שיש איציק – משטחי שיש יוקרה למטבח ולאמבטיה

$(function(){setImageBanner('bbf3c4fb-18a6-4710-a235-c54d1b483b1a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אם אתם מחפשים לשדרג את הבית שלכם ולהוסיף לו ניצוץ של יוקרה, שיש הוא אחד החומרים המופלאים ביותר שיש. השימוש בשיש בגזרת עיצוב הבית עבר שינוי משמעותי עם השנים, וכיום ניתן למצוא עיצובים בכל צבע, מחיר וטעם. בשיש איציק תוכלו למצוא משטחי שיש למטבח, איכותיים, מעוצבים להפליא, במגוון רחב של סוגי שיש – שיש דקטון, שיש אבן קיסר, שיש אינפניטי, ועוד ועוד...
רק היכנסו, וההתאהבות כבר תגיע.

PIXABAY

למה דווקא שיש?

לשיש יתרונות רבים ומגוונים, שהופכים אותו לבחירה נבונה ונכונה לעיצוב וחיפוי בבית. משטחי שיש למטבח , לדוגמא, הוא משטח קל במיוחד לניקוי – רק מטלית לחה וסיימתם. וכולם יודעים כמה חשוב לנקות בקלילות משטחים במטבח הניתזים עליהם דרך קבע שמן, מים, ושאר רטבים. מעבר לכך, שיש הוא חומר חזק ועמיד. הוא לא נשרט בקלות, ושומר על מראו האצילי למשך שנים. שיש הוא גם מבודד נהדר של קור וחום, ועוזר לווסת את האוויר בבית, דבר נהדר במזג ים תיכוני כמו שלנו, שנוטה להפכפכות.


המטבח - ליבו של הבית

המטבח בשנים האחרונות הולך ותופס את מקומו של הסלון כליבו הפועם של הבית. רבים בוחרים בחלל פתוח, המשלב בתוכו גם פינת אוכל, ומשטח עבודה גדול ומרווח – רחוק מאוד מהמטבחים הקטנים והצפופים שלמדנו להכיר בעבר. שיש למטבחים יכול להיראות מדהים, לתת עוד איזה טאצ' של יוקרה וסטייל, והכי חשוב, להתאים בדיוק לכם. שיש יוקרתי ושיש למטבח בהתאמה אישית הם לא איזו פנטזיה רחוקה – זה ממש אפשרי! אין סיבה שתתפשרו על עיצוב מוכן או כזה שאינו לרוחכם, כשאפשר לבחור שיש מטבח מעוצב שישתלב היטב עם הרוח והאווירה שאתם מחפשים לייצר אצלכם בביתכם.


הסוד הוא בשילוב

לא חייבים להתחייב על בחירה אחת! אפשר לשלב מספר סוגים שונים ודוגמאות מלהיבות של שיש במטבח או בחדר האמבטיה שלכם. נכון, כדאי לבחור צבעים ועיצוב שישתלבו זה בזה, ויחיו בשלום זה לצד זה ובהרמוניה – אבל אין מה לפחד משילוב! גם מבחינה פונקציונלית, ישנם סוגים המתאימים יותר למשטחי עבודה, וכאלו המתאימים יותר לפן העיצובי. התייעצו כמובן עם המומחים, שיוכלו לעזור לכם בבחירה מדויקת שתשרת אתכם לאורך השנים. חשוב לציין שגם אם אינכם בונים בית מאפס, ורק מחפשים לחדש מבנה קיים – שיש וריצוף או חיפוי מחדש יוכלו לסייע לכם רבות בהכנסה של רוח חדשה ואווירה מודרנית למקום. בקרו באתר של איציק שיש יוקרה והתרשמו ממבחר רחב של דוגמאות.
שיש אמנם מגיע אלינו מבטן האדמה, אך בימינו אנחנו לא צריכים לחצוב ולחצוב בחשבון הבנק שלנו כדי להגיע לתוצאה יוקרתית ומספקת. אצל איציק שיש תוכלו למצוא מגוון רחב ומהמם של סוגי שיש, עיצובים נהדרים, ומעל לכול – ליווי אישי ואדיב לאורך כל התהליך, בהתאמה אישית ועם המון הקשבה, עד למציאת שיש החלומות שתמיד רציתם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה