בעבודה, כדאי אולי לשקול הסבת מקצוע.
לאחר מכן, תוכלו להיות יותר פרטניים לדוגמא, להגיע למסקנה כי הסבה לסיעוד תהווה כצעד הטוב ביותר בעבורכם.

לנהל רישום לגבי השינויים שאתם עתידים לבצע

ברגע שהחלטתם מה השינוי אותו אתם מבקשים להטמיע בשלב הבא חשוב שתבינו מה אתם מתכננים לעשות על מנת להטמיע את אותו השינוי.
יש לנהל רישום של סדר הפעולות – לדוגמא, אם החלטתם על הסבה לסיעוד, חשוב שקבעו את לוחות הזמנים – מתי אתם מתחילים את הלימודים. מה אתם הולכים לעשות עם העבודה שלכם – האם לעזוב אותה לטובת הלימודים, לנסות לשלב את הלימודים עם העבודה או לבקש הפחתה במשרה.
בשלב הזה, כדאי גם להתחיל ולחפש מידע על האפשרויות שלכם – כל המסגרות אשר מציעות מסלולי הסבה שכאלו, מה עלות הלימודים, איך זה יכול להשתלב עם לוחות הזמנים וכיוצא בזה...

הפרטים הטכניים

מכיוון שהטמעת שינוי יכולה להוות הליך ארוך וגם לדרוש ממכם התפשרויות, ההמלצה היא לא להתחיל ולערוך את השינוי לפני שאתם מבינים בצורה מקיפה מה אותו השינוי דורש ממכם.
יש לבדוק את כל הפרטים הטכניים – אם מדובר בהסבת מקצוע – זה הזמן לקבל החלטות לגבי היכן אתם הולכים ללמוד, מתי אתם מתחילים וכו' – אחרי שקיבלתם את ההחלטה זה בדיוק הזמן גם לעשות את השינוי עצמו ולבצע את ההרשמה עצמה.

לא לשכוח ליהנות מהדרך

כל ההתחלות קשות ולכן, ברגע שתתחילו להטמיע את השינוי אתם עתידים למצוא את עצמכם מתמודדים עם קושי – ולעיתים, מדובר גם בקושי משמעותי.
ההמלצה היא לעשות הכול בכדי להתגבר על הקושי, ההמלצה היא להעניק לעצמכם חיזוקים ולא להלקות את עצמכם – כי ברגע שתלמדו ליהנות מהדרך יהיה לכם יותר קל להטמיע את השינוי ולהשיג את המטרה אותה הצבתם לעצמכם.

לסיכום, כל שינוי מתחיל בקבלת החלטה ולכן, מדובר בשלב החשוב ביותר בתהליך – יש לקחת בחשבון, שלעיתים בכדי לקבל את ההחלטה אתם צריכים לצאת מאזורי הנוחות שלכם ולשים בצד את כל מה שאתם מכירים וכל מה שאתם רגילים ורק להשקיע את הזמן במחשבה.
בשלב הבא ואחרי שהגעתם להחלטה שלמה שזה מה שאתם רוצים לעשות, תוכלו להתקדם ולבצע את כל הפעולות הנדרשות לעבר הטמעת השינוי – וכאן אולי חשוב להדגיש ולומר "אין דבר העומד בפני הרצון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה