קפריסין: 10 החופים היפים ביותר

$(function(){setImageBanner('5432e956-44ef-47c1-86be-aed73198c40b','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אחד היעדים האהובים עלינו הישראלים זו קפריסין: גם קרובה, גם זולה וגם מתהדרת בחופים נפלאים ואפשרויות רבות לבילוי. קפריסין מתאימה לשילוב של מסלולי טיול בטבע, אטרקציות וגם לחופשת "בטן-גב". מהם 10 החופים היפים ביותר באי?

Shutterstock

קפריסין הוא יעד מושלם לחופשה קרובה, קצרה ומגוונת. זהו האי השלישי בגודלו באזור הים התיכון וככזה, הוא מציע למבקרים בו בנוסף למסלולי טיול גם עתיקות, טברנות ססגוניות ונוף מופלא. וזה עוד לפני שהזכרנו את הדובדבן שבקצפת –החופים המיוחדים של האי. חופי קפריסין מגוונים ומציעים מגוון סגנונות בילוי, החל מחופים שמציעים מסיבות ומוסיקה, חופים מושלמים לצלילה ועד לחופים שקטים שמציעים פסק זמן רגוע.

קבלו את עשרות המופלאים: החופים הכי מיוחדים בקפריסין

חוף Coral Bay: מותאם למשפחות

מחפשים חוף שמתאים לבילוי משפחתי ומתאים לשחייה? תכירו את Coral Bay. החוף נמצא במרחק נסיעה של כ- 20 דקות מפאפוס, בעיר פאייה. החולות בו זהובים והמים שקטים ורדודים, נתונים שהופכים אותו לידידותי מאד למשפחות עם ילדים. לצד מיטות שיזוף ושמשיות להשכרה, תוכלו למצוא בו שפע של מסעדות ופעילויות ספורט.

חוף לארה ביי: לאוהבי טבע

חוף לארה ביי ממוקם גם הוא באזור פאפוס, בחצי האי אקאמאס. החוף היפה הזה המשמש  כשמורת טבע לצבי-ים ממוקם מחוץ לכביש, וכדי להגיע אליו רצוי לשכור רכב 4X4. לפני היציאה כדאי להתארגן עם דברים חיוניים לשהייה בחוף, מכיוון שאין בו בתי קפה, מסעדות או כל פעילות מסחרית אחרת. עבורנו מדובר ביתרון: בחוף הזה תוכלו לפגוש את הטבע במלוא הדרו.

חוף ניסי: תוסס ומלא פעילויות

אחד החופים הידועים והמוכרים באיה נאפה, ולכן גם מהעמוסים שבו. תמצאו בו הרבה מסעדות ובתי קפה, מוזיקה טובה, מסיבות חוף, ספורט ימי והרבה מאד אטרקציות. אם הגעתם לחוף ואתם רוצים בכל זאת ליהנות מכמה רגעים של שקט, תמיד תוכלו לבחור לרכב על אופניים לחוף מאקרוניסוס.

חוף אפרודיטה: החוף עם השקיעות היפות

חוף זה ממוקם בין פאפוס ללימסול. הוא מהפופולאריים במקום בזכות 2 אטרקציות טבעיות: סלע אפרודיטה והשקיעות המופלאות.

Fig Tree Bay: ה-חוף למשפחות עם ילדים קטנטנים

ידוע בשמו החוף עם העץ. Fig Tree Bay נמצא באתר הנופש פרוטאראס, והוא מדורג כחוף הטוב ביותר למשפחות עם ילדים קטנים בזכות המים הרדודים והרגועים שבו והחולות הרכים ונקיים.

חוף קוריון: לאוהבי גלישת רוח

חוף קוריון מאופיין בראשי צוקים מרשימים ובשילוב של חלוקי נחל וחול. בשונה ממרבית החופים של קפריסין,  בחוף זה יש רוחות חזקות והרבה גלים, שני נתונים שהופכים אותו לחוף הפופולרי ביותר לגלישת רוח באי.

מפרץ כריסוכו: הכי מרווח

משני צידי העיירה פוליס אפשר למצוא חופים יפים ולא צפופים, גם בעונת הקיץ. אפשר ליהנות בהם ממים צלולים וממצרך נדיר: ים של שקט ומרחב.

חוף מקנזי: ממזרח תיפתח ההנאה

בחוף מקנזי ששוכן בלרנקה, תוכלו לבלות שעות רבות באווירה טובה. הוא מציע בתי קפה, דוכני שוק, אירועי תרבות ומופעים על במות קטנות, וגם רצועת חוף חולי ומים רדודים ונעימים. אפשר ליהנות משחייה והשתכשכות, ולשלב פעילויות כמו גלישת רוח ושיט.

חופים שהם גן עדן לצוללנים

קפריסין מושכת אליה צוללנים מכל העולם, בזכות התנאים שקיימים בה ואשר הופכים אותה לגן עדן לצוללנים. עונת הצלילות שלה היא מהארוכות שיש בים התיכון, וכיאה לגן עדן שכזה לצוללנים, יש בה יותר מ- 30 אתרי צלילה. ספינות טבועות, שרידי עוגנים, שוניות טבעיות ומלאכותיות, מערות, מנהרות תת-ימיות ושפע דגים צבעוניים, בעלי חיים ימיים – אתם מוזמנים לגלות עולם שלם מתחת למים שכולל גם צבי ים, ולפעמים אפילו מפגשים עם כלבי ים. לפני שאתם מגלים עולמות תת-ימיים חדשים, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, הכולל הרחבת ספורט אתגרי (על כך נרחיב בהמשך).

חוף מפרץ אמאתוס: הבית של מגוון יצורים ימיים

החוף נמצא ליד לימסול, שנחשבת למטרופולין הכי גדול בקפריסין. בחוף זה נמצאת השונית המלאכותית הראשונה והכי גדולה שהוקמה בקפריסין. היא מושכת אליה תמנונים, צלופחים, דגי בס, דניס ולוקוסים, ואם אתם ברי מזל, תוכלו לפגוש גם צבי ים.

חוף מפרץ האמפורות:  שרידים עתיקים בקרקעית הים

במפרץ האמפורות תוכלו לצלול לעומק של 25 מטר ולראות לא מעט שרידים עתיקים של עוגני אבן ואמפורות. חוויית הצלילה בקפריסין מאוד מיוחדת: בין אם אתם צוללנים מנוסים ובין אם אין לכם ניסיון, על החוויה הזו לא כדאי לדלג.

 

 

 

 

 

חוף מבטחים: העוגן שלכם בטיול הקרוב לקפריסין

לבחור את החוף המושלם בטיול בקפריסין זה חשוב. להצטייד בביטוח נסיעות לקפריסין זה הכי חשוב. הקרבה של קפריסין לישראל יכולה להטעות. נכון, מדובר ביעד שנמצא מרחק נגיעה מישראל, אך ברגע שיוצאים מגבולות המדינה ללא כיסוי רפואי מתאים, אנחנו נותרים חשופים במקרה שנזדקק לטיפול רפואי מעבר לים. הצטיידות בביטוח נסיעות לחו"ל תאפשר לכם לקבל את המענה הרפואי הטוב ביותר, מענה שכולל כיסוי הוצאות רפואיות ובמידת הצורך – גם הטסה רפואית חזרה לארץ.

בעת בחירת ביטוח נסיעות לחו"ל, חשוב לבחור את הכיסויים המתאימים לאופי הנסיעה. כמו שכבר הבנו, פעילויות אתגריות כמו צלילה (ולא רק), מצריכות הוספת הרחבת ספורט אתגרי, שתכסה אתכם במידה שתזדקקו לסיוע רפואי בעקבות הפעילות האתגרית. לצד הרחבה זו אפשר להוסיף מגוון הרחבות בהתאם לצרכים שלכם – מהרחבה לכיסוי כבודה, כיסוי לגניבת סאמרטפון או מחשב נייד – ועד הרחבה המכסה מצב רפואי קיים.

לצד הכיסויים וההרחבות, בעת בחירת ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב לבדוק באיזה קלות אפשר להפעיל אותו ברגע האמת. כך למשל חלק מביטוחי הנסיעות כוללים אפליקציה ייעודית, המאפשרת לבצע פעולות בלחיצת כפתור. ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel מאפשר לנוסעים לבצע מגוון רחב של פעולות: האפליקציה של הפניקס מאפשרת לא רק לחפש רופא לפי אזור וסוג התמחות, אלא לקבוע תור בלחיצת כפתור בלי להרים את הטלפון. בנוסף, אפליקציית הפניקס smart travel מאפשרת להזמין תור לרופא במרפאה, לקבוע תור להתייעצות וידאו ובחלק מהמקרים אפילו להזמין רופא עד למקום השהייה שלכם בחו"ל. קבעתם תור לרופא דרך האפליקציה? במקום לשלם לרופא ולחכות להחזר, הפניקס כבר תשלם עבורכם. השירות באפליקציה ניתן ע"י Air Doctor, פתרון כחול-לבן שמחבר בין מטיילים לרופאים פרטיים בכל העולם.

מאחלים לכם לחוות ים של הנאות בחופים הקסומים של קפריסין – וליהנות מאוקיינוס של שקט באמצעות ביטוח נסיעות מתאים.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

 

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה