תביעת פיצויים בגין נזקי גוף

$(function(){setImageBanner('c3a4ea21-2045-40ea-9a46-92e2b3bf842d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

פגיעות גוף הן עניין מאוד שכיח. לעיתים קרובות אחד מבני או בנות הזוג שלכם או חבר שלכם נפגע כתוצאה מתאונה שכזאת

FREEPIK

. מרבית הפעמים באמת מדובר באירוע שנעלם כמהירות והאדם שוכח את המקרה. לכאורה,  אפשר לומר שזה לטובה. אך חשוב שתדעו כי בהרבה מקרים של פגיעות גוף אכן ניתנת אפשרות להגיש תביעת נזקי גוף ובזכותה יכול האדם הנפגע לזכות בפיצויים אשר מגיעים לו בגלל הפגיעה שהוא חווה.

מה הוא "נזק גופני"?

כאשר מדובר בשאלה זו ניתן לומר באופן חד משמעי שנזקים גופניים הם כפי שנקרא, כל פגיעה גופנית אשר נגרמה לאדם בגלל תאונה כלשהי בבית, בעבודה, ברחוב, בחנות, בבית הספר או בכל מקום ציבורי. אך נזק גופני עלול להיגרם ונגרם רבות כבר בעבר בשל רשלנות רפואית. תביעת נזקי גוף לא מתעסקת בנזק שנגרם לרכוש, אך ורק עוסקת בנזקים שנגרמו לאדם עצמו. חשוב מאוד לדעת שנזק גופני כולל בתוכו גם נזק נפשי, שנגרם לא פעם ולא פעמיים, במדינה עמוסת אקשן כמו שלנו, כתוצאה מחרדות או טראומה המלוות את האדם כתוצאה מאירוע שהוא חווה לדוגמא, PTSD, טראומות ילדות או תאונה וכדומה.

התחומים של התביעה

ניתן לומר שתביעות נזקי גוף מורכבות מכמה תחומים. לדוגמא ההפסדים שנגרם לכם מהמקרה וההוצאות הכספיות שלכם בעקבותיו, הסבל שחוויתם בעקבות המקרה. אם נגרם לכם סבל כתוצאה מהאירוע לדוגמא כאב או שבר, אתם יכולים ורשאים לתבוע את הגוף האחראי ולבקש פיצוים על הסבל הרב שנגרם לכם. גם אם הפסדתם פריטים אישיים או דברים אחרים בעקבות המקרה, אתם יכולים לתבוע ולדרוש פיצוים. כמו למשל הפסדים של ימי עבודה סדירים בגלל תאונה הוא תחום שמקובל מאוד לתבוע עליו פיצויים. בנוגע להוצאות הכספיות הנלוות בגלל המקרה, גם עליהן תוכלו לתבוע תביעת נזקי גוף. למשל אם שילמתם על טיפול רפואי בגלל המקרה, יש מצב שמגיע לכם פיצוי על כסף שהוצאתם מהכיס שלכם בעקבות טעות או רשלנות רפואית שפגעה בכם.

עו"ד המתמחה בתביעות בתחום נזקי גוף

אין צל של ספק שהתחום המדובר הוא תחום גדול ומאוד מורכב. אם אתם באמת רוצים להצליח ולנצח בתביעה ולקבל את מה שמגיע לכם, אתם מוזמנים לשכור את שירותיו של עורך דין בבאר שבע אשר מתמחה בתביעת נזקי גוף. עורך דין מקצועי ומנוסה ידע בדיוק איזה גוף צריך לתבוע במקרה שונים כמו שלכם, כי לעיתים קרובות מדובר בשאלה מסובכת. עורך הדין ידע כיצד להציג את המקרה שלכם, יבנה אסטרטגיה מתאימה ויעילה לתיק שלכם וידע כמה פיצוי לדרוש. ליווי עורך דין שבקיא ויסודי בדינים ובחוקים ומכיר את התחום יגדיל באופן מסיבי את הסיכויים שלכם לקבל את הפיצויים המגיעים לכם, ואפילו ייתן לכם אפשרות להגיע למקסימום מבחינת הפיצוי, ולקבל את גובה הפיצוי המקסימלי לו אתם עשויים להיות זכאים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה