שוני מוצרי איכות לאמבט

$(function(){setImageBanner('a77d4aa9-9c27-4d72-b15c-d9ad52108456','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אנחנו בחברת שוני מוצרי איכות לאמבט ולמטבח, מתחייבים לספק לקהל לקוחותינו בכל רחבי הארץ את מוצרי האיכות הטובים ביותר לסביבת חדרי הרחצה והאמבטיה. לרשותנו, היצע גדול של מוצרים הכולל בתוכו עשרות מוצרי איכות המיוצרים על ידי היצרנים המובילים ביותר בעולם.

PIXABAY

שוני מוצרים למטבח ולאמבט – מגוון רחב של מוצרים איכותיים

בין המוצרים הפופולאריים ביותר אצלנו תוכלו למצוא: כיורי אמבט, ברזי אמבטיה, אסלות ומושבי אסלה, אמבטיות, מחממי מגבות, ראשי טוש, נקודות מים, צינורות אמבט, אינטרפוץ 4 דרך ומוצרי איכות נוספים היכולים לעשות את ההבדל ולאפשר לכם ליהנות מחדר רחצה ואמבטיה נוח, יעיל ומתפקד היטב בכל רגע נתון.

כל השמות הגדולים של מוצרי איכות לאמבט במקום אחד

אצלנו בחברת שוני, תוכלו למצוא מוצרי איכות לאמבט בסטנדרטים הגבוהים ביותר ענף, כאשר כל המוצרים שלונ מיוצרים על ידי המותגים המובילים בתעשייה. האיכות הגבוהה של המוצרים שלנו הפכה אותנו לספק עיקרי של מיטב אנשי המקצוע העוסקים בענף חדרי הרחצה והאמבטיה, ממעצבי פנים ואדריכלים, דרך קבלני ביצוע ועד לאינסטלטורים, מתקיני אמבטיות ומקלחונים וכדומה. רשימת המוצרים המשווקים על ידינו, תאפשר גם לכם, קהל הלקוחות הפרטי והעסקי כאחד, למצוא אצלנו את כל מה שצריך לקראת תהליכי הבנייה או השיפוץ של חדר הרחצה והאמבטיה, מאמבטיות וכיורי אמבט, דרך ברזים ועד למוצרי צנרת פטנט לאמבטיה, מוט רחצה, מזלפים, צינורות אמבט ועוד.

סטנדרט השירות של שוני

כחברה מובילה המשתייכת לקבוצת ניגא, הקבוצה המובילה בישראל בשוק מוצרי האיכות לסביבת המטבח והאמבט, אנחנו בחברת שוני, מתחייבים לסטנדרט שירות הטוב ביותר, כאשר רכישה מקוונת אצלנו של מוצרי איכות לסביבת חדר הרחצה והאמבטיה, תאפשר גם לכם ליהנות ממספר יתרונות שירות מרכזיים כגון:

  • מוצרי איכות של המותגים המובילים ביותר בתעשייה
  • מלאי גדול וזמין של מוצרים לאספקה מיידית
  • שירות שליחויות ללקוחות שוני בכל רחבי הארץ
  • אחריות יצרן ואפשרות להרחבת תקופת האחריות
  • עשרות דגמים מעוצבים של מוצרי איכות לחדרי האמבטיה והרחצה
  • מחירים אטרקטיביים ותחרותיים ההופכים את המוצרים שלנו למבוקשים במיוחד גם בסקטור הפרטי וגם בסקטור העסקי כאחד.

חשוב לנו שתדעו: באתר המכירות המקוון שלנו, ממתינים לכם עשרות סרטוני הדרכה של המוצרים השונים אותם אנו משווקים, זאת לצד מידע טכני מפורט על כל אחד מהמוצרים ואופן ההתקנה של המוצרים בשיטת עשה זאת בעצמך. כמו כן, תוכלו להסתייע במנוע חיפוש לסינון תוצאות על פי סוג המוצר, גוון המוצר ומחיר.

 

ארונות אמבטיה מעוצבים

חולמים על חדר רחצה מעוצב?  אצלנו בחברת שוני תוכלו למצוא מספר דגמים של ארונות אמבט תלויים המיוצרים מחומרי גלם איכותיים ועמידים לתנאי הלחות והטמפרטורה בחדרי רחצה ואמבט. הארונות המעוצבים שלנו מגיעים עם 2 מגירות גדולות למגבות, מגירה קטנה לכלי רחצה ותא אחסון פתוח לאבזור דקורטיבי נלווה, כאשר כל המגירות בארון הן בעלי מנגנון טריקה שקטה.

היצע מרשים ומרענן של אמבטיות

גם בקטגוריית האמבטיות, תוכלו למצוא אצלנו מוצרי איכות המיוצרים על ידי המותגים המובילים, כאשר בין יתר דגמי האמבטיות המשווקות על ידינו תוכלו למצוא: אמבטיות מעוצבות ללא רגליים/עם רגליים, אמבטיות מקלחות עם דלת הזזה/קיר מסך, אמבטיות צורניות ועוד. למוצרי האמבטיה המשווקים על ידינו, ניתן להוסיף צינורות אמבט, מזלפים למקלחת , נקודות מים, צנרת פטנט לאמבטיה ומוצרים נוספים המשדרגים את חוויית הרחצה בתא האמבטיה.

רוצים לדעת יותר על מוצרי האיכות המשווקים על ידינו? אנו מזמינים אתכם לקרוא על כל אחד מהמוצרים המופיעים באתר או ליצור איתנו קשר טלפוני ולקבל מענה אנושי במהלך שעות הפעילות בנוגע לכל שאלה בתחום מוצרי האיכות לאמבטיה וחדרי רחצה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('5a7a0486-6f92-4665-8f5c-927c3707a3eb','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה