קניית רכב מליסינג - זה הדבר החם בשוק הרכב

$(function(){setImageBanner('9538445b-334d-4b13-b56c-a9aa915769a6','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אם אתם חושבים על קניה של רכב, חשוב שתכירו את האפשרות הכי חמה בשוק הרכב. אנו מדברים על קניה מליסינג כמובן. איך השיטה עובדת ולמה זה כל כך נוח, מבוקש וכמובן משתלם – בשורות הבאות.
יבוא איננו האפשרות היחידה, ליסינג הכי פופולרי כיום

Shutterstock

לאורך שנים לא מעטות, קניה מיבואן הייתה הדרך היחידה ואף הבלעדית, להגיע לרכב ראוי לשמו. פשוט לא היו מתחרים אחרים בענף הזה. נכון, היבואנים המורשים הינם בעלי מכובד בענף הרכב, בכך אין כל ספק, אבל הם כבר בהחלט אינם האפשרות היחידה. פניה לחברת ליסינג אמינה הפכה למאוד פופולרית. החברות הללו, מעלות על הכביש מכוניות מכל הסוגים והמינים ובמספרים הולכים ועולים, מציעות בשלב כלשהו מגוון פתרונות למכירה. זה כבר לא הדבר הבא, זה הדבר הנוכחי, הכי חם בענף התחבורה. ויש אפילו (כפי שנסביר בהמשך) אפשרות לקנות מליסינג רכב חדש לחלוטין.

רכב ליסינג לעומת רכב יבואן

היבואנים השונים (בלי להיכנס לשמות) מציעים את מיטב התוצרת העולמית. אבל בגלל השוק המקומי שהוא יחסית קטן ומספר היבואנים שגם הוא לא גדול, נוצר מצב שבו נגבה מחיר מאוד גבוה מהצרכן. עבור הזכות לנהוג באוטו חדש לחלוטין, צריכים להיפרד מהרבה מאוד כסף. לעומת זאת, קניית רכב מליסינג מהווה פתרון מאוד משתלם, במחיר מאוד נוח.

חשוב להדגיש שזה לא סתם רכב מיד שניה כפי שאפשר למצוא בלוחות השונים. המבחר הגדול של דגמים מליסינג מאפשר למצוא הרבה מאוד אפשרויות כולל רכבים שבילו לא כל כך הרבה זמן על הכביש. כלומר, זה אומנם לא אוטו שעלה על הכביש אתמול או שלשום, אבל זה בהחלט יכול להיות רכב די חדש. פערי המחיר הם עצומים.

אם אתם רוצים דגמים משנת ייצור שונה, גם את אלו אפשר למצוא ומחירים זולים במיוחד. אבל, בהחלט לא חייבים לבחור דגמים מיושנים, להפך. ניתן למצוא דגמים מאוד מודרניים, עם כל אביזרי הבטיחות המקובלים. שלא לדבר על כך שלאחר טיפול והשבחה שלפני המסירה, המכוניות ממש נראות כמו חדשות. מבריקות, יפות ומטופחות.

ליסינג 0 קילומטר

טרנד חדש וחם בעולם הליסינג – ייבוא ומכירה בשיטת "0 קילומטר". זהו מהפך של ממש, שבו מוצעים דגמים חדשים לחלוטין, שהיו רשומים על שם החברה מבלי שעברו אפילו קילומטר בודד. לעומת רכישה מיבואן, מקבלים למעשה רכב חדש בהנחה משמעותית מאוד, אפילו של 10 – 20 אחוזים ממחיר המחירון! אז אל תטעו – ליסינג זה ממש לא רק משומש!

מבחר גדול, תנאי תשלום מצוינים

לא רק המחיר הסופי הפך את רכבי הליסינג (יד 2) למבוקשים מאוד לרכישה. יש עוד כמה היבטים שהופכים את התהליך הזה למבוקש, ידידותי לצרכן וכדאי. קודם כל, אלה מכוניות שטופלו באופן הכי מדוקדק שיש. אפשר לבקש ולקבל את ספר הרכב ולראות את היסטוריית הטיפולים לאורך כל הדרך. כך ניתן לוודא שלא היו תאונות, לראות שהכל היה מתוחזק מכל הבחינות.

חברת ליסינג מובילה תמיד תציע דגמים רבים של מכוניות, שאפשר לבחור. ניתן למצוא דגמים משנתון עדכני לצד דגמים יותר ישנים. אפשר למצוא דגמים של רכבים מסחריים, משפחתיים, גרסאות מנהלים ואפילו דגמי פאר. כל אחד על פי רצונו, צרכיו והתקציב שעומד לפניו.

מלבד כל זאת, אין ספק שצורת רכישה כזאת יש לה יתרון ראוי לציון. תנאי התשלום טובים מאוד. אחרי הכל, לא מדובר על רכישה מאדם פרטי. זו רכישה מגוף רציני, מסחרי, שיכול להעניק תנאים מסחריים טובים לצד ההנחות הגדולות המגולמות במחיר.

קבלו תנאי תשלום מעולים מחברת קל אוטו

חברת קל אוטו הוותיקה, מתמחה בעסקי המכירה, ההשכרה והליסינג. כחברה מובילה בתחומה, היא מציעה ללקוחותיה רכבי ליסינג באחריות מלאה. תוכלו למצוא דגמים רבים, מגוונים, שאפשר לרכוש בתנאי תשלום הוגנים ואף למעלה מזה. אם נדמה לכם שמדובר בהוצאה כבדה, פנו ותבינו עד כמה תנאי המימון והאשראי הולכים לקראתכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('29e90ffe-25e0-4665-8c76-0e8a317b75b6','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה