$(function(){setImageBanner('8b8a0105-8083-42f3-8948-70cbea655516','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

העתיד בכל ענף המכוניות צובר יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות. אחת הצורות שזה בא לידי ביטוי היא באמצעות רכבים חשמליים ורכב חשמלי תפעולי בפרט. רכב חשמלי תפעולי השונה מרכבים חשמליים אחרים, פועל באמצעות חשמל, אולם מיועד לתפעול רק במקומות מסוימים שמצריכים ניידות מנקודה לנקודה או העברת סחורה. רכב תפעולי חשמלי הוא רכב שמותאם לשטח עבודה באזור תעשייתי, לסביבה מתוחמת או לכל אדם שמתקשה בהליכה. במאמר זה נפרט אודות הרכבים הללו, כיצד הם מסייעים וכיצד הם מופעלים

ש.ב. פתרונות שינוע – רכבים תפעוליים תוצרת HDK

לאילו מתחמים מיועדים כלי רכב חשמליים?                                                 

        רוב רובם של הרכבים התפעוליים ישמשו כרכב עבודה במחסנים גדולים, במועדוני כושר, בפארקים, בקיבוצים, במושבים ובענף החקלאות לצרכי שינוע של בני אדם וניידות ממקום למקום של סחורה, משאות כבדים, חבילות דואר ועוד. בנוסף רכבים אלה יסייעו גם כעזר לכל אדם שיש לו קושי בהליכה, אנשים בעלי מוגבלויות שמחפשים פתרון שינוע בהיעדר הליכה. רכבים אלה יכולים להתנייד רק במקומות תחומים ויש איסור לעלות איתם על כביש רגיל. במקומות רבים שמחזיקים רכב תפעולי יש כביש ייעודי סלול והניידות בהם היא פשוטה ונוחה. 

איפה עושים שימוש ברכב תפעולי?                                                                          

 רכב חשמלי תפעולי הוא רכב, שפועל בעזרת חשמל ונטען באמצעות מצבר והנהיגה בו קלה ופשוטה ביותר. בין המקומות שאפשר לזהות בהם רכב מהסוג הזה, הם: שדות תעופה, מלונות, בתי חרושת ומפעלים, שטח חקלאי, מתחמים של ספורט, פארקים, נמלים ועוד. אולם, מלבד הצורך ברכב לשם עבודה, כפי שהוזכר אנשים בעלי מוגבלויות יעשו בהם שימוש תדיר בנסיעה שהיא קצרת טווח, במושב או בקיבוץ, לקניות, לקופת החולים ועוד. הרכב קל לתפעול ונוח לישיבה ולכן הוא יכול לסייע להרבה אנשים שבעבר התקשו לצאת מהבית, להיות כעת הרבה יותר עצמאים.  

יתרונות רכב חשמלי תפעולי                                                                                         

  כמו כל רכב, גם רכב חשמלי תפעולי ידרוש טיפול ותחזוקה שוטפת, אולם העלות של כלל הטיפולים וכל התחזוקה שלו תהיה נמוכה פי כמה מאשר ברכב רגיל. כמו כן, הרכב אינו צורך דלק וזאת הסיבה שהוא גם ידידותי לסביבה בשל העובדה שהוא פועל באמצעות חשמל. רכבים אלה הם רכבים יעילים קטנים ועם יתרונות משמעותיים שמשמשים כל אדם שנוהג בהם לאורך זמן באופן יעיל ונוח. בנוסף, יש מגוון של של רכבים תפעוליים, והבחירה עבור סוג הרכב תהיה לפי כל צורך של הלקוח. יש רכבים תפעוליים חשמליים שמסוגלים להתנייד בשטח כמעט כמו רכב ארבע על ארבע, עם גלגלים עבים וחזקים במיוחד לכן הם נחשבים לעמידים וחזקים במיוחד, אלה יתאימו לנסיעה בתנאי שטח מורכבים יותר, כמו שטח חקלאי שיש בו אדמה לחה, באזור עם אבני חצץ וכדומה.

מקומות בהם מחזיקים רכב תפעולי חשמלי

מושב או קיבוץ – מושבים וקיבוצים רבים מחזיקים כלי רכב תפעוליים שמשרתים את כל אנשי המקצוע שעוסקים בשדות, בפרדסים, בלולים וברפתות כדי לשנע סחורה ותבואה. כמו כן, אנשים מבוגרים שמתקשים להגיע לחדר האוכל, לרופא או למכבסה, יתניידו ברכב זה בחופשיות במושב מבלי להרגיש תלויים באיש.

שדה תעופה – יש אנשי מקצוע רבים במתחם השדה שנאלצים להגיע ממקום למקום כדי לבצע משימות שונות כמו העברה של מכולות, טיפול מכאני במטוסים ועוד. על ידי רכב תפעולי ניתן יהיה להתנייד בנוחות מרבית ולשנע סחורה ואביזרים ולחסוך בכח אדם וזמן.

פארקים ושטחים פתוחים -  רכבים תפעוליים ישרתו גם כל איש מקצוע שעוסק בגננות, תחזוקה, שמירה ופקחות בפארקים רחבי ידיים ועוד.  לרוב, במקומות אלה יהיו כבישים ושבילים צרים שמיועדים אך ורק לנסיעה ברכבים מסוג רכב תפעולי חשמלי.

המאמר נכתב באדיבות ש.ב. פתרונות שינוע – רכבים תפעוליים תוצרת HDK

טלפון: 03-9341260 [email protected]

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('aa07a857-7359-4bb9-b80c-354759f43829','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה