שיווק ופרסום דיגיטלי: מושגים בסיסים שצריך לדעת

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b0dba61c-37be-4c42-9e79-13655881e48f','/dyncontent/2022/9/29/6d85e308-fcfa-410d-ae1c-105b97c61e18.jpg',15320,'מכללת השף אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('b0dba61c-37be-4c42-9e79-13655881e48f','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

תעשיית השיווק הדיגיטלי מצויה במגמת צמיחה, בהתאם לכך, ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מושגים אשר כל איש מקצוע מהתחום חייב להכיר. אם התחלת להתעניין בתחום השיווק הדיגיטלי או אם אתה מתחיל את דרכך בתחום עיסוק זה, ישנם כמה מושגים בסיסיים אשר חשוב מאוד שתכיר.

.

מושגים בסיסיים בעולם השיווק הדיגיטלי

  1. שיווק ופרסום דיגיטלי- מדובר על שיווק באמצעות האינטרנט ובכל נכסיו הדיגיטליים. נכסים אלו כוללים בין היתר את הרשתות החברתיות, מנועי החיפוש, אתרי מסחר, אימיילים, אפליקציות, משחקים ועוד
  2. טראפיק- תנועת הגולשים אל האתר. כאשר מדובר על תנועת גולשים לאתר מדובר על נתון שבדרך כלל מתבסס על מספר המבקרים שביקרו באתר ופרק הזמן שכל אחד מאותם משתמשים שהה באתר.
  3. דף נחיתה- כאשר מדובר על דף הנחיתה של העסק מדובר על דף שאליו בדרך כלל יגיע הגולש לאחר שהקליק על מודעה פרסומית כלשהי של העסק. דף הנחיתה לרוב יפרסם מבצע כלשהו או של העסק או מידע ספציפי אודות העסק ומטרתו תהיה להניע את הגולש לבצע פעולה כלשהי בדף כגון: השארת פרטים, רכישת מוצר ועוד
  4. באנר- מודעה גרפית אשר תופיעה לרוב לצד תוכן. בדרך כלל משלמים לבאנרים על פי אלף חשיפות
  5. שיעור הקלקה- היחס שבין מספר החשיפות שקיבלה פרסומת לעסק כלשהו לבין המספר של הקליקים שהוקלקו עליה.
  6. יחס המרה- היחס שבין אנשים שהקליקו על המודעה לבין אנשים שביצעו פעולה כלשהי באתר או בדף הנחיתה שהגיעו אליו לאחר ההקלקה.
  7. אופטימיזציה- שיפור הביצועים של דפי נחיתה, מודעות, אתרים ועוד לאחר שהוגדרו מטרות לקמפיין ובהתאם למטרות הללו. תהליך זה מתבצע על איסוף נתונים וניתוח אותם נתונים.
  8. שיווק באמצעות תוכן- יצירת תוכן והפצתו באופן חינמי על מנת לחזק את המותג ולהפוך אותו למותג בעל כח השפעה על הציבור.
  9. קידום ממומן בגוגל- יצירת קמפיין שיופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות של גוגל בעת חיפוש רלוונטי. המפרסם ישלם על המודעה רק כאשר משתמש יקליק על המודעה.
  10. שיווק שותפים- הפנייה של גולשים לאתר כלשהו על ידי אתר אחר, בתמורה לתשלום עמלה. העמלה תהיה בהתאם לפעולה אותה מבצעים הגולשים באתר כגון: צפייה בתוכן, רכישת מנוי ועוד.
  11. רימרקטינג- או בשמו האחר: שיווק מחדש. מדובר על מיקוד מודעות לגולשים שביקרו באתר של העסק או ביצעו פעולה כלשהי שמעידה על כך שהם התעניינו במוצר או שירות של העסק. פעולת השיווק מחדש מתבצעת על ידי "צביעת" אותו גולש באמצעות קוד מיוחד שמוטמע באתר. קוד זה שותל עוגייה בדפדפן של הגולש וכך ניתן לזהות אותו ולשלוח לו מודעות ספציפיות שיכולות להיות לו רלוונטיות

כלל המושגים שהוזכרו לעיל ומושגים נוספים הם מושגים שכל אדם בעל נגיעה לתחום השיווק הדיגיטלי חייב להכיר כיום.

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ea81e8b1-7d21-4a3b-befa-7dd952b312af','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה