ראיון עם עסק מקומי - "נמרוד - שיווק מפיצי ריח לבית ולמשרד"

$(function(){setImageBanner('baceb46c-c9a4-4c5e-9137-9b3f32a5f12d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

נמרוד נחמן הוא בעלים של עסק שיווק מפיצי ריח לבית ולמשרד והוא מתגורר באילת. העסק שלו פעיל כבר יותר מעשור, אך בתקופת הקורונה דווקא התרחב, הרבה בזכות המעבר לדיגיטל. כיום, העסק שלו משרת אלפי לקוחות, הן במכירה חד-פעמית והן במכירה קבועה של מכשירים מפיצי ריח. הלקוחות שלו מגוונים: בתי מלון, משרדים, חנויות וגם בתים פרטיים.

מה מייחד את מפיצי הריח שאתה משווק?

מפיצי הריח שלנו הם מכשירים עם בשמים מאוד מרוכזים, והם מתאימים לחללים בינוניים וגדולים. יש לנו מכשירים לרכב, לבית ולעסק. מפיץ הריח לרכב למשל מתחיל לעבוד ישר כשמניעים את הרכב ומתחילים בנסיעה. לעסקים יש "תותחי ריח", שמפיצים ריח בהתאם לתזמון ממוחשב שבעל העסק בוחר. מה שמיוחד במוצרים שלנו זה הריחות החזקים והנעימים וגם הטכנולוגיה שמאחורי. 

envato

מתי הבנת לראשונה שיש לך צורך בהקמת חנות אינטרנטית?

תמיד היה לי אתר, אבל בלי אפשרות להזמין ממנו. לקוח היה יכול להתרשם מהקטלוג ולהתקשר אליי כדי להזמין, ואני הייתי מגיע אליו עם המוצר. בגלל זה רוב המכירות היו באילת, בעיקר למגזר העסקי. היום הדברים האלה כבר פחות עובדים, זה עולם ישן. בתקופת הקורונה הבנתי שכללי המשחק משתנים, וגם היכולת שלי להגיע ללקוחות פיזית ולתת להם את המוצר קצת פחתה. החלטתי לפתוח חנות וירטואלית שכוללת אפשרות של סליקה, ובכך גם הרחבתי את השירות שלי לכל הארץ.

אילו מטרות נועדה לשרת החנות האינטרנטית?

אני חושב שהיום צריך להביא ללקוחות את המוצר עד הפה, בשירות מקיף. להציג להם אותו באתר, לאפשר להם לשלם עליו באתר ולשלוח אליהם את השליח עד פתח הדלת. החנות שלי נועדה להעניק ללקוחות הזמנה קלה ומהירה, ולספק משלוחים לכל הארץ. היתרון עבורי הוא שהעסק שלי עובד וממשיך למכור בלי שזה תלוי בי ובזמינות הטלפונית שלי. יכולה להיכנס הזמנה גם כשאני ישן.

מדוע בחרת בחנות האינטרנטית של ישראכרט?

בחרתי בחנות של ישראכרט בעיקר בגלל הנראות שלה והעובדה שהיא ידידותית מאוד למשתמש – גם עבורי וגם עבור הלקוח. היא כוללת את כל מה שאני צריך, והעבודה עלייה קלה מאוד, גם בשלב הבנייה וגם בשלב התחזוקה. כיום אני משקיע בה מספר דקות ביום בהתאם לצורך, כדי לעדכן מוצרים או כדי להשתמש בפיצ'רים שהחברה מעלה. לעיתים קרובות הם מוסיפים לפלטפורמה עוד כל מני יכולות ששווה להשתמש בהן.

envato

יש כיום לא מעט עסקים שחוששים מהטכנולוגיה. האם ה"התעסקות" בניהול החנות היא מורכבת?

גם אני לא ממש איש טכנולוגי, ואני יכול לומר שהמערכת ידידותית מאוד ופשוטה לעבודה, ועם זאת בניראות שלה היא ברמה גבוהה. בכל הזמן שאני משתמש בה, לא הייתה לי שום בעיה. ההזמנות עוברות בצורה חלקה ולא יצא לי לשמוע על תלונה כלשהי מצד הלקוח. ההיפך הוא הנכון.

במבט לאחור - האם ההקמה של החנות האינטרנטית השיגה את המטרות שהצבת לעצמך?

כל עסק רוצה להרוויח יותר, ובשורה התחתונה החנות האינטרנטית עזרה לי להרחיב את העסק שלי ולהרוויח יותר בגלל אפשרות הסליקה והנוחות של הגוש. בזכות החנות האינטרנטית שיעור ההמרות של העסק גדל בצורה ניכרת. אין ספק שהיא השיגה את המטרות ואפילו מעבר.

האם אתה ממליץ לבעלי עסקים על החנות האינטרנטית של ישראכרט?

אני בהחלט ממליץ לבעלי עסקים על החנות האינטרנטית של ישראכרט כי יש בה את כל מה שצריך כדי לעשות מכירות, לצד שירות מעולה והתחדשות. אני עם החנות כבר קרוב לשנתיים ובכל יום ממשיך להפיק ממנה את המקסימום.

אתר נמרוד מפיצי ריח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a390a675-29f2-4b29-854f-9ace22aae96a','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה