שיווק ופרסום לעו"ד - כך עושים זאת נכון

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('fa88d58a-6bd0-4708-886e-26c785af2cb5','/dyncontent/2022/9/29/6d85e308-fcfa-410d-ae1c-105b97c61e18.jpg',15320,'מכללת השף אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('fa88d58a-6bd0-4708-886e-26c785af2cb5','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

בשני העשורים האחרונים השתנה עולם הפרסום והשיווק ללא הכר. מה שהחל לקראת אמצע שנות התשעים של המאה הקודמת בטפטוף דק ובחדירה זהירה של רשת האינטרנט לחייהם של מרבית התושבים במדינות המפותחות והמתפתחות כאחת, הפך לזרם אדיר אשר דומה שסחף איתו את כלל בעלי המקצוע והמפרסמים. ואולם בתחום המשפטי, כמו גם בתחומים נוספים המשיקים לו, ההתקדמות לקראת האפשרות לפרסם בצורה יעילה באינטרנט היתה איטית יחסית

freepik

ההתקדמות האיטית, נבעה מהצורך לגבש כללי אתיקה נאותים, שיאפשרו לכל עורך דין או משפטן לפנות לקהל גדול של לקוחות פוטנציאליים מצד אחד תוך שהפנייה וצורת הפרסום לא יפגעו בכבוד המקצוע מצד שני. משהתגבשו כללי האתיקה הראויים יכול כל עורך דין, בדומה לבעלי מקצוע בכלל המקצועות החופשיים ותחומי העיסוק, לפרסם את עצמו. מהו בעצם פרסום ושיווק באינטרנט לעורכי דין ולמה הוא כל כך חשוב? מה צריך עו"ד לעשות בדרך לפרסם את עצמו באופן היעיל ביותר?

פרסום באינטרנט ולמה הוא כל כך חשוב

כאמור, עולם הפרסום השתנה לבלי הכר בתוך פחות משני עשורים. נכון להיום, צריכת המידע, כמו גם צריכה של חלק ניכר מהשירותים ואפילו רכישת מוצרים אחרים, מתבצעת רובה ככולה באמצעות האינטרנט. העיתונות האלקטרונית עקפה במקביל את העיתונות הכתובה או המשודרת במספר המשתמשים הקוראים אותה או הצופים בה. נכון להיום, כל בעל מקצוע המעוניין להגיע ללקוחות פוטנציאליים חייב להגדיל את הנוכחות שלו באינטרנט, שזה אומר במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. בנוסף לעובדה שמספר הגולשים באינטרנט נמצא במגמת עלייה מתמדת, הפרסום באינטרנט מתאפיין ביתרון משמעותי נוסף. היתרון הזה נובע מהאפשרות לזהות בקלות יחסית את קהל היעד למוצר או לשירות המוצע ולכוון את הפרסום בצורה מדויקת לקהל הרצוי הזה. זאת, עד כדי זיהוי הצרכים המדויקים שלו והאזורים הספציפיים שמהם אמור אותו קהל יעד מועדף להגיע. עלויות הפרסום באינטרנט נמוכות מאד יחסית לאלה הנהוגות בשיטות הפרסום הקלאסיות – עיתונות כתובה, רדיו וטלוויזיה. מצד שני, היעילות של הפרסום באינטרנט גבוהה מאד. בהמשך המאמר נתמקד בצעדים שכל עורך דין המעוניין לפרסם ולקדם את עצמו באינטרנט חייב לעשות.

שלבים בדרך לפרסום יעיל באינטרנט

על מנת למקסם את התוצאה מהפרסום באינטרנט על מרכיביו השונים, יש צורך בראש וראשונה לזהות את קהל היעד. כאשר מדובר בעורכי דין קהל היעד נגזר, כמובן, מתחום העיסוק של עורך הדין – דיני משפחה, נדל"ן, הוצל"פ, פלילי ועוד מגוון תחומים משפטיים אחרים. אנשי מקצוע בתחום מכירים את כלל האמצעים לזיהוי קהל היעד ולפילוח שלו על פי הצרכים. בשלב הבא, יש לבנות את אתר האינטרנט. לאתר יש שתי מטרות – לשמש כלי עזר רב עוצמה לפרסום ולקידום במנועי החיפוש, ולהיות הכתובת של כל גולש המעוניין לשכור את שירותיו הטובים של עורך הדין. ככל שאתר האינטרנט הוא איכותי יותר וככל שהתכנים המצויים בו הם בעלי ערך מוסף גבוה יותר לגולש, כך הסיכוי של האתר להגיע למקומות טובים בראש מנועי החיפוש יהיה גבוה יותר. גם כאן יש אמות מידה ברורות אשר בוני אתרים ומקדמי אתרים מקצועיים מכירים אותן היטב. ככל שאתר האינטרנט וכן פרסום בפלטפורמות נוספות יזכו לקהל גולשים קבוע וגדול יותר, כך יגדל פוטנציאל הפרסום של עורך הדין. בניית האתר ובניית קהל היעד הם רק חלק מהאמצעים, אם כי העיקריים שבהם, לפרסם ולשווק באינטרנט. אם יש לך רצון לדעת עוד ולהגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים, זה בדיוק המקום עבורך. זה המקום וזה הזמן ליצור קשר ולעשות צעד חשוב שיגדיל את החשיפה שלך ואיתה את הביקוש לשירותים השונים המייחדים אותך. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('73d4e160-4d2f-4e62-a37f-8e2b136cbd22','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה